Pahoititko mielesi siitä, että Alisa Vainio saa 20 000 euroa
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä tunnustuspalkinto kotikaupungilta. Isot tilisiirrot tulevat Asicsilta ja Huaweilta.
Joo ja niinkuin selvisi, ei verokarhu ota palkkiosta euroakaan koska se on stipendi jonka saa verovapaana. Toki jotkut jo mielensä pahoittivat aikaisemmin päivällä, palkkio oli kuulemma surkea koska verottaja vie kaiken.
Apurahojenkin verotus menee niin että esim. valtion taiteilija-apuraha 27.555e/vuosi on veroton, mutta sitä isommista apurahoista ja palkinnoista joutuu maksamaan veroa.
En. Mutta onhan se vähän kreisiä maksaa aikuiselle siitä, että se juoksee. Outo maailma.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta onhan se vähän kreisiä maksaa aikuiselle siitä, että se juoksee. Outo maailma.
Eiks sen pitäis itse hankkia sponsorinsa eikä elellä veronmaksajien loisena?
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt saada enemmän
Jep onhan tuo ihan naurettava summa siitä, että on euroopan paras.
En pahoittanut.
Mutta siitä pahoitin että kitsas Lappeenranta antoi vain 20000€ kun oikeasti olisi pitänyt antaa 200000€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä tunnustuspalkinto kotikaupungilta. Isot tilisiirrot tulevat Asicsilta ja Huaweilta.
Joo ja niinkuin selvisi, ei verokarhu ota palkkiosta euroakaan koska se on stipendi jonka saa verovapaana. Toki jotkut jo mielensä pahoittivat aikaisemmin päivällä, palkkio oli kuulemma surkea koska verottaja vie kaiken.
Ei ole mitään verovapaata, ne vaan antaa 20t+verot
Itseasiassa vastasin väärin. Oikeastaan tuli paha mieli noin pienestä summasta. Valmentajalle olisi pitänyt antaa tuon verran ja Slisalle kuusinumeroinen summa.
Vierailija kirjoitti:
En pahoittanut.
Mutta siitä pahoitin että kitsas Lappeenranta antoi vain 20000€ kun oikeasti olisi pitänyt antaa 200000€.
Miksi? En mä ainakaan maksa veroja siksi että joku voi juosta koko elämänsä. Juoskoon omilla rahoillaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kreisiä, että kaikenmaailman hupiukoille ja akoille kuten politiikoille maksetaan yhtään enempää kuin työttömyyskorvauksen verran. Täysin hyödytöntä ja kyvytöntä porukkaa. Itse leikkaisin myös johtajilta 95% palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks sen pitäis itse hankkia sponsorinsa eikä elellä veronmaksajien loisena?
Hänellä on monta yhteistyökumppania, googlaa niin tiedät, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pahoittanut.
Miksi? En mä ainakaan maksa veroja siksi että joku voi juosta koko elämänsä. Juoskoon omilla rahoillaan vaan.
Huvittaa tälläinen parkuminen, urheilijan kohdalla jonka starttiraha maratonille pyörii jossain 50 000 euron kohdalla, sponssi ja bonus palkkiot päälle. Meidän rahoilla, huoh. Ulisija unohtaa, että Alisa maksaa veroja Suomeen, myös niistä isojen brändien ulkomaalaisista sponssirahoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pahoittanut.
Huvittaa tälläinen parkuminen, urheilijan kohdalla jonka starttiraha maratonille pyörii jossain 50 000 euron kohdalla, sponssi ja bonus palkkiot päälle. Meidän rahoilla, huoh. Ulisija unohtaa, että Alisa maksaa veroja Suomeen, myös niistä isojen brändien ulkomaalaisista sponssirahoista.
Niin? Mihin se sitä 20 000 siis tarttee? Sillä palkkaa 4 sairaanhoitajaa vuodeksi. Alisa voi juoksennella ihan omilla rahoillaan.
Lisäksi Lappeenrannan lentokentän kiertävä kuntorata nimetään juoksijatähden mukaan. Lisäksi myös valmentaja kuittasi 5 000 euroa puhtaana käteen. Ei ole yhtään ihmistä tässä maailmassa joka on kiertänyt sitä rataa yhtä paljon, joten ihan oikein nimetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pahoittanut.
Tämä. Ihan hyödyntä maksaa jostain juoksemisesta. Siis juoksemisesta, miettikää nyt!
Juokseminen on kuin taide. Jos joku ei sen näkemisestä suostu maksamaan tarpeeksi, niin se on voi voi. Sitten voi harrastella kotonaan taidetta ja urheilua. Verorahoja siihen ei tule laittaa.
No tuo nyt oli vähintä. Että en todellakaan pahoittanut mieltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pahoittanut.
Niin? Mihin se sitä 20 000 siis tarttee? Sillä palkkaa 4 sairaanhoitajaa vuodeksi. Alisa voi juoksennella ihan omilla rahoillaan.
Tuliko paha mieli, voi voi.