Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
3341/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä työympäristö ei enää sovi minulle. Nyt se on testattu monta kertaa. Kaivatun haamua en täältä saa pois ja siksi pitää lähteä. En vain enää kykene tähän.

Taas yksi syy, miksi ehdoton nounou työpaikkasuhteille.

Vierailija
3342/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttiko ajattelusi käänteeseen elämäntilanteesi muuttuminen? Minulla on hyvin, hyvin toisenlainen tilanne kyseisessä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä työympäristö ei enää sovi minulle. Nyt se on testattu monta kertaa. Kaivatun haamua en täältä saa pois ja siksi pitää lähteä. En vain enää kykene tähän.

Joo eipä sellaisesta ollut kyse. Enkä kyllä avaa, mistä oli kyse. Millään ei ole enää mitään merkitystä. Pitää vain päästä pois.

Vierailija
3344/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JoS näät tämän, niin laitetaan viestiä? Uskon, että saadaan asiat järjestymään.

Vierailija
3345/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä äkkiliikkeistä.

Aion kyllä liikahtaa taas aika äkkiä. Tällä kertaa lopullisesti. 

Olet hyvin arvaamaton ja ennustamaton. Miten sinun vakauteesi voisi luottaa? Et halua tavata, mutta haluat, että teen isoja päätöksiä, vaikka soudat ja huopaat itse tässä koko ajan. En minä voi tyhjän päälle hypätä, kun mistään ei ole takeita.

Eipä ollut sinulle. Ohi menee vilahtaen.

Vierailija
3346/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisit minun päättää, mitä mieltä olen. En pidä siitä, että toisen puolesta päätetään.

Et voi vaatia keneltäkään muulta tuollaista kuin vain itseltäsi. Tässä tulee vahvasti esille, että sinulle jostain syystä autonomian tunne ja halu on keskeinen, joka on tietysti ihan luonnollinen ja keskeinen osa ihmisen psykologista hyvinvointia; sen puute voi johtaa ahdistukseen, tyytymättömyyden, jääräpäisyyteen ja pakkomielteisiin (halu hallita)  Monta psykologista mekanismia tässä selvästi menossa. Ehkä tässä heijastuu tarve tulla kuulluksi ja ymmärretyksi. Itsemääräämisoikeus, oma identiteetti sekä sosiaaliset suhteet.

On sulla halu tehdä riitaa "tyhjästä".

Vierailija
3347/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eipä sellaisesta ollut kyse. Enkä kyllä avaa, mistä oli kyse. Millään ei ole enää mitään merkitystä. Pitää vain päästä pois.

Onko sitten kyse, että "Ripustautujasta" tulikin ihminen ja kohde johon "ripustaudutaan?" 

Vierailija
3348/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä äkkiliikkeistä.

Aion kyllä liikahtaa taas aika äkkiä. Tällä kertaa lopullisesti. 

Olet hyvin arvaamaton ja ennustamaton. Miten sinun vakauteesi voisi luottaa? Et halua tavata, mutta haluat, että teen isoja päätöksiä, vaikka soudat ja huopaat itse tässä koko ajan. En minä voi tyhjän päälle hypätä, kun mistään ei ole takeita.

Eipä ollut sinulle. Ohi menee vilahtaen.

Taisi olla. Miehelle itse kirjoitin.

Vierailija
3349/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisit minun päättää, mitä mieltä olen. En pidä siitä, että toisen puolesta päätetään.

Et voi vaatia keneltäkään muulta tuollaista kuin vain itseltäsi. Tässä tulee vahvasti esille, että sinulle jostain syystä autonomian tunne ja halu on keskeinen, joka on tietysti ihan luonnollinen ja keskeinen osa ihmisen psykologista hyvinvointia; sen puute voi johtaa ahdistukseen, tyytymättömyyden, jääräpäisyyteen ja pakkomielteisiin (halu hallita)  Monta psykologista mekanismia tässä selvästi menossa. Ehkä tässä heijastuu tarve tulla kuulluksi ja ymmärretyksi. Itsemääräämisoikeus, oma identiteetti sekä sosiaaliset suhteet.

