Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten toivoisin sitä, että kertoisit ajatuksistasi irl, mitä ne ikinä ovatkaan. Jos et itsesi takia, niin toivoisin, että tekisit sen minun takia.
Pitää osata kysyä, jos on oikea tarve.
Pitää voida tavata tai olla turvallinen viestiyhteys jotta voisi kysyä hlökohtaisesti oikeassa elämässä.
Ihana tietää,että sun kaltaisiakin miehiä on olemassa. Olet niin ystävällinen ja mukava aina kaikille😘 ihan enkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten toivoisin sitä, että kertoisit ajatuksistasi irl, mitä ne ikinä ovatkaan. Jos et itsesi takia, niin toivoisin, että tekisit sen minun takia.
Pitää osata kysyä, jos on oikea tarve.
Pitää voida tavata tai olla turvallinen viestiyhteys jotta voisi kysyä hlökohtaisesti oikeassa elämässä.
Ei minulla ole tarvetta kertoa oikeastaan mistään kenellekään mitään.
Hyvää yötä kauniille 🌻 auringonkukalle ja pienelle kissankellolle sinne jonnekin, ikävä meitä.
Taisit unohtaa mun syntymäpäiväni, kun sua ei näkynyt kukkien ja kuplivan kanssa mun oven takana tänään. No, ehkä sä olet sitten panostanut ja tulet yöllä mun uniin aiheuttamaan nautinnollisia hetkiä.
Tiedän, että tulen näkemään sormuksen sormessaan varmaan pian. Se sattuu aivan helvetisti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sit haluut musta?
Sinut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu tapoihini puhua muista kuin työasioista, kun sellaista on pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo musta. Sivusta.
Miten sitä ihminen voikin rakkauspäissään muuttua aivan täydelliseksi idiootiksi. Tyhmätyhmätyhmä. Ei koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia myös sulle. Pelkään pikkaisen, etten saa nukutuksi, kun olet ajatuksissani melkein kokoajan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Miks sä laitat koko ajan stooreihin niitä biisejä?
Ei varmaankaankaan mulle, mutta kaverin puolesta totean, että sanoittaa niillä tunteitaan maailmalle,jollekkin ja itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä ihminen voikin rakkauspäissään muuttua aivan täydelliseksi idiootiksi. Tyhmätyhmätyhmä. Ei koskaan enää.
Mitä nyt olet tehnyt?
Mon petit ami, bonne nuit <3
- M -
Miks sä laitat koko ajan stooreihin niitä biisejä?