Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Hienoin asia sinun ja kaivattusi välisessä vuorovaikutuksessa? Jos et näe kaivattuasi aktiivisesti, niin voit puhua menneessä muodossa 🤗
Se perhosten määrä mahanpohjassa joka kerta uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuorovaikutuksessa parasta oli se, että sitä oli. Pieni onnen murunen elämääni 3v sitten.
Jäi vain harmillisen lyhyeksi.
Midget?
Terapeuttini kaipasi minua täällä joskus. En ole ollut vuosiin hänen asiakkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunniste: sait minun sydämen syyskuisena perjantaina 10:46.
Oliko kuun viimeinen perjantai?
Ei, taisi olla ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Omaan Midaksen kosketuksen, mutta mikään ei muutu kullaksi eikä kaivattukaan muutu kullakseni.
Käänteinen Midas, kaikki muuttuu vain paskaksi? Oot mun kans samaa lajia
Olet muuttanut asumaan ajatuksiini. Liikaa aikaa luoda mieleistänsä todellisuutta. Enkä myönnä, että olisin edes väärällä polulla. Sekin voi viedä luoksesi. Aina se suorin reitti ei ole parhain tai mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Terapeuttini kaipasi minua täällä joskus. En ole ollut vuosiin hänen asiakkaansa.
No ei varmasti ole kaivannut. Aikoinaan täällä oli useampi tuollaisesta harhaileva. Todellisuudessa yksikään terapeutti ei ole täällä haaveillut asiakkaastaan. Jotain rajaa hulluudellekin.
Perhoset on muuttuneet variksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet muuttanut asumaan ajatuksiini. Liikaa aikaa luoda mieleistänsä todellisuutta. Enkä myönnä, että olisin edes väärällä polulla. Sekin voi viedä luoksesi. Aina se suorin reitti ei ole parhain tai mahdollinen.
💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti ole kaivannut. Aikoinaan täällä oli useampi tuollaisesta harhaileva. Todellisuudessa yksikään terapeutti ei ole täällä haaveillut asiakkaastaan. Jotain rajaa hulluudellekin.
Ota ihan iisisti. Ihmisiä hekin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Koskas sen aloitteen teet?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tulikärpäsiksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole kenenkään nähnyt ketään narsuksi eksäänsä tai nyksäänsä nimittävän tänään enkä muulloinkaan. Mikä ihmeen riidan kylpeminen ja narsusyyttely menossa?
Ei niin ei. Ne narsuhuutelut on olleet tuossa homojannen vanhan murjaajapapan ketjus koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sinulle sydämessä huone.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Hienoin asia sinun ja kaivattusi välisessä vuorovaikutuksessa? Jos et näe kaivattuasi aktiivisesti, niin voit puhua menneessä muodossa 🤗
Joskus oli hetken sellaista ymmärrystä puolin ja toisin että sitä kohtaa todennäköisesti vain kerran elämässään. Sen jälkeen sitten toista ääripäätä.
Ei hylätyksi tulemisessa ole mitään pelättävää. Ihmiset ovat vapaita liikkumaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Varikset ovat älykkäitä.
Kiitos kauniista sanoistasi. Kauan jaksoit muuta puhua.