Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Terveisiä ja halaus ihanalle naiselle tähän ihan lähelle. Hyvää viikonloppua.
-ihastunut mies
Vai niin. Turhaa olleet kaikki kauniit sanat.
Ihan kuin et tietäisi, että nimenomaan haluaisin tietää. Juuri siitä aamulla kirjoitin, että haluaisin nähdä sen, mitä toinen tuntee, jos ylipäänsä jotakin tuntee. Mutta taitaa tosiaan olla turha toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Turhaa olleet kaikki kauniit sanat.
Sanat on turhia tekoihin verrattuna. -Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Rakas nainen, mitä mä teen sun kanssas?
Kyllä sä tiedät. Siihen liittyy pikkurilli.
Et ole kertonut nyt muuta kuin että toivot minua mahdollisimman kauas pois. Voisin asua vaikka kuussa. Ainakin elokuussa.
Se on mehtä. Metsä kuulostaa liian viralliselta, eikä meččä tunnu luontevalta omaan suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Se on mehtä. Metsä kuulostaa liian viralliselta, eikä meččä tunnu luontevalta omaan suuhun.
Kaivattu sanois mehtään, minä mettään. Mentäisiin metsään, eikä nähtäisi puita metsältä ja katajaankin kapsahdettaisiin, jos yritettäisiin jotakin.
Perjantain kaipaukset Liisalle <3
"Kanssasi kappaleen matkaa
Kerran mä kulkea sain
Elämästäin osan mä näin
Ikään kuin unessa vain
Vaan emme saattaneet jatkaa
Toinen jo omisti sun
Kun nykyään sinut mä nään
Arka on mieleni mun"
MM
Kun irlinä pitää aina olla niin sivistynyt ja hienostunut, sanon täällä näin vulgaaristi, että nyt tekisi mieli kaivatun pillua ja tissejä. Nuolisin niin, että hän ei olisi koskaan aikaisemmin tullut yhtä himokkaasti. Enkä edes ole mies.
Mä tiesin olleeni oikeassa. Kyllähän se näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niin?
Välinpitämättömyys.
Sivusta.
Aina kun "joku" painaa lol, taitaa itsellä olla sw VPN
erisivu
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit nyt jotain, oli niin kiva tuo sun aloitus. Jos joku itsensä tunnistaisi, niin sehän vaan tarkoittaisi, että sekin olisi täällä. Sivusta
Eipä tuon tarvitse tunnistaa. Tavallaan se olisi ihan kauheaa. En pysty koskaan rakastamaan häntä, tai siis näyttämään rakkauttani, vaikka kuinka haluaisin. Jotkut jutut on parempikin pitää piilossa. Tässä ei ole mitään toivoa. En minä oikeastaan usko, että hän edes haluaisi tietää. Se saattaisi vain ahdistaa.
Ihminen on luonnostaan utelias ja haluaa tietää, jos hänestä tykätään ja että se myös osoitetaan. Elämä on mahdollisuuksia täynnä, jos uskaltaa ottaa riskin katsoa ja kokeilla. Yleensä onni suosii rohkeaa. eri
Lounastauolla sinä vaikutit välinpitämättömältä. Et tervehtinyt tai vastannut tervehdykseen ja kiirehdit pois. Olisin mielellään hetken jutellut.
Ajatuksissani vain oot mun. Mukavaa iltapäivää. 😚
Kaipaamalleni iloa alkavaan viikonloppuun :) Olet ajatuksissani sekä sydämessäni, kuten aina.