Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä ny sitte. Älä liiskaa uninallea. Heitin sen sinne yökylään.
Se on nyt alapään kohdalla
Voi ressua 😑
Vierailija kirjoitti:
Voisimmeko kirjautua suomi24 nimimerkeillä, kun siellä voi enää anonyyminä keskustella?
Olen ajatellut että kun pääsen psykoterapiaan niin teen treffiprofiilin Suomi24:seen PSN-tägilläni. Hyvää yötä ja kauniita unia oman kullan kuvia 🤗💭😴🧑🏻🎨
Vierailija kirjoitti:
Öitä ny sitte. Älä liiskaa uninallea. Heitin sen sinne yökylään.
Tulee tarpeeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaatte?
En tiedä kaipaanko, mutta ajattelen päivittäin erästä helsinkiläistä naista.
Miksi ihmeessä vaivaat päätäsi, etkä tee aloitetta?
Eipä tuo toinenkaan osapuoli ole tehnyt
Miksi ihmeessä akat ei tee oikeita aloitteita? Kertokaapa joku se. Ei nyt kaivata kenenkään ulinoita, että kyllä minä teen. No et tee.
Vierailija kirjoitti:
Milloin oikein tuut kyläilemään?
Ei mitää hajua, missä nykyisin asut. Saisin sen selville, mutta en lähde kyseenalaisiin keinoihin ollenkaan.
Viimeinen sammuttaa valot. Punainen matto ja kruunu ovat komerossa, ne sujahtivat sinne helposti koska luurangot olivat siivottu jo pois. Pöyä oli laskeutunut yllättävän paljon. Nyt on putipuhdasta. Hyvää yötä ystävät. Nähdään tuolla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Asioista ei kannata tehdä liian monimutkaisia. Kaikkea ei voi aina järjellä selittää, eikä kaikkea tarvitse yrittää aina järjellä selittää.
Kaiken voi aina järjellä selittää, jos on tarpeeksi kokemusta ja viisautta. Useimpien ei kannata edes yrittää.
Haahuilu on mun erikoisalaa. Nainen vailla tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä ihminen voikin rakkauspäissään muuttua aivan täydelliseksi idiootiksi. Tyhmätyhmätyhmä. Ei koskaan enää.
Minä tänään. Sivusta
Hyviä öitä kaivatulleni. Herää hyvällä tuulella. 👍
Vierailija kirjoitti:
Kun kutsut😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisimmeko kirjautua suomi24 nimimerkeillä, kun siellä voi enää anonyyminä keskustella?
Minne siellä? Särkynyt sydän? Ikävä?
Nimimerkillä pääsee kaikille palstoille siellä. Yleensä ikävä:llä on aktiivista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan Timoa!
Ei saa trol lata. Kukaan ei ole kaivannut about 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tulen näkemään sormuksen sormessaan varmaan pian. Se sattuu aivan helvetisti.
Ei tule tapahtumaan kirjaimellisesti tuossa merkityksessä, vaikka kaikkea on ilmassa.
Nuku hyvin mururakas. En jaksas nyt yhtään olla ilman sua. Melko levottomatkin on ajatukset sua koskien ollu tänään...
Trollien ja noita-akkojen pelossa en laita mitään tunnisteita. Mutta sinua minä yhä mietin ja pohdin. Olet mulle ihmeellisen rakas. Nuku hyvin, darling!