Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoistahan se on, jos jatkuvasti syöttää palloja toiselle, eikä toinen niitä palauta.
Mikähän näiden jatkuvien pallonheittäjien päässä on, kun eivät millään tajua, että kun pallo ei toistuvista yrityksistä palaudu, ei se toinen ole hänelle sopiva leikkikaveri. Sitä toista lasta ei kiinnosta.
Ehkä tässä tapauksessa niin, että tykkäsi ennen, mutta ei enää.
Minua palloilla heittelevästä en ole koskaan erityisemmin tykännyt, mutta siltikään tuo ei tajua lopettaa. Hullu akka.
Ketä sä kaipaat täällä?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän näet siinä?
Kenessä?
*kahdessa paikassa. Aivosumu saa jo kirjoittamaankin mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa vielä nuori ja kaikki mahdollisuudet päästä elämässä vaikka mihin. Esimerkiksi saada onnellisen parisuhteen.
En missään nimessä ottaisi takaisin niitä epävarmuuden vuosia. On mahtavaa olla onnellinen ja onnekas keski-ikäinen, kun voi olla tyytyväinen saavutuksiinsa ja itseensä. Minulle jokainen ikä on hyvä ikä. Otetaan, mitä eteen tulee. Oma asenne vaikuttaa muuten aika moneen asiaan, myös siihen pariutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoistahan se on, jos jatkuvasti syöttää palloja toiselle, eikä toinen niitä palauta.
Mikähän näiden jatkuvien pallonheittäjien päässä on, kun eivät millään tajua, että kun pallo ei toistuvista yrityksistä palaudu, ei se toinen ole hänelle sopiva leikkikaveri. Sitä toista lasta ei kiinnosta.
Ehkä tässä tapauksessa niin, että tykkäsi ennen, mutta ei enää.
Minua palloilla heittelevästä en ole koskaan erityisemmin tykännyt, mutta siltikään tuo ei tajua lopettaa. Hullu akka.
Ketä sä kaipaat täällä?
Kaipaan minuun vahvan jäljen jättänyttä henkilöä, joka nyt jo historiaa. Nähty viimeksi vuonna 2023.
Vierailija kirjoitti:
Suuttunut mulle? 😥
Kuka on suuttunut? Ja miksi olisi suuttunut..
Vierailija kirjoitti:
Suuttunut mulle? 😥
Mistä niin päättelit? En todellakaan.
Miehet hankkii vararenkaan suhteessa ollessaan kun eivät uskalla ottaa ja lähteä ja sama kaava toistuu ja toistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ihminen voi heti aamusta pilata koko päivän. Nousin ylös hyväntuulisena, ja yks heitti heti kuraa niskaan.
ilman munaa jäänyt muijas.kiukkunen vaimos sun huomiotas vaan hakee.
🥳 Ei ole muija ja ihan kahtena peräkkäisenä iltana olen tyytyväiseksi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttunut mulle? 😥
Koko elämälle olen katkera, sinullekin.
Mistä ja miksi olet minulle katkera?
Kun lähemmäs ei pääse, pitää mennä kauemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttunut mulle? 😥
Koko elämälle olen katkera, sinullekin.
Mistä ja miksi olet minulle katkera?
Ei sen kertomisesta ole mitään hyötyä, haittaa vain.
onni potkii kyllä mutta päähän.
- Suuri ajattelija
Jatkossa jos viestin, pari laitan niin ilman tunnisteita. Väärä jätkä omii ne aina.
Vierailija kirjoitti:
Miehet hankkii vararenkaan suhteessa ollessaan kun eivät uskalla ottaa ja lähteä ja sama kaava toistuu ja toistuu
Mikä tuo vararengas on? Vatsamakkara, toinen nainen?
Siksi että miehet ovat katsoneet uuden jo ennen eroaan.