Edellinen sivusta.

Vierailija
3350/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P, pks. Miten oli pukeutunut eilen töissä ?

Stay uppeihin, pyllistinkin. Harmi, ettet nähnyt!

Ei muuten ollut.

Taisi olla punertava kesämekko.

Vierailija
3351/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihme jankuttaja tosiaan, onko kukaan jaksanut lukea yhtäkään viestiä loppuun asti? Paskapostaa vaan tekstiseinää ihan aiheen vierestä. Otan luudan.

Vierailija
3352/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei asiaa tarvitse psykologisoida. Mulla on oikeus itse päättää, mitä mieltä mistäkin asiasta olen. Se on perusasia myös parisuhteessa. Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että puolestani tiedetään asiat.

Vierailija
3353/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa ei voi tehdä ratkaisuja elämän isoista asioista. Sitä ennen pitää olla perusasiat olemassa kutenirl-yhteys ja pitää istua ja alas ja jutella.

Vierailija
3354/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin hyvää kohtelua. Rakastavaan ihmiseen voi turvata, eikä hän ole yhtenään menossa pois.

Vierailija
3355/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa ei voi tehdä ratkaisuja elämän isoista asioista. Sitä ennen pitää olla perusasiat olemassa kutenirl-yhteys ja pitää istua ja alas ja jutella.

Täällä nyt ei voi tehdä yhtään mitään päätöksiä. Ei isoja eikä pieniä. Täällä voi soittaa suutaan ja katsoa kun osa hourailee tosissaan eksistentiaalisten ongelmiensa kanssa aivan kuin maialmanloppu olisi käsillä.

Vierailija
3356/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistatte samoja asioita jatkuvasti

Vierailija
3357/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Huomenta! Kai se on alettava uskoa, ettei mulle ole muuta paikkaa sun elämässä kuin friendzonella. Mitään muuta sä et anna ymmärtää. 

Ehkä sun kannattaa ottaa asia puheeksi sun ihastuksen kanssa. Usein toisella ei ole mitään aavistusta mistään.

Etenkin ystävällisin ihmisiin ihastutaan tajuamatta, että he vain ovat sellaisia. Mutta eivät ajatusten lukijoita.

Oon mä yrittänyt aikanaan. Hän ei ollut valmis puhumaan. Tietää kyllä hyvin, oon kertonut. Osoittaa paljon välittämistä ja haluaa mun kans viettää aikaa, mutta muuhun asia ei tunnu etenevän. 

Mihin muuhun? Eikö sinulle riitä se läheisyys ja yhteinen aika, jota teillä nyt jo on?

Pysyä pelkkänä kaverina tai ystävänä kun itsellä on palavia tunteita on suht kivuliasta ja pahimmillaan estää ihmistä pääsemästä eteenpäin ja antamasta mahdollisuuksia muille romanttisessa mielessä. Kokemuksen särkyneellä rintaäänellä Sivuilija.

Vierailija
3358/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keissi on opettanut ainakin muutaman asian. Sinun kanssasi minulla on lehmän hermot, vaikka muuten ei olekaan. Saatan suuttuessani sanoa rumasti, mutta sinulle en sano. Olen ajoittain ailahtelevainen, mutta tunteet sinua kohtaan eivät järky.

Vierailija
3359/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä oikein jumittaa ja jankkaa viestien ympärillä? Postaten täyttä hevonpaskaa. Sinä. Tietysti kun olet tarkoituksella haastamassa riitaa, niin et vain voi hataralle egollesi tätä myöntää. 

Mun eka viesti tänään :D tulin ketjuun ja katsoin että ei hele, joku kyökkipsykologi tarttunut jonkun raukan kaipausviestiin ja diagnosoin täysin pyytämättä puolen sivun mittaisilla teksteillä. Oikeasti lopeta, ei täällä kaivata tuollaista. Kirjoita kaivatullesi.

Vierailija
3360/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosi? Täällä sitä viisastuu. 

Ketju on lukittu.