Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut ajattelee, että puolitutun kanssa olisi jotain selvitettävää vuosien jälkeen? Se tyyppi on jatkanut elämäänsä eikä edes muista sun nimeä.
Oispa se oikeasti noin.
Suurimmalla osalla on. Narsisteilla ja satuttajilla.
Sivusta
Tunge ne narsistit nyt takapuolees. Ei kukaan jaksa kuunnella sua.
Jaksaako sinua? Mitä teet täällä?
No mitä ite? Uliset pelkistä narsisteista joka välissä, niitäkö sä kaipaat vai ketä? Eri
Mikä riita tässä miks? Ap toteaa ettei kaivattu varmaan häntä mui
Luehan huolellisemmin.
Vuorovaikutuksessa parasta oli se, että sitä oli. Pieni onnen murunen elämääni 3v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Hienoin asia sinun ja kaivattusi välisessä vuorovaikutuksessa? Jos et näe kaivattuasi aktiivisesti, niin voit puhua menneessä muodossa 🤗
Joskus oli aika mutkatonta.
🎯
Milläs ne mutkat saatais jälleen suoriksi?
Ei mitään käryä
Ehkä me vaan vieraannuttiin ihan ns. luonnollisestikin, kun ei oltu enää niin tekemisissä. t. tuon mutkattoman vastannut
Niinhän siinä kävi. Ja varmaan kumpikin on tavannut satoja hyviä tyyppejä toistemme jälkeen. Sellaista tämä elämä on. Aina tulee uusia mukavia.&
Joo, minua on sadat halunneet. Elämä jatkuu. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moti meni jo silloin, kun ilmoitit, että se toinen osaa paremmin. Siitä lähtien ajatukset sinusta ovat olleet täysin erilaiset.
Kuka toinen??
En nyt nimeä tähän ala laittaa
Alkaako se ässällä?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vuorovaikutuksessa parasta oli se, että sitä oli. Pieni onnen murunen elämääni 3v sitten.
Yrititkö edes saada isompaa siivua kakusta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiedän, että sä luet näitä. Huomaan sen aina, kun vahingossa nähdään.
Tämä olisi voinut olla mulle, mutta kun ei nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Hienoin asia sinun ja kaivattusi välisessä vuorovaikutuksessa? Jos et näe kaivattuasi aktiivisesti, niin voit puhua menneessä muodossa 🤗
🎯
Ei mitään käryä
Ehkä me vaan vieraannuttiin ihan ns. luonnollisestikin, kun ei oltu enää niin tekemisissä. t. tuon mutkattoman vastannut
Niinhän siinä kävi. Ja varmaan kumpikin on tavannut satoja hyviä tyyppejä toistemme jälkeen. Sel
Jos antaa sadoille, se ei minun silmissäni ole arvostettavaa. Mutta jos itse tykkää ja se vahvistaa, niin mikäpä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Katkaisit sen.
Ei täällä kukaan ole sadoille antanut. Ei kannata kommentoida, jos ei osaa lukea, mutta ei voi tietää osaavansa lukea, ennen kuin joku kertoo, ettet osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan ole sadoille antanut. Ei kannata kommentoida, jos ei osaa lukea, mutta ei voi tietää osaavansa lukea, ennen kuin joku kertoo, ettet osaa lukea.
Mun kaivattu on antanut varmaan sadalle. Omat sanansa. Hän tosin ei käy ketjussa, mutta on ns täällä kuitenkin, minun teksteissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on antanut varmaan sadalle. Omat sanansa. Hän tosin ei käy ketjussa, mutta on ns täällä kuitenkin, minun teksteissäni.
Miksi hän sinulle tuollaista sanoi? Taitaa olla typerys tai ilkeämielinen brassailija.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
No? Tässä olen, hetken ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sinulle tuollaista sanoi? Taitaa olla typerys tai ilkeämielinen brassailija.
Miksei olisi kertonut? Kyllähän sitä jutellaan laidasta laitaan kaikenlaista. Eksistä ja nyksistä ja seikkailuista ja muistoista ja muista.
Vierailija kirjoitti:
En ole kenenkään nähnyt ketään narsuksi eksäänsä tai nyksäänsä nimittävän tänään enkä muulloinkaan. Mikä ihmeen riidan kylpeminen ja narsusyyttely menossa?
Älä hei noteeraa, perus mt.tänttärät suoltaa täällä samaa joka ma-su.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎯
Ei mitään käryä
Niinhän siinä kävi. Ja varmaan kumpikin on tavannut satoja hyviä tyyppejä toistemme jälkeen. Sellaista tämä elämä on. Aina tulee uusia mukavia.&
Hän varmasti onkin, on sen luontoinenkin. Itse olen vähän vetäytyvämpi, mutta ei tässä nyt kenenkään perään ole jääty ulisemaan. Kuten sanottu, elämäähän tämä vain on.
Vierailija kirjoitti:
Jäi vain harmillisen lyhyeksi.
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Pitkä hellä halaus 🤗
-joppe-
Omaan Midaksen kosketuksen, mutta mikään ei muutu kullaksi eikä kaivattukaan muutu kullakseni.
Naantalin miehelle pusu.🧡