Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Joo en pitkään enää odottele. Ehkä kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle sellainen taitaa jo olla.
no sanotaan varovaisesti näin, että vajaan vuoden on elämässäni ollut ihminen, joka on pitänyt minusta kiinni monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Naislääkärit on laiskoja. Vaikea saada aikaa luomenpoistoon.
Väärä ketju. Avaudu muualla.
Vierailija kirjoitti:
Naislääkärit on laiskoja. Vaikea saada aikaa luomenpoistoon.
No enpä tiedä siitä,mutta itseltäni ei poistettu paria luomea julkisella puolella,koska niiden ei nähty olevan ns.riskitapauksia,eli eivät näyttäneet epäilyttäviltä syövän suhteen,eivät olleet alueella,jossa altistuisivat jatkuvalle hankaukselle/hiertymille. Yksityisellä voi käydä poistamassa ns.ennaltaehkäisevästi luomia,jottei niistä muodostukaan koskaan ihosyöpää. Julkisella ei resurssit siihen riitä.
Sä oot ainoo, jota haluun rakastaa...
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ainoo, jota haluun rakastaa...
Mutta muita joudut rakastamaan...
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, eikös ole joku äppi jossa luetut viestit poistuu ja voi olla tavallaan anonyymisti, miten ois ;)
Sopii.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö "lupaukset" tai "sopimukset" merkitse sinulle mitään?
Entä jos minä olisin toiminut kuten sinä tänä kesänä tai näinä menneinä vuosina? Olisitko kerta toisensa jälkeen jatkanut, vaikka asiat ovat katkolla monta kertaa? Tiedän: et.
Ei asioita voi täällä hoitaa vaan pitää olla oikea yhteys. Ei olla edes tavattu. Sokkona on vaikea päättää yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hosu, mä oon odottanut yli 2,5 vuotta. Ehkä turhaan, mutta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos minä olisin toiminut kuten sinä tänä kesänä tai näinä menneinä vuosina? Olisitko kerta toisensa jälkeen jatkanut, vaikka asiat ovat katkolla monta kertaa? Tiedän: et.
Ei asioita voi täällä hoitaa vaan pitää olla oikea yhteys. Ei olla edes tavattu. Sokkona on vaikea päättää yhtään mistään.
Ohi meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hosu, mä oon odottanut yli 2,5 vuotta. Ehkä turhaan, mutta....
Tämä osuu jo paremmin. 😊
Jotain voisi jo pikkuhiljaa tapahtua.
Mulla oli kaipaamani henkilön kanssa äppi nimeltä WhatsApp käytössä.
Mutta sitten tuli aika jolloin hän ei enää vastannut viesteihin ja yhteys hiipui. Ulkopuolinen yritti kertoa ikävästä, mutta eihän se hyvin mennyt.
Unohtumaton on koko järjetön ihastuminen, muistot ei suostu haalistumaan. 💔
Lämmin iltapäivän halaus ihanalle ihastukselleni 🤗 Sinä olet ajatuksissani.
-joppe-
Tänään hän kysyi tahtoani. Vastasin myöntävästi. Seuraavalla kerralla kysyn minä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään hän kysyi tahtoani. Vastasin myöntävästi. Seuraavalla kerralla kysyn minä.
Kenellä näin?
Onko puolisosi ylikontrolloiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi meni.
Mistä niin päättelet?
No sehän se, eihän se ystävyys oikein tahdo riittää jos on syviä tunteita.