Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audilla ajava X.
Onko muita kysymyksiä?
Eikö sulla ole ihan tarpeeksi jo naisia?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet suhteet on epäterveitä jopa avioliitot.
Itse olen sellaisessa avioliitossa.
Ootko se joka eilen kirjotti että pelkää jättää? Eri
En.
Ootko se joka toivoo ajan kuluvan nopeasti eikä jaksa keskittyä töihin?
Minä olen. En kylläkään ole avio- vaan avoliitossa. Ja vaikken töihin jaksaisi aina keskittyäkään, viihdyn siellä hirveän hyvin sillä kaipaamani henkilö sattuu olemaan siellä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet suhteet on epäterveitä jopa avioliitot.
Itse olen sellaisessa avioliitossa.
Ootko se joka eilen kirjotti että pelkää jättää? Eri
En.
Ootko se joka toivoo ajan kuluvan nopeasti eikä jaksa keskittyä töihin?
Minä olen. En kylläkään ole avio- vaan avoliitossa. Ja vaikken töihin jaksaisi aina keskittyäkään, viihdyn siellä hirveän hyvin sillä kaipaamani henkilö sattuu olemaan siellä myös.
Et ole sitten sama vaan neljäs onnettomassa liitossa. Tää jota tarkoitin toivoi voivansa just paeta töihin mut keskittyminen ei riittäny siihen.
Mangusti kirjoitti:
Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät kyllä. Epävarmuus kuormittaa ja sitä tuskaa tä
Joskus vaan kannattaa kävellä pois. Hän olisi sun ja sun kanssa jos haluaisi olla. Hän kohtelisi sua eri tavalla jos haluaisi kohdella. Ei ne kaivatut ole mitään tahdottomia pikkupoikia tai -tyttöjä, vaan aikuisia ja vapaita aikamiehiä ja -naisia, jotka pystyy kyllä kun vain haluavat. Ei pidä keksiä kaikkia selityksiä, paapoa ja pitää heitä jonain muuna kuin niinä aikuisina, joita he ovat. -m ja omakohtainen kokemus
Nähtävästi jaat tekstejäni kolmansille osapuolille ja pilkkaatte.
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi jaat tekstejäni kolmansille osapuolille ja pilkkaatte. Siteeraatte suoraan ilmaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät
Joskus vaan kannattaa kävellä pois. Hän olisi sun ja sun kanssa jos haluaisi olla. Hän kohtelisi sua eri tavalla jos haluaisi kohdella. Ei ne kaivatut ole mitään tahdottomia pikkupoikia tai -tyttöjä, vaan aikuisia ja vapaita aikamiehiä ja -naisia, jotka pystyy kyllä kun vain haluavat. Ei pidä keksiä kaikkia selityksiä, paapoa ja pitää heitä jonain muuna kuin niinä aikuisina, joita he ovat. -m ja omakohtainen kokemus
Korjaan sen verran, että ei ne aina mitään aikamiehiä saati vapaita ole. Sivusta
Voisin ryhtyä maksulliseksi rakastajaksi jollekin seksittömässä liitossa elävälle naiselle. Ei vaan taida olla oikein markkinoita tai kysyntää. 😁
Jep. Rinnoillesi haluan tulla.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni ajaa Audilla.
Minun BMW:llä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ryhtyä maksulliseksi rakastajaksi jollekin seksittömässä liitossa elävälle naiselle. Ei vaan taida olla oikein markkinoita tai kysyntää. 😁
Jos olet pitkä, komea, supliikki ja hyvä nuolemaan, niin varmasti löytyy. Itsellekin kelpaisi tällainen esim sokerijutuksi, enkä ole edes suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet pitkä, komea, supliikki ja hyvä nuolemaan, niin varmasti löytyy. Itsellekin kelpaisi tällainen esim sokerijutuksi, enkä ole edes suhteessa.
Minullekin kelpaisi, tosin ei tarvitse olla varsinaisesti hyvä nuolemaan, ottaisin itse mieluummin hyvän suutelijan. Eri
Älä pahoita mieltäsi siitä, että haluan, että olet turvassa nyt. En täysin tyytyväinen ole minäkään. Muista, että voit itse vaikuttaa asioihin. Tee jotain kivaa, piirrä ja maalaa. Kaikki on asenteesta kiinni. Se on keino päästä tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Rinnoillesi haluan tulla.
Kohta kannattaakin, kun käyn parantelemassa niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen
Korjaan sen verran, että ei ne aina mitään aikamiehiä saati vapaita ole. Sivusta
Tässä kohtaa aikamies = itsestään ja päätöksistään vastuussa oleva aikuinen ihminen ja vapaa = 100% vapaa tekemään päätöksiä koskien elämäänsä ja päättämään interaktiostaan muita kohtaan eli ei siis orja, hengenvaarassa oleva panttivanki, holhouksenalainen taikka alaikäinen. Suomessa aikuinen ihminen itse päättää ja on vapaa päättämään mitä nyt haluaakaan. Parisuhdestatus ei ole mikään kysymys eikä sekään mikä henkilön ikä on sen jälkeen kun on aikuistunut. Eli ei paapota aikuisia ihmisiä ja keksitä selityksiä heidän puolestaan tai heitä puolustelemaan. Se ei ole oikein heitäkään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä pahoita mieltäsi siitä, että haluan, että olet turvassa nyt. En täysin tyytyväinen ole minäkään. Muista, että voit itse vaikuttaa asioihin. Tee jotain kivaa, piirrä ja maalaa. Kaikki on asenteesta kiinni. Se on keino päästä tilanteesta.
Sunshine, lollipops and.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenh
Tässä kohtaa aikamies = itsestään ja päätöksistään vastuussa oleva aikuinen ihminen ja vapaa = 100% vapaa tekemään päätöksiä koskien elämäänsä ja päättämään interaktiostaan muita kohtaan eli ei siis orja, hengenvaarassa oleva panttivanki, holhouksenalainen taikka alaikäinen. Suomessa aikuinen ihminen itse päättää ja on vapaa päättämään mitä nyt haluaakaan. Parisuhdestatus ei ole mikään kysymys eikä sekään mikä henkilön ikä on sen jälkeen kun on aikuistunut. Eli ei paapota aikuisia ihmisiä ja keksitä selityksiä heidän puolestaan tai heitä puolustelemaan. Se ei ole oikein heitäkään kohtaan.
Blaa blaa blaa, mitään näistä ei kysytty. Puhekielessä aikamies=selvästi aikuinen mies ja vapaa=sinkku, joten nämä kohdat korjasin. Mitään sen enempää en kantaa aiheeseen ottanut.
Eikö sulla ole ihan tarpeeksi jo naisia?