Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää paljon enemmän, vaikka tiedänkin sinusta jo todella paljon. Miksei istuttaisi alas ja juteltaisi? Olisin pelkkänä korvana.
Sopii mulle.
Niin, harvoin nämä ketjumätsit sopivat millään tavalla irliin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä kuulla sinut, mutta sinun pitää ottaa se askel, ettet jää takavasemmalle.
Mikä se askel on käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää paljon enemmän, vaikka tiedänkin sinusta jo todella paljon. Miksei istuttaisi alas ja juteltaisi? Olisin pelkkänä korvana.
Mitä kaikkea tiedät?
Kaiken mitä hän on kertonut. Osaisin referoida oikeastaan kaiken erittäin pienine yksityiskohtineen, vaikka olisin kuullut ne jo 5 vuotta sitten. Minulla on tähän erityislahja.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain, mitä hänestä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea tiedät?
Kaiken mitä hän on kertonut. Osaisin referoida oikeastaan kaiken erittäin pienine yksityiskohtineen, vaikka olisin kuullut ne jo 5 vuotta sitten. Minulla on tähän erityislahja.
Kerro jokin yksityiskohta.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miehelle annettiin valta komentaa naisia ja lapsia.
Mies on fyysisesti vahva mutta nainen on henkisesti vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan annettu, sinä harhaoppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on fyysisesti vahva mutta nainen on henkisesti vahvempi.
Minä olen fyysisesti ja henkisesti vahvin. Tästä asiasta ei auta väitellä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Heh, mietipä huviksesi, kuka sinua on komentanut ensimmäiset 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mietipä huviksesi, kuka sinua on komentanut ensimmäiset 15 vuotta.
Faija. Mutsi lelli minkä kerkesi ja pilasi koko lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin älyttömän rakastunut sinuun edelleen, ettet tiedäkään - marraskuineen kaikkineen.
Tuo käy niin sydämeen
Nimenomaan näin. N on HENKISESTI miestä vahvempi, myös huomattavasti korkeampi kipukynnys.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä kuulla sinut, mutta sinun pitää ottaa se askel, ettet jää takavasemmalle.
Nämä on kyllä aina selittelyjä, kun ei itse uskalla/halua ottaa askelta.
Haluaisin oppia sinusta paljon lisää ja olla korvana. Haluaisin, että myös sinäkin olisit toisinaan korvana.
Mitä kaikkea tiedät?