Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä naapuruston hyvin nuorille kolleille!
Rakastan teitä kaikkia! En mä teidän kanssa sänkyyn mene. Mutta silti rakastan teitä kaikkia!
Vaikka ootte humalassa, kuin peikonpojat, niin tuntuu kivalta kuulla niitä kohteliaisuuksia.
Ootte piristäneet vanhan naisen mieltä onnettoman ihastumisen jälkeen.
Ootte komeita ja ihania!
Olet löytänyt vihdoin sisäisen puumasi😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Huomenta! Kai se on alettava uskoa, ettei mulle ole muuta paikkaa sun elämässä kuin friendzonella. Mitään muuta sä et anna ymmärtää.
Mangusti kirjoitti:
Huomenta! Kai se on alettava uskoa, ettei mulle ole muuta paikkaa sun elämässä kuin friendzonella. Mitään muuta sä et anna ymmärtää.
Ehkä sun kannattaa ottaa asia puheeksi sun ihastuksen kanssa. Usein toisella ei ole mitään aavistusta mistään.
Etenkin ystävällisin ihmisiin ihastutaan tajuamatta, että he vain ovat sellaisia. Mutta eivät ajatusten lukijoita.
Mittaatko muakin kvartaaleittain?
Haluaisin mitata sinua vaaksan mitalla.
Olisin silittänyt sua myötäkarvaan.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Ehkä sun kannattaa ottaa asia puheeksi sun ihastuksen kanssa. Usein toisella ei ole mitään aavistusta mistään.
Etenkin ystävällisin ihmisiin ihastutaan tajuamatta, että he vain ovat sellaisia. Mutta eivät ajatusten lukijoita.
Oon mä yrittänyt aikanaan. Hän ei ollut valmis puhumaan. Tietää kyllä hyvin, oon kertonut. Osoittaa paljon välittämistä ja haluaa mun kans viettää aikaa, mutta muuhun asia ei tunnu etenevän.
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Oon mä yrittänyt aikanaan. Hän ei ollut valmis puhumaan. Tietää kyllä hyvin, oon kertonut. Osoittaa paljon välittämistä ja haluaa mun kans viettää aikaa, mutta muuhun asia ei tunnu etenevän.
Vietätte kuitenkin aikaa yhdessä, joten jos se siitä pikkuhiljaa. Syystä tai toisesta eteneminen voi olla hidasta. Tai hän voi epäillä tarkoitusperiäsi. eri.
Auton alla istui pupujussi ,) viesti siis tuli perille.
Onneksi piilota elementtiä käyttämällä pääsee eroon turhan päiväisistä viesteistä ja kirjoittelijoista. Voin kuvitella sen kun nämä paskapostaajat kihisevät kiukusta kotonaan kun heidän yleisö määrä vähenee. Suosittelen kaikille. Kerran kun mode ei esm. poista käyn paskalla viestejä yms. vaikka välillä ihan humoristisiakin ovat niin piilota elementiä käyttämällä viestit katoavat näkyvistä. 🤏 Ähäkuti.
Vierailija kirjoitti:
Olisin silittänyt sua myötäkarvaan.
Olisit?
Ihanko totta täällä on joku johon toinen ripustautuu?
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta täällä on joku johon toinen ripustautuu?
Siltä varalta, että olisi. Vinkkejä siitä on näkynyt.
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Mihin muuhun? Eikö sinulle riitä se läheisyys ja yhteinen aika, jota teillä nyt jo on?
Jos tarkoitit viikon päästä lauantaita, se ei käy. Tämänviikkoinen olisi käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olitkohan sä huppelissa silloin, kun lähetit ilkeitä viestejä? Oletko hahmottanut mitä se sai aikaan?
Millaisia?
Naimisiin asti siinä ei ihan pääse, mutta jutella voisi.
💕