Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
35801/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla mutkatonta jos tilanne on vaikea ja toinen on lisäksi poikkiteloin mutkalla. Sivumiete

Eli toisella ei kiinnosta sinä. Kokeilepa seuraavaa.

Vierailija
35802/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla haluaisit päästä lähemmäksi ja mikä estää?

Kaveriksi tai seksisuhteeseen.

Varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35803/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko arvailu-tunnistelu-gallubbeja tarjota?

Vierailija
35804/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Hienoin asia sinun ja kaivattusi välisessä vuorovaikutuksessa? Jos et näe kaivattuasi aktiivisesti, niin voit puhua menneessä muodossa 🤗 

Se, kuinka hän osasi koskea mua. Kukaan koskaan ei ole aiheuttanut sellaisia tuntemuksia mun iholla. 

Eikö uusi suhde auttanut sinua pääsemään minusta yli?

Ei sulle.

Vierailija
35805/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne tuumat estävät pääsemästä kaveriksi?

Vierailija
35806/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rötvään sängylläni ja pyörit mun mielessäni. Juon kaffetta ja hyräilen yhtä biisiä joka on omistettu sulle. Siinä kaks ihmistä löytää toisensa ja rakkaus alkaa pulputa kuin saippuakupla. Biisi ei kerro lakanoiden laulattamisesta vaan tematiikka on kaipuun ja syvän rakkauden tunnustus romanttisissa merkeissä. Kuuletko kuinka aallot lyö: whum, whum. Kuinka luonto herää eloon ja puhkeaa kukintoon, lehdet nupuillaan ja aurinko hymyilee. Pieni vilvoittava sade kastelee luonnon eliksiirillä kasvillisuutta jonka vehreys luo aistillisen maagisen vireen jota voisi vain ihastella herkeämättä, uppoutua sen kauneuteen vallaten koko mielen. Poimit päivänkakkaran kun se on niin upea, sivelen hiuksiasi ja asettelen sen kaunista olemustasi ihmetellen pörröisiin hiuksiisi. Annat suukon ja olen pakahtua tuosta eleestä.

Ihana! Tällainen teksti väreilee aina sielussa asti 🥴 Ajattelisipa hänkin kuvailemallasi tavalla...

Vierailija
35807/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on yksi, jonka kanssa sujuu. Onnea teille.

Kiitti, yleensä vakat löytää kantensa ennen pitkään. Vai liekkö puppa löytänyt vasunsa tai daddy tyttönsä? 

Ans kattoo nyt tukeeko lasta vai ei sitä itteäänsäkkään. 

Vierailija
35808/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rötvään sängylläni ja pyörit mun mielessäni. Juon kaffetta ja hyräilen yhtä biisiä joka on omistettu sulle. Siinä kaks ihmistä löytää toisensa ja rakkaus alkaa pulputa kuin saippuakupla. Biisi ei kerro lakanoiden laulattamisesta vaan tematiikka on kaipuun ja syvän rakkauden tunnustus romanttisissa merkeissä. Kuuletko kuinka aallot lyö: whum, whum. Kuinka luonto herää eloon ja puhkeaa kukintoon, lehdet nupuillaan ja aurinko hymyilee. Pieni vilvoittava sade kastelee luonnon eliksiirillä kasvillisuutta jonka vehreys luo aistillisen maagisen vireen jota voisi vain ihastella herkeämättä, uppoutua sen kauneuteen vallaten koko mielen. Poimit päivänkakkaran kun se on niin upea, sivelen hiuksiasi ja asettelen sen kaunista olemustasi ihmetellen pörröisiin hiuksiisi. Annat suukon ja olen pakahtua tuosta eleestä.

Kevättä odotellessa. Olisiko hänellä ja minulla aina kevät? Aurinko alkaa lämmittää, keväisin se jopa polttaa. Luonto herää hiljalleen ja puhkeaa kauneuteen.

Saat suukon, minäkin pakahdun koskettaessani tai koskettaessasi minua. Aamuisin olisin todellinen pörröpää.

Vierailija
35809/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän, että sä luet näitä. Huomaan sen aina, kun vahingossa nähdään.

Vierailija
35810/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huomaat?

Vierailija
35811/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallinen, tieten tahtoen sanottu tölväisy on eri asia kuin suoraan sanominen, jolloin intentiona ei ole tölväistä.

Vierailija
35812/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siinä, jos motivaatiota ei ole. Eipä sille sitten mitään voi.

Vierailija
35813/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: onko kaivattusi sanonut sinulle joskus jotakin sellaista, mitä olisit toivonut jättävän sanomatta?

Että tää oli sitten tässä ja kaikkea hyvää loppuelämääsi. Ja minä kun luulin, että juttu oli vasta alkamassa. 

Miten se olisi voinut alkaa? 

Vierailija
35814/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoruus voi silti pelottaa ihmisiä, jotka mieluummin vaikenevat vaikeista asioista. 

Vierailija
35815/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäkö oli parhainta vuorovaikutuksessa? No, parhaimmillaan hän vastasi viesteihin tosi nopeasti ja perinpohjaisesti. Silloin se tuntui erityiseltä, ja ajattelin, että ehkä hänkin piti minua erityisenä. Myöhemmin ajattelin, että hän ehkä suhtautui minulle vastaamiseen kuin työtehtävään, joka piti vain hoitaa. Jos on työlleen omistautunut, niin silloin ei voi jättää vastaamatta sellaisiinkaan viesteihin, joista on vaikea suoralta kädeltä sanoa, että kuuluvatko ne työhön vai ovatko jotain muuta. Enää en ajattele, että olisin hänelle millään tavalla erityinen.

Vierailija
35816/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahallinen, tieten tahtoen sanottu tölväisy on eri asia kuin suoraan sanominen, jolloin intentiona ei ole tölväistä.

Liittyy mihin? Mikä se tölväisy oli?

Vierailija
35817/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoruus voi silti pelottaa ihmisiä, jotka mieluummin vaikenevat vaikeista asioista. 

Vaihda aihetta.

Vierailija
35818/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. 

Vierailija
35819/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moti meni jo silloin, kun ilmoitit, että se toinen osaa paremmin. Siitä lähtien ajatukset sinusta ovat olleet täysin erilaiset. 

Vierailija
35820/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän, että sä luet näitä. Huomaan sen aina, kun vahingossa nähdään.

Miten ilmenee?

Ketju on lukittu.