Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
33961/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäis olla sopivan ikäinen, eri alalta kuin itse olen, mieluiten samasta maakunnasta, rikkaampi kuin minä, ei lapsia tai aiempia avioliittoja, sama arvomaailma jne. Aina on jotain, joka tekee kuviosta täysin mahdottoman. Sitten kun mitään todellista ei ole, sitä jää haaveilemaan jostakusta, joka viehättää lähinnä fyysisesti.

Luulet itsestäsi liikoja ja siksi jäät yksin. Vaatimukset naurettavia ja aivan harhaisia. Ei sille tietysti mitään välttämättä voi, mutta niin se on. 

Vaatimukseni ovat täysin kohtuullisia. Useimmilla tuntemillani pareilla on ollut noin. En luule itsestäni liikoja, pikemminkin päinvastoin; en yllä edes siihen, mihin minussa olisi potentiaalia. Ei ole kyllä mitään harhakuvitelmia omasta suuruudesta. Ei se ole mitään

Sulla ei ole siis kaivattua,mutta lähetät täällä terveisiä tulevalle unelmapuoliskollesi?

Miten te luette näitä?? Aloituksessahan luki että haaveilee ulkonäön perusteella jostakusta

eri

Vierailija
33962/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhan tuomitsevat ihmiset ovat vaarallisia mielenterveydelle. Turha = ei-kriminaalisesti tuomitsevat.

Tätä mun karrikoitua pointtia ei ymmärrä jos ei ymmärrä sitä kuinka kovasta taustasta tulen. Minut on kasvatettu olemaan näkymätön ja välttelevä. Siksi ahdistus ja epävarmuus ovat elämässä olleet jatkuvasti läsnä.

Oletko mies vai nainen?

Mies jonka henkinen vapaus on ollut tukahdettuna liian pitkään. Ymmärrän että hyvään etikettiin kuuluu myös arvostelu mutta minut on alistettu aikanaan sillä. Siksi pelkään ylituomarointia. Olen oppinut sisäistämään että vika on aina minussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33963/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten marraskuu näkyy sinussa tai lähi-ihmissuhteissasi?

Kiireiseltä näyttää. 

Vierailija
33964/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi se on kimurantti juttu. Eikä mitenkään yksinkertaisesti selitettavissä. Sanotaan näin, että se vaatii kyllä puolisolta jotain, ehkä asennetta. Ei sitä kannata synkentää tahallaan.

Vierailija
33965/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. No pikkujoulukauden menoja on paljon

Vierailija
33966/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te luette näitä?? Aloituksessahan luki että haaveilee ulkonäön perusteella jostakusta

eri

Oliko se juuri eilen vai milloin kun joku kirjoitti täällä haaveilensa kimppakivasta.

Vierailija
33967/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettimiehissä naurattaa se, että esim. minä en heille kelpaisi, mutta minuun ihastuu miehet joille ei kelpaa ne naiset joista nettimiehet haaveilee :D Nuille minuun ihastuville miehille ne nettimiesten haavenaiset on sellaista meren mutaa, jota voidaan ottaa sormia napsauttamalla mukaan jos siltä tuntuu. Siis sellainen nuori basic instababe on niille sitä. 

Tätä vasten nuo tasojutut ja jumiminen johonkin tiettyihin kriteereihin tuntuu koomisilta, mutta ehkä se on joillekin tapa yrittää säilyttää omaa arvokkuuttaan tms. Suosittujen ihmisten ei tarvi tuollaisia miettiä, voi mennä enempi fiiliksen mukaan. 

Mitä/keitä on nettimiehet?

Vierailija
33968/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.

Tätä just yritin omallekin kaivatulle selittää, etten todellakaan ole hänelle se, jota etsii

Vierailija
33969/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järki sanoo, että yksikään kaipaamani nainen ei ole ollut sitä mitä tarvitsen.

