Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kannattaa tehdä ne aloitteet, ennen kuin hullaantuu ihmisestä täysin ja jää palstalle fantasioimaan kaikesta mahdollisesta. Mahdolliset pakit sattuu vähemmän, kun on ajoissa liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin oikein tuut kyläilemään?
Tietäissäin osoitteesi.
Sinne k- sillalle mä yhä meen.
Tähtiä kanssasi katsoisin, mutta silmistäsi ihanista lumoutuisin. Helliä suudelmia ja halauksia, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Tykkään sinusta. 🧡
Hyvää yötä rakas M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin oikein tuut kyläilemään?
Tietäissäin osoitteesi.
Onneksi en ihan kaikille jaa. Tiedä, miten monta ihmistä kävisi ovikelloani soittelemassa ja sekös olisi huono.
Kadonnut!
Sinivalkoinen leidi🥲
Vierailija kirjoitti:
Sankaritar asuu sisälläni.
Puhuttiinkin tästä viime ke? ;)
Pää pyörällä tästä päivästä. Uni tulee tarpeeseen, rauhoittaa taas uuteen viikkoon. Nuku hyvin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierasilija kirjoitti:
Ketä kaipaatte?
En tiedä kaipaanko, mutta ajattelen päivittäin erästä helsinkiläistä naista.
Miksi ihmeessä vaivaat päätäsi, etkä tee aloitetta?
Eipä tuo toinenkaan osapuoli ole tehnyt
Miksi ihmeessä akat ei tee oikeita aloitteita? Kertokaapa joku se. Ei nyt kaivata kenenkään ulinoita, että kyllä minä teen. No et tee.
Epäkiinnostuneet eivät tee. Ei ole kiinnostunut siis. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierasilija kirjoitti:
Ketä kaipaatte?
En tiedä kaipaanko, mutta ajattelen päivittäin erästä helsinkiläistä naista.
Miksi ihmeessä vaivaat päätäsi, etkä tee aloitetta?
Eipä tuo toinenkaan osapuoli ole tehnyt
Miksi ihmeessä akat ei tee oikeita aloitteita? Kertokaapa joku se. Ei nyt kaivata kenenkään ulinoita, että kyllä minä teen. No et tee.
Epäkiinnostuneet eivät tee. Ei ole kiinnostunut siis. Eri
Päivän parhaan vitsin murjasit :D
Miksi me ei vaan voitais olla, kun tasan varmasti ku oikein haluaa? Tuu käy ens viikolla. Meidän pitäisi jutella ja rakastaa. Pitkästä aikaa silmästä silmään.
Lähtisit kyllä matkaani, jos mukanani veisin, mutta niin lähtisi moni muukin, enkä tiedä mitä tehdä teidän kanssa. Aina sama ongelma.
Päivä toisensa jälkeen menee ohi ja yhä vaan minä jumitan tässä ketjussa miettien sinua ja sitä mitä oikein tapahtui ja miksi. Onnellisia unia, toivottavasti voit hyvin.
Sitten tuut ja pussaat.