Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ihminen voi heti aamusta pilata koko päivän. Nousin ylös hyväntuulisena, ja yks heitti heti kuraa niskaan.
Onko ilkeästi sanottu jos sanon että se ihminen olet sinä itse? Mulle ainakin sanottaisiin näin jos sanoisin tuon mitä sinä.
Aha. Jos olisit ollut paikalla, olisit toista mieltä. Jännä että noinkin etäältä voi tietää asioita.
Joo eikö olekin? No minutkin ymmärretään aina väärin. Olen pahoillani jos loukkasin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hylätyksi tulemisessa ole mitään pelättävää. Ihmiset ovat vapaita liikkumaan eteenpäin.
Tietäen miten paljon täällä kukaan uskaltaa askeleita ottaa kaivattunsa suuntaa, niin kyllä siinä taitaa olla paljonkin pelättävää.
Soittaisin, jos olisi numero. Naiselta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Omaan Midaksen kosketuksen, mutta mikään ei muutu kullaksi eikä kaivattukaan muutu kullakseni.
Osaat olla karu kaveri, kun haluat. En ole koskaan kuvitellutkaan olevani kultaa vaan pelkkä roska sulle.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle soittaisit. Kysyy mies.
Vierailija kirjoitti:
Sen kalua kun saisi.
Joo, jep. Edes kerran elämässä
Hylätyksi tuleminen kirpaisee kerran
Olen kemisti. Puostokemisti. Ja kaipaan vain sinua. En edes häntä, jota oikeasti rakastan. Hänhän pysyy, sinä menit.
Numero näkyy febussa kavereille
Vierailija kirjoitti:
Ei hylätyksi tulemisessa ole mitään pelättävää. Ihmiset ovat vapaita liikkumaan eteenpäin.
Tiedät kyllä hyvin mihin kohtaan lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Missä asuu?
Vierailija kirjoitti:
Perhoset on muuttuneet variksiksi.
Onko illuusio puhjennut? Järkyttävää mutta mahdollista käydä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asuu?
Varmaan omassa kodissaan? Sivusta mietin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle soittaisit. Kysyy mies.
Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Numero näkyy febussa kavereille
Eipä olla kavereita siellä, kun en itse ole koko febussa
H,
jos olet yhtään kiinnostunut vaikka vain kaveruudesta, niin voisit näyttää sen jotenkin mulle. Toki ymmärrän hyvin, jos et ole.
-leijona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ihminen voi heti aamusta pilata koko päivän. Nousin ylös hyväntuulisena, ja yks heitti heti kuraa niskaan.
Onko ilkeästi sanottu jos sanon että se ihminen olet sinä itse? Mulle ainakin sanottaisiin näin jos sanoisin tuon mitä sinä.
Aha. Jos olisit ollut paikalla, olisit toista mieltä. Jännä että noinkin etäältä voi tietää asioita.
Joo eikö olekin? No minutkin ymmärretään aina väärin. Olen pahoillani jos loukkasin.
Kiva kuulla, jos noinkin hyvin olen onnistunut. Että aina. Se on jo saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asuu?
From Lapland
Vierailija kirjoitti:
H,
jos olet yhtään kiinnostunut vaikka vain kaveruudesta, niin voisit näyttää sen jotenkin mulle. Toki ymmärrän hyvin, jos et ole.
-leijona
Heidille?
Kaipaatko häntä? Kolme vuotta on pitkä aika odottaa! -sivusta mietin