Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että olet kaunis kypsäksi naiseksi.
Toi loppu kannattas jättää sanomatta. Miksei voi vaan todeta, että olet kaunis.
Taisin olla ehkä 36v, kun treffipalstalla joku tuli kehumaan "upeaa kypsää naista".🤣 minkähän ikäinen aloitusviestin kypsä lienee...
Kaikki on suhteellista. Kehuja oli varmasti 17v.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni kyttää milloin ihastus on paikalla whatsappissa ? Peukku ylös joo, alas ei
Eipä ole hänen numeroaan. Jos olis, mä kirjoittaisin sille siellä whatsappissa enkä pelkästään stalkkaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt elämää jossa miehellä on reikä taskussa. En neuvoisi ketään naista etsimään sellaista. Ja koska saan hyviä miehiä, on varaa valita, en ottaisi köyhää miestä. On paljon helpompi elää kun rahat ei ole lopussa. Niin kauan kuin tämä on mahdollista etsin hyvin toimeentulevaa miestä, tietysti kaikilla muilla herkuilla. Yksinkin on hyvä.
Menisit töihin, niin ei tarvis elää köyhänä?
Missä sanottiin etten olisi töissä?
Koska tarvitset miehen, kenellä on rahaa. Duh.
Vierailija kirjoitti:
Ei paineita, en koskaan pyytänyt muuta kuin yhteiset naurut tälle koko asialle, ja pärjäänhän ilmankin. Kikattelen kahden edestä ja Dostojevskillekin tarvittaessa.
Istutko kakalla kun luet dostojevskiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt elämää jossa miehellä on reikä taskussa. En neuvoisi ketään naista etsimään sellaista. Ja koska saan hyviä miehiä, on varaa valita, en ottaisi köyhää miestä. On paljon helpompi elää kun rahat ei ole lopussa. Niin kauan kuin tämä on mahdollista etsin hyvin toimeentulevaa miestä, tietysti kaikilla muilla herkuilla. Yksinkin on hyvä.
En tarvitse, mutten tyydy elämässä vähään, varsinkaan miehissä.
Enhän mä mitään määrää. Mä vaan sanon miten asia on. Muuten kaikki saa tehdä ihan mielikseen, mutta ei tuu mitään jos ei joku kerro totuutta. Ei pahalla, ei hyvällä.
Ööö...Määräätkö siis kaapin paikan ja oletko oikeassa?
Kerrotko sinä totuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa luopua ketjusta? Parhaat vinkit otetaan vastaan.
Luopuminen ja lähteminen on helppoa. Se onkin sitten vaikeampaa olla parin kuukauden päästä taas kurkkaamasta, että mitäs tänne... kokeillut tämän kuvion ehkä sata kertaa.
Oisit nyt pitänyt vuosia välissä. Vaikka 6.
7 olis ollut vielä parempi.
Erikoista miten tänne päädyttiin taas, kuin joku olisi viestittänyt sellaista. Kirjaimellisesti.
Saisko vielä suomen kielellä?
Siinä se on. Muiden ohella terveisiä mystiselle kaipaajalle.
Duly noted.
Puhutaanko naisen luomisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse, mutten tyydy elämässä vähään, varsinkaan miehissä.
On paljon helpompi elää kun rahat ei ole lopussa.
Kannattaa oikeasti hommata itse ne rahat, eikä yrittää löytää miestä kenellä sitä olisi sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko naisen luomisesta?
Puhutaan vaan, jossain ketjussa, johon asia kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä mitään määrää. Mä vaan sanon miten asia on. Muuten kaikki saa tehdä ihan mielikseen, mutta ei tuu mitään jos ei joku kerro totuutta. Ei pahalla, ei hyvällä.
Kerrotko sinä totuuden?
Aina jos tarvitaan totuutta niin mä olen siellä ja mä olen sitä mieltä, ettei kannata olla väärässä. Kaapin paikat, siis jos siirretään kaappia niin siitä saa päättää joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vähän näin miehenä nolottaa tunnustaa, että olen hellyyden ja rakkauden puutteessa.
Musta tuntuu, että nimenomaan miehet on hellyyden puutteessa. Itse tiedän olevani kiinnostunut, jos joku jäpikkä on mielestäni hellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko sinä totuuden?
Aina jos tarvitaan totuutta niin mä olen siellä ja mä olen sitä mieltä, ettei kannata olla väärässä. Kaapin paikat, siis jos siirretään kaappia niin siitä saa päättää joku muu.
😬😬😬😬
Kerroitko mulle totuuden kolme vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sun omia totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan kaipuu kertoo sisäisestä tyhjyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kerroin tuolloin? En muista enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko sinä totuuden?
😬😬😬😬
Ootko ap nainen vai mies? Mielenkiinnosta. Eri
Ne oli vain heijastuksia sen hetken. Heijastumia jostain menneestä ajatuksesta, hetkessä kadonneita.
No mutta hän on ehkä unohtanut olevansa kuningatar, koska kommentin ap häntä muistuttelee asiasta? Sivusta myös.