Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
39221/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän sinulle sellaisia terveisiä, että ilahtuisin kovin näkemisestäsi.

Kuvaile häntä?

Vierailija
39222/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetän sinulle sellaisia terveisiä, että ilahtuisin kovin näkemisestäsi.

Kuvaile häntä?

Tai pikemminkin: ootko ap nainen vai mies? Turhaan se sulle meinaan ketään tuntematonta miestä kuvailee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39223/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnisteita. Ketä kaivataan? Ketä kaipaa? 

Vierailija
39224/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ryhtyä maksulliseksi rakastajaksi jollekin seksittömässä liitossa elävälle naiselle. Ei vaan taida olla oikein markkinoita tai kysyntää. 😁

Jos olet pitkä, komea, supliikki ja hyvä nuolemaan, niin varmasti löytyy. Itsellekin kelpaisi tällainen esim sokerijutuksi, enkä ole edes suhteessa.

Miksi ihmeessä pitkä, komea supliikkimies joutuisi kaipausketjuun? Huutista, ei täällä tietenkään ole sellaisia. Sellaiset saavat haluamansa, kun taas täällä ovat ne jotka eivät saa.

Ei ne aina saa ketä haluavat, olen itsekin antanut pakkeja tuollaisille ja ovat jääneet perään itkemään. Sivusta

Vierailija
39225/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon kilo tuo päivämme ilo. Ei tuonut, sois syssy nyt ja pian marraskuu. T. Bisse Mankinen. 

Vierailija
39226/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus on tärkeintä minulle. Henkinen vapaus. Nyt YLE lähti cäncelöimään henkistä terminologiaa Röllin kohdalla. Halutaanko introvertit ajaa pikkuhiljaa hautaan? 

Vierailija
39227/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, vinkukoon ihan kuka vaan niin paljon kuin haluaa, ihmettelin vaan miten viitsii antaa jonkun roikotuttaa itseään tuolla tavoin. Luulisi käyvän jo oman ylpeyden päälle.

Ok. Et ole vissiin rakastunut vielä kehenkään. Ei haittaa. Joskus voi vielä iskeä sellainenkin. 

Ei liity rakkauteen millään tavalla. Todella epäterve "suhde" teillä, vaikka oikeasti mitään suhdetta ei ole. Sivusta 

Niin mun elämä, sama kaava toistuu. 😭

Vierailija
39228/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu on ajanut bmw:llä, en tiedä ajaako vielä. 

Vierailija
39229/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ryhtyä maksulliseksi rakastajaksi jollekin seksittömässä liitossa elävälle naiselle. Ei vaan taida olla oikein markkinoita tai kysyntää. 😁

Jos olet pitkä, komea, supliikki ja hyvä nuolemaan, niin varmasti löytyy. Itsellekin kelpaisi tällainen esim sokerijutuksi, enkä ole edes suhteessa.

Miksi ihmeessä pitkä, komea supliikkimies joutuisi kaipausketjuun? Huutista, ei täällä tietenkään ole sellaisia. Sellaiset saavat haluamansa, kun taas täällä ovat ne jotka eivät saa.

No ku ei ollutkaan hyvä nuolemaan, höhlä!

Vierailija
39230/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ku ei ollutkaan hyvä nuolemaan, höhlä!

Ah. Touché.

Vierailija
39231/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitte on jo uusi haaveiden ja ihastuksen kohde.

Vierailija
39232/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättyisit kuule jos tietäisit. Sivusta vaan.

No olitko huono nuolemaan?

Vierailija
39233/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Rinnoillesi haluan tulla. 

Tämä oli hyvä viesti. Se sai mut inspiroitumaan aiheesta. Niinpä kaivelin kaivatun bikinikuvan ja ryhdyin fantasioimaan. Kuvasta eteenpäin olikin helppo kuvitella hänen rintansa paljaana ja kaikki muukin, meidät itse teossa ja viimeistely edellåmainittuun tapaan itseäni hyväillen. Lopetus koitti hyvin nopeasti, koska hän on erittäin haluttava nainen (ja mä puutteinen).

Bikinikuvan?

Vierailija
39234/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tunnistella mielikuvitusystäviä. 

Vierailija
39235/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitte on jo uusi haaveiden ja ihastuksen kohde.

Ei ole. Olen yrittänyt kaikkea. Ottaa etäisyyttä, tyytyä uuteen kumppaniin, täyttää elämän muulla. Ei auta. Haluan oikeasti vain hänet ja yhteisen elämän hänen kanssaan. Jo vuosia. Tämä on hulluutta. Mutta totta.

Vierailija
39236/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu on ajanut bmw:llä, en tiedä ajaako vielä. 

Mika? Se on sen faijan auto. Huhujen mukaan Mikalla on ollut terveysongelmia viime aikoina.

39237/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan alkuperäistä viestiäni:

"Ulkopuoliset voi säästää analyysinsä ja kommenttinsa mitä mun pitäs tai ei, ne on kuultu. Kunhan puran sydäntäni"

En voi lakata hämmästelemästä, miten jotkut aina silti kuvittelevat, että heillä on nyt jotain niin ainutlaatuisen oivaltavaa analyysia tai neuvo, jota ei nyt kertakaikkiaan vain voi jättää kirjoittamatta toiveista huolimatta ja tietämättä elämästäni kerrassaan mitään.  Jatkakaa toki, viihdyttäväähän tämä on! 

Vierailija
39238/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Rinnoillesi haluan tulla. 

Tämä oli hyvä viesti. Se sai mut inspiroitumaan aiheesta. Niinpä kaivelin kaivatun bikinikuvan ja ryhdyin fantasioimaan. Kuvasta eteenpäin olikin helppo kuvitella hänen rintansa paljaana ja kaikki muukin, meidät itse teossa ja viimeistely edellåmainittuun tapaan itseäni hyväillen. Lopetus koitti hyvin nopeasti, koska hän on erittäin haluttava nainen (ja mä puutteinen).

Minkä väriswt biksut kuvassa?

Vierailija
39239/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukkoja iltaasi sileä pallinen kultuni. 

Tämä on tunnisteellinen arvio harhastani. 

Vierailija
39240/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tunnistella mielikuvitusystäviä. 

Joku on tunnistanut mun mielikuvitusystävän täältä. Haikailee Heikkiä nimenomaan. Kukakohan ois Heikin vastine tosielämässä, jos ois mies nimeltä Heikki, niin hänen vastaparinsa naisena olisi... ? 

Ketju on lukittu.