Siksi ne kaivatuiksi jääneetkin

Tää. Itsekin olen kaivannut aiemmin elämässäni (nuoruuden kasvuvaihe) vääriä ihmisiä, mutta nyt olen ihastunut ihmiseen joka edustaa just sitä mitä haluan ja tiedän, että vaikka ei hänen kanssaan mitään tulisi, niin jotain hänenlaistaan vielä tulee ja jotain hänenlaistaan se on mikä rinnalleni sopii :) 

Näin toivon käyvän itsellekin vielä. Tai tiedän siis kyllä, millaisen haluaisin, mutta en ole vielä kohdannut sitä. Ketä sä kaipaat, mitkä oli sun sopivuuskriteerit? Sivusta utelias

En kulje listan kanssa, vaikka tietty se oma maku on habituksen puolesta aika kapea. 

Ratkaisevaa on tietynlainen energia, tunnelma ja tapa olla. 

Vierailija
33970/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle voi sanoa jos on liian laiha. Syö enemmän.

Vierailija
33971/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.

Kenelle näin karusti?

Vierailija
33972/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä just yritin omallekin kaivatulle selittää, etten todellakaan ole hänelle se, jota etsii

Ymmärsikö hän?

Vierailija
33973/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhan tuomitsevat ihmiset ovat vaarallisia mielenterveydelle. Turha = ei-kriminaalisesti tuomitsevat.

Tätä mun karrikoitua pointtia ei ymmärrä jos ei ymmärrä sitä kuinka kovasta taustasta tulen. Minut on kasvatettu olemaan näkymätön ja välttelevä. Siksi ahdistus ja epävarmuus ovat elämässä olleet jatkuvasti läsnä.

Oletko mies vai nainen?

Mies jonka henkinen vapaus on ollut tukahdettuna liian pitkään. Ymmärrän että hyvään etikettiin kuuluu myös arvostelu mutta minut on alistettu aikanaan sillä. Siksi pelkään ylituomarointia. Olen oppinut sisäistämään että vika on aina minussa.

Ootko se avpd-anime? Tarkistan ennen kuin kommentoin sen enempää. Eri

Vierailija
33974/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin mieluummin viettelyä hyvän ruoan ja herkkujen pariin. Ja jos ongelma on päinvastainen, niin viettelyä liikkumaan esim. ehdottamalla lenkkeilyä yhdessä jotain nähtävyyksiä tai muita yksityiskohtia katsomaan. 

Vierailija
33975/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle näin karusti?

Ei ollut tarkoitus karusti. Naiselle.

Vierailija
33976/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule viettämään syyspäivä kanssani.

Mielellään viettäisin syyspäivänä kanssasi, mutta tämä ilta on jo lyöty lukkoon. 

Vierailija
33977/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsikö hän?

Toivottavasti. Luulen kyllä. Ainakin tosi suoraan ja rautalangasta asian väänsin, että ei siitä nyt ainakaan jäänyt kiinni

Vierailija
33978/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin mieluummin viettelyä hyvän ruoan ja herkkujen pariin. Ja jos ongelma on päinvastainen, niin viettelyä liikkumaan esim. ehdottamalla lenkkeilyä yhdessä jotain nähtävyyksiä tai muita yksityiskohtia katsomaan. 

Mutta kenelle se lihavuus/laihuus lopulta on tässä se ongelma? Jos asianosainen ei ole itse kilojansa,tai niiden puutetta tuskastellut, ni annetaanhan kehorauha kaikille🙏

Vierailija
33979/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö ei miellytä silmää ja tarvitsee kommentoida ulkonäköä millään kielteisellä tavalla, olkoot sitten laiha tai lihava, on aivan varmasti kyseessä väärä henkilö. Jokainen ansaitsee sen näköisen ihmisen joka kelpaa juuri omana itsenään. 

Vierailija
33980/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crunchy lauantaiterkut 😋

Ketju on lukittu.