Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
33921/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin alkaa jo ahistaa ja v tuttaa kun ajattelen vaan sua! Prkl!

Olenko noin ikävä ihminen?

Et. Mut haluisin tietää et ajattelet mua myös 

Kuka olet tai ketä kaipaat?

Vierailija
33922/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule viettämään syyspäivä kanssani.

Mitä touhuat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33923/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko näillä kaikilla jokin sama ominaisuus?

En tiedä. Toinen kuoli, toinen joi itsensä ja kuoli.

Ymmärrän isoisäni mentaliteettaja, asenteita ja olemusta nykyään. Ymmärrän, että juuri sellainen hänen oli oltava pitääkseen kaiken kasassa.

Kiinnostaisi kuulla enemmän. Miten tämä kytkeytyy sinuun?

Se on minussa. Henki.

Aavistan, mutta en tiedä.

Vierailija
33924/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäis olla sopivan ikäinen, eri alalta kuin itse olen, mieluiten samasta maakunnasta, rikkaampi kuin minä, ei lapsia tai aiempia avioliittoja, sama arvomaailma jne. Aina on jotain, joka tekee kuviosta täysin mahdottoman. Sitten kun mitään todellista ei ole, sitä jää haaveilemaan jostakusta, joka viehättää lähinnä fyysisesti.

Luulet itsestäsi liikoja ja siksi jäät yksin. Vaatimukset naurettavia ja aivan harhaisia. Ei sille tietysti mitään välttämättä voi, mutta niin se on. 

Vierailija
33925/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäis olla sopivan ikäinen, eri alalta kuin itse olen, mieluiten samasta maakunnasta, rikkaampi kuin minä, ei lapsia tai aiempia avioliittoja, sama arvomaailma jne. Aina on jotain, joka tekee kuviosta täysin mahdottoman. Sitten kun mitään todellista ei ole, sitä jää haaveilemaan jostakusta, joka viehättää lähinnä fyysisesti.

Miksi sen naisen tulisi olla rikkaampi kuin sinä?

Vierailija
33926/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjen asioita ei voi ratkaista sydämellä ja sydämen asioita ei voi ratkaista järjellä.

Mutta kun valintaan liittyy kumpaakin ja asiat on ristiriidassa keskenään, pitää jokin ratkaisu tehdä.

Sydän ottaa vallan sille kuuluvissa asioissa. 

Ja järki sille kuuluvissa, sehän se just on se ongelma tässä. Seuraa 😅

Silloin se on järjen asia. 

Ei, vaan sisältää elementtejä molemmista. Ei elämä ole aina joko-tai vaan välillä sekä-että.

Ei vaan et osaa tehdä eroa näiden kahden välille. Silloin kun sydän puhuu, se puhuu järjen yli.

Vierailija
33927/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut sen niin, että vaikka joku tuntuisi hyvältä, vaikka seksi olisi taivaallista, suudelmat kuumia ja kiihkeitä, ei sen kuitenkaan tarvitse olla merkki teidän yhteiselämän sopivuudesta.

Vierailija
33928/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikilla on omallatunnolla kerrottavaa.

Sivusta.

Vierailija
33929/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut sen niin, että vaikka joku tuntuisi hyvältä, vaikka seksi olisi taivaallista, suudelmat kuumia ja kiihkeitä, ei sen kuitenkaan tarvitse olla merkki teidän yhteiselämän sopivuudesta.

Hyvin olet pähkäillyt.Ei todellakaan riitä fyysinen puoli yhteiselämään,johan sen nyt järki sanoo.

Vierailija
33930/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Muistan kun mietin joskus parikymppisenä lenkillä, että ehkä 5% miehistä on ns. pantavia, ja näistä viidestä prosentista ehkä 0,5% sellaisia joiden kanssa voisi harkita suhdetta. Huom: harkita. 

Vierailija
33931/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää... Pienet päikyt nyt. Ikävä 🤍🤍🤍+💚💚💚💚💚

Vierailija
33932/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko noin ikävä ihminen?

Et. Mut haluisin tietää et ajattelet mua myös 

Kuka olet tai ketä kaipaat?

Kaipaan miestä Tampereelta 

Vierailija
33933/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjen asioita ei voi ratkaista sydämellä ja sydämen asioita ei voi ratkaista järjellä.

Mutta kun valintaan liittyy kumpaakin ja asiat on ristiriidassa keskenään, pitää jokin ratkaisu tehdä.

Sydän ottaa vallan sille kuuluvissa asioissa. 

Ja järki sille kuuluvissa, sehän se just on se ongelma tässä. Seuraa 😅

Silloin se on järjen asia. 

Ei, vaan sisältää elementtejä molemmista. Ei elämä ole aina joko-tai vaan välillä sekä-että.

Ei vaan et osaa tehdä eroa näiden kahden välille. Silloin kun

Ei, vaan asia on kuten on jo esitetty. Ei kukaan pyytänyt sulta neuvoja etkä tätä tilannetta myöskään osaa ratkaista. Itse teen lopulta tarpeeksi harkittuani sen valinnan, eikä siihen liity sinun kirjoittelusi mitenkään.

Turhaan siis jankutat taas kerran.

Vierailija
33934/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasta tässä nyt onkaan kysymys?

Vierailija
33935/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Muistan kun mietin joskus parikymppisenä lenkillä, että ehkä 5% miehistä on ns. pantavia, ja näistä viidestä prosentista ehkä 0,5% sellaisia joiden kanssa voisi harkita suhdetta. Huom: harkita. 

Jännää miten vähän. Mä olisin voinut harkita, tai oikeastaan olisin halunnut suhteen kaikkien minua kiinnostavien kanssa.

Ei ikinä tullut menestystä.

Vierailija
33936/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin halauspaijausrutistus lauantaihisi. Ikävä. 😚

Sulle kans! Kaipaan. 😘

Vierailija
33937/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestään selvää. Tuon vuoksi seksiä on helpompi löytää kuin parisuhdetta, siihen kun riittää pelkkä ulkonäkö ja fyysinen natsaus. Parisuhteeseen pitää lisäksi olla se henkinen natsaus ja vielä että suunnitelmat sopii yksiin. Eri

Vierailija
33938/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minä olen peeaa ja tulen aina olemaankin. Ei ole käytännöllistä, jos kumpikin on köyhiä. Jomman kumman pitää tienata aen verran, että yhteiselo on tavallisen mukavaa eikä jatkuvaa niukkuutta. Tämä on ihan käytännöllinen asia.

Vierailija
33939/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minä olen peeaa ja tulen aina olemaankin. Ei ole käytännöllistä, jos kumpikin on köyhiä. Jomman kumman pitää tienata aen verran, että yhteiselo on tavallisen mukavaa eikä jatkuvaa niukkuutta. Tämä on ihan käytännöllinen asia.

Ymmärrän.

Vierailija
33940/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule viettämään syyspäivä kanssani.

Mielelläni. 🥺

Ketju on lukittu.