Media kertoo että mopopoikien ja poliisin välit oli huonot. Millaiset välit sinulla ja poliisilla on tällä hetkellä?
Kommentit (55)
Pidämme yhteyttä harvakseltaan. Viimeksi piipahdin vierailulla poliisin luona, kun passi piti uusia.
Viidenkymmenen viiden vuoden aikana olen jokusen kymmenen kertaa ollut tekemisissä poliisin kanssa ja vain kerran tullut kohdelluksi epäasiallisesti. Normaaleja puhallutuksia ja muutama ylinopeus, joihin tunnustin syyllistyneeni ja maksoin sakot.
Odotan että suojelu- tai keskusrikospoliisi soluttaa minulle peitetyttöystävän kun aikani tänne kirjoittelen. Sellaisen 150 cm brunetin jossa isot tissit ja pyörä perse. Toki toinen voisi hankkia minulle vaalean ja toinen punapääbrunetin, niin olisi kiva kun minullakin olisi kaksi tyttistä.
Hyvät on kun ei paljoa tarvi olla tekemisissä. Kun oli tarve niin tulivat ripeästi, ottivat koirankin mukaan :)
Tuskin poliisi olis mopopojista kiinnostuneita, jos ne olisi asiallisia eikä mitään laittomuuksia olisi. Enkä edes puhu jostain keulumisesta tyhjällä tiellä tms. Vaan virityksistä ja keulumisesta viritellä ja järjettömäsätä ylinopeudesta.
Ei juurikaan väleissä, en tunne yhtään poliisia tai ollut tekemisissä poliisien kanssa.
Mopopoikia siis harmittaa koska hekin joutuvat noudattamaan lakeja. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että suojelu- tai keskusrikospoliisi soluttaa minulle peitetyttöystävän kun aikani tänne kirjoittelen. Sellaisen 150 cm brunetin jossa isot tissit ja pyörä perse. Toki toinen voisi hankkia minulle vaalean ja toinen punapääbrunetin, niin olisi kiva kun minullakin olisi kaksi tyttistä.
Etkö ole pyytänyt? Miksi haluat lapsimittaisen?
Erinomaiset välit. Passia uusiessa treffataan. Poliisiin sentään voi luotaa. Oikeuslaitos on muuttunut vaaralliseksi pajatsoksi, ja alistettu asianajajien rahantekokoneeksi. Sinne ei kukaan järki-ihminen vie asiaansa. Paitsi jos pystyy kikkailemaan kulut yhteiskunnan piikkiin. Ei, en ole ollut syytettynä, vaan asiantuntijatodistajana tuossa sirkuksessa.
Laki määrittää mopon suurimmaksi sallituksi rakennenopeudeksi 45 km/h. Jos sillä pystyy ajamaan kovempaa, laki määrittää sen kevytmoottoripyöräksi.
Miksi tästä 100 km/he ajaneesta pojasta puhutaan mopopoikana? Ei hän mikään mopopoika ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin poliisi olis mopopojista kiinnostuneita, jos ne olisi asiallisia eikä mitään laittomuuksia olisi. Enkä edes puhu jostain keulumisesta tyhjällä tiellä tms. Vaan virityksistä ja keulumisesta viritellä ja järjettömäsätä ylinopeudesta.
Mitä aikuiset edellä sitä lapset perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole pyytänyt? Miksi haluat lapsimittaisen?
En ole tuo, mutta mitä se toisen toiveet nukkensa suhteen sinulle kuuluu? Ei siinä ole mitään laitonta.
Hyvät välit. Toimin silloin tällöin lastenvahtina poliisin muksuille.
Viimeisin kohtaaminen taitaa olla 10-12 vuoden takaa kun kävin nappaamassa jotain paikallisesta R-kioskista ja pysäköin autoni siihen eteen sellaiselle kääntöpaikalle. Poliisi oli sitten pysähtynyt siihen vieren että "tässä ei saa pysäköidä kun sillä estetään ambulanssien pääsy tuohon terveysasemalle". Joka oli siis ihan ulos saakka nähden suljettu ja rempassa, oli ollut jo kuukausia. Ja lisähuomiona, että ko. asemalla oli hammaslääkäri ja lastenneuvola, että en tiedä kuinka usein siinä on ambulanssi vieraillut koskaan? Ja toki kääntöpaikka on sen kokoinen että siinä mahtuu täysperärekka kääntymään vaivatta.. mutta joo, on siinä se pysähtyminen kielletty -merkki. Toivotin heille hauskaa päivänjatkoa ja esitin toivomuksen että menisivät tekemään sitä liikennevalvontaansa mille tahansa alueen kymmenestä alakoulusta tai päiväkodista, joiden ympärillä on aika mielenkiintoista liikennekäyttäytymistä ihan päivittäin. Ei kuulemma kiinnostanut heitä moinen homma yhtään...
Sellaiset kuten oletan useimmilla normaaleilla ihmisillä olevan, ei käytännössä minkäänlaiset.
Koska en minä ole juuri tekemisissä poliisin kanssa. Passin uusiminen, oliko 5 vuotta väliä. Puhallus ratsioissa, rutiini liikennepysäytyksissä ollaan vaihdettu muutama sana, jopa kohteliaisuus.
Ne joilla on huonot välit poliisin kanssa, löytyvät niistä ihmisjoukoista jotka toistuvasti ovat tekemisissä poliisin kanssa, ja ovat niitä ns ongelma ihmisiä. Nakkikioskijono tappelijat, myymälävarkaat, yleisillä paikoilla riehuvat pöllypäät ja... liikenne p e r seilijät niinkuin noi mopo veetit. Nämä ihmisjoukot ovat kaiken saamansa pa s kan ansainneet. Ei muuta kuin sellaiset terveiset poliiseille että tavattaessa pari ylimääräistä moukua minunkin puolesta niille pa s koille... jatkakaa!
Olispa surullista olla nuori tällä hetkellä. Saat lukea, kun aikoiset ihmiset iloitsevat siitä, että poliisi melkein sai yhden heistä tapettua.
Uskokaa pois meidän yhteiskuntarauhamme on mennyttä pitkäksi aikaa tämän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Laki määrittää mopon suurimmaksi sallituksi rakennenopeudeksi 45 km/h. Jos sillä pystyy ajamaan kovempaa, laki määrittää sen kevytmoottoripyöräksi.
Miksi tästä 100 km/he ajaneesta pojasta puhutaan mopopoikana? Ei hän mikään mopopoika ole.
Moottoripyöräilevä nuori roikale.
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuu kohtaamaan, niin osa on ynseitä ja sit on asiallisia poliiseja, että enpä voi muuta vastata tähän. Ja sit sanottakoon, et jos poliisit ois ollut vanhan liiton rentoja äijiä, niin tätä lööppiä ei edes olisi.
Vanhan liiton rentoa äijää ei siis haittaa, vaikka alaikäinen kaahaa moottoripyörällä vaarantaen muiden tiellä liikkujien terveyden?
Saman poliisin mielestä varmaan sekin on ok, jos rattijuoppo ajaa sun olohuoneeseen. Pitäähän sitä nyt poikien saada kaahata. Olisi turhaa niuhottamista puuttua sellaiseen.
Emme kumpikaan häiritse toisiamme.