Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
33941/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäis olla sopivan ikäinen, eri alalta kuin itse olen, mieluiten samasta maakunnasta, rikkaampi kuin minä, ei lapsia tai aiempia avioliittoja, sama arvomaailma jne. Aina on jotain, joka tekee kuviosta täysin mahdottoman. Sitten kun mitään todellista ei ole, sitä jää haaveilemaan jostakusta, joka viehättää lähinnä fyysisesti.

Luulet itsestäsi liikoja ja siksi jäät yksin. Vaatimukset naurettavia ja aivan harhaisia. Ei sille tietysti mitään välttämättä voi, mutta niin se on. 

Vaatimukseni ovat täysin kohtuullisia. Useimmilla tuntemillani pareilla on ollut noin. En luule itsestäni liikoja, pikemminkin päinvastoin; en yllä edes siihen, mihin minussa olisi potentiaalia. Ei ole kyllä mitään harhakuvitelmia omasta suuruudesta. Ei se ole mitään mahdottoman vaatimista, jos toivoo toisen olevan samassa elämäntilanteessa kuin itse (esim. lapseton, naimaton) ja fyysisesti saman "tasoinen" (ei ylipainoa). Nämä ovat kaikki aivan tavanomaisia kriteerejä. Totuus vain on, että kaikille miehille ei riitä naista.

Vierailija
33942/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Sentään vähintään Ymmärrän, mutta et oikeastaan ole se jota etsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33943/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjen asioita ei voi ratkaista sydämellä ja sydämen asioita ei voi ratkaista järjellä.

Mutta kun valintaan liittyy kumpaakin ja asiat on ristiriidassa keskenään, pitää jokin ratkaisu tehdä.

Sydän ottaa vallan sille kuuluvissa asioissa. 

Ja järki sille kuuluvissa, sehän se just on se ongelma tässä. Seuraa 😅

Silloin se on järjen asia. 

Ei, vaan sisältää elementtejä molemmista. Ei elämä ole aina joko-tai vaan välillä sekä-että.

Ei vaan et os

Ihan itse aloitit väittelemään ja jankkaamaan omia asioitasi tähän ja vielä yllätyt, miksi siitä käydään keskustelua. 

Vierailija
33944/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäis olla sopivan ikäinen, eri alalta kuin itse olen, mieluiten samasta maakunnasta, rikkaampi kuin minä, ei lapsia tai aiempia avioliittoja, sama arvomaailma jne. Aina on jotain, joka tekee kuviosta täysin mahdottoman. Sitten kun mitään todellista ei ole, sitä jää haaveilemaan jostakusta, joka viehättää lähinnä fyysisesti.

Luulet itsestäsi liikoja ja siksi jäät yksin. Vaatimukset naurettavia ja aivan harhaisia. Ei sille tietysti mitään välttämättä voi, mutta niin se on. 

Vaatimukseni ovat täysin kohtuullisia. Useimmilla tuntemillani pareilla on ollut noin. En luule itsestäni liikoja, pikemminkin päinvastoin; en yllä edes siihen, mihin minussa olisi potentiaalia. Ei ole kyllä mitään harhakuvitelmia omasta suuruudesta. Ei se ole mitään mahdottoman vaatimista, jos toivoo toisen olevan sam

Sulla ei ole siis kaivattua,mutta lähetät täällä terveisiä tulevalle unelmapuoliskollesi?

Vierailija
33945/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhan tuomitsevat ihmiset ovat vaarallisia mielenterveydelle. Turha = ei-kriminaalisesti tuomitsevat.

Tätä mun karrikoitua pointtia ei ymmärrä jos ei ymmärrä sitä kuinka kovasta taustasta tulen. Minut on kasvatettu olemaan näkymätön ja välttelevä. Siksi ahdistus ja epävarmuus ovat elämässä olleet jatkuvasti läsnä.

Vierailija
33946/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin alkaa jo ahistaa ja v tuttaa kun ajattelen vaan sua! Prkl!

Olenko noin ikävä ihminen?

Et. Mut haluisin tietää et ajattelet mua myös 

Kuka olet tai ketä kaipaat?

Kaipaan miestä Tampereelta 

No hän varmaan elättää jotakuta toista naista siellä sitten. Se hänelle suotakoon.

Vierailija
33947/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhan tuomitsevat ihmiset ovat vaarallisia mielenterveydelle. Turha = ei-kriminaalisesti tuomitsevat.

Tätä mun karrikoitua pointtia ei ymmärrä jos ei ymmärrä sitä kuinka kovasta taustasta tulen. Minut on kasvatettu olemaan näkymätön ja välttelevä. Siksi ahdistus ja epävarmuus ovat elämässä olleet jatkuvasti läsnä.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
33948/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tosissani ettei aika ole se joka tämän meidän väliltä poistaa.

Vierailija
33949/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järki sanoo, että yksikään kaipaamani nainen ei ole ollut sitä mitä tarvitsen.

Siksi ne kaivatuiksi jääneetkin

Tää. Itsekin olen kaivannut aiemmin elämässäni (nuoruuden kasvuvaihe) vääriä ihmisiä, mutta nyt olen ihastunut ihmiseen joka edustaa just sitä mitä haluan ja tiedän, että vaikka ei hänen kanssaan mitään tulisi, niin jotain hänenlaistaan vielä tulee ja jotain hänenlaistaan se on mikä rinnalleni sopii :) 

Näin toivon käyvän itsellekin vielä. Tai tiedän siis kyllä, millaisen haluaisin, mutta en ole vielä kohdannut sitä. Ketä sä kaipaat, mitkä oli sun sopivuuskriteerit? Sivusta utelias

Vierailija
33950/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olisit minulle unelmapuoliso. Jotakin sinussa on enemmän tai vähemmän piilossa, mutta eikö meissä kaikissa ole?

Vierailija
33951/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan mikä?

Vierailija
33952/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoillani olen sun puolesta.Toivottavasti tapaat sellaisen ihanan ihmisen,joka antaa sun olla oma itsesi ja jolle saat näyttää tunteesi, tulematta tuomituksi. Joka lohduttaa,kun sitä tarvitset,joka on luotettava ja kuuntelee sua,kun kuulijaa tarvitset. Joskus myös halauksella on suuri voima hyvinvoinnille.💝

Vierailija
33953/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimukseni ovat täysin kohtuullisia. Useimmilla tuntemillani pareilla on ollut noin. En luule itsestäni liikoja, pikemminkin päinvastoin; en yllä edes siihen, mihin minussa olisi potentiaalia. Ei ole kyllä mitään harhakuvitelmia omasta suuruudesta. Ei se ole mitään mahdottoman vaatimista, jos toivoo toisen olevan sam

Okei sorry jos olin liian jyrkkä. Toivon kyllä jokaisen löytävän jotain heille sopivaa, mutta tietenkään kaikille ei niin käy. 

Taidat olla se sama jolle joskus ehdottelin täällä kumppanin etsimistä ulkomailta, mutta se ajatus ei kelvannut. 

Vierailija
33954/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten marraskuu näkyy sinussa tai lähi-ihmissuhteissasi?

Vierailija
33955/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että mikään tätä koskaan poistaa. Olet näkymätön tatuointi minussa.

Vierailija
33956/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään susta. Ois ollu kiva jutella vielä.

Onko naiselle vai miehelle?

Naiselle. Jatkot jossain?

Vierailija
33957/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.

Vierailija
33958/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimukseni ovat täysin kohtuullisia. Useimmilla tuntemillani pareilla on ollut noin. En luule itsestäni liikoja, pikemminkin päinvastoin; en yllä edes siihen, mihin minussa olisi potentiaalia. Ei ole kyllä mitään harhakuvitelmia omasta suuruudesta. Ei se ole mitään

Lähetän kenelle lähetän, välillä yhdelle, välillä toiselle. Mitä se sulle kuuluu.

Vierailija
33959/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjen asioita ei voi ratkaista sydämellä ja sydämen asioita ei voi ratkaista järjellä.

Mutta kun valintaan liittyy kumpaakin ja asiat on ristiriidassa keskenään, pitää jokin ratkaisu tehdä.

Sydän ottaa vallan sille kuuluvissa asioissa. 

Ja järki sille kuuluvissa, sehän se just on se ongelma tässä. Seuraa 😅

Silloin se on järjen asia. 

Ei, vaan sisältää elementtejä molemmista. Ei elämä ole aina joko-tai vaan välillä

Ihan itse aloitit väittelemään ja jankkaamaan omia asioitasi tähän ja vielä yllätyt, miksi siitä käydään keskustelua. 

En ole väitellyt mistään vaan kertonut miten asia on (kun kerran oma asiani on). Tietenkin kirjoitan omista asioistani, katso otsikko. Ja mitä yllättymiseen tulee, niin jankkaus ei ainakaan yllätä ketään tässä ketjussa, joten väärä tulkinta sekin sulta.

Aloittajalla oli hyvä ajatus, joten komppasin osaltani. Siinä kaikki. En tarvitse tuntemattomien neuvoja tilanteeseeni. 

Nyt voit jatkaa eteenpäin.

Vierailija
33960/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettimiehissä naurattaa se, että esim. minä en heille kelpaisi, mutta minuun ihastuu miehet joille ei kelpaa ne naiset joista nettimiehet haaveilee :D Nuille minuun ihastuville miehille ne nettimiesten haavenaiset on sellaista meren mutaa, jota voidaan ottaa sormia napsauttamalla mukaan jos siltä tuntuu. Siis sellainen nuori basic instababe on niille sitä. 

Tätä vasten nuo tasojutut ja jumiminen johonkin tiettyihin kriteereihin tuntuu koomisilta, mutta ehkä se on joillekin tapa yrittää säilyttää omaa arvokkuuttaan tms. Suosittujen ihmisten ei tarvi tuollaisia miettiä, voi mennä enempi fiiliksen mukaan. 

Ketju on lukittu.