Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on stalkannut paljonkin. Ei haitannut, päinvastoin.
Omanikin. Haittasi lähinnä työntekoa, kun en kyennyt keskittymään. Mutta sitten kun stalkkerini on ollut joku, josta en välitä tippaakaan, se on ahdistanut erittäin paljon.
Miten sait keskittymiskykysi takaisin?
Koska en ole nähnyt hänestä vilaustakaan, alkaa kuumin polte kadota. Oikeasti just hyvä niin.
Kaipaan sinua kovasti. Nuku hyvin, Aarteeni.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin, ettet tee kuten viimeksi, meillä olisi irl-yhteys.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
En voi sitä tässä kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole kaikki kivaa. Toivon todella, että olet oikea M-nainen.
Ihan vain muistuttelen, että täällä on joskus parhaimmillaan ollut 7 M-naista illan aikana. t. M-nainen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Ollapa tosiaan irl-yhteys.
Terveiset alakerran neidille
Ikävältä tuntuu ajatus että jos oon ollut kaivatulle vain ahistava ihastunut😔
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten toivoisin sitä, että kertoisit ajatuksistasi irl, mitä ne ikinä ovatkaan. Jos et itsesi takia, niin toivoisin, että tekisit sen minun takia.
Yliajattelijana ja unohtelijana pitäisi kirjoittaa päiväkirjaa että pysyisi perässä mitä on eri päivinä ajatellut, tehnyt, tuntenut ja miksi. Toisaalta en halua muistella asioita. Haluaisin elää vain hetkessä ja kokea vapautta 🤗🙏🏻👍🏻🧑🏻🎨
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten toivoisin sitä, että kertoisit ajatuksistasi irl, mitä ne ikinä ovatkaan. Jos et itsesi takia, niin toivoisin, että tekisit sen minun takia.
Pitää osata kysyä, jos on oikea tarve.
Vierailija kirjoitti:
Olen ystävien ja perheen kanssa yleensä muiden hauskuuttaja ja hyvin varma ja tietoinen itsestäni, koska kyllähän minä pidän itsestäni. Olen menneisyydessä tehnyt aloitteita ja käytännössä aina sain kenet halusin. Kaivattu on tyyliin ainoa ihminen koskaan, joka on saanut minut hämilleni ja jotenkin vaikeaksi seurassaan. Siksi ehkä aivoni alkoivat kuvitella jotakin. Tai ehkä hän oli liian tärkeä tai jotai. Ikuinen mysteeri.
Onhan täällä sittenkin yksi rohkea nainen.
Vierailija kirjoitti:
kysy uudelleen
Mitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: onko kaivattusi sanonut sinulle joskus jotakin sellaista, mitä olisit toivonut jättävän sanomatta?
Että tää oli sitten tässä ja kaikkea hyvää loppuelämääsi. Ja minä kun luulin, että juttu oli vasta alkamassa.
Heti panemisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Terveiset alakerran neidille
Sis pillus?
Ei siinä sitten, kuten miehet sanoo. Siirtyä helpompaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole kaikki kivaa. Toivon todella, että olet oikea M-nainen.
Ihan vain muistuttelen, että täällä on joskus parhaimmillaan ollut 7 M-naista illan aikana. t. M-nainen itsekin
Älä murskaa mun haaveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: onko kaivattusi sanonut sinulle joskus jotakin sellaista, mitä olisit toivonut jättävän sanomatta?
Että tää oli sitten tässä ja kaikkea hyvää loppuelämääsi. Ja minä kun luulin, että juttu oli vasta alkamassa.
Heti panemisen jälkeen?
ei edes pantu
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka