Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli sellainen olo ettet sä halua enää tavata.
Missään nimessä ei kannata esim. kysyä jos on olo.
Vierailija kirjoitti:
Tahdoitko mut tosiaan, suhteeseen.
Kyllä, vakavaan.
Miksi ihmeessä haluan sua, kun ei tämä etene hyvää päivää edemmäs?
Liisa Vaasasta, haaveniko vain?
MM
Vierailija kirjoitti:
En kyselisi.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä sinut. Vaatteilla tai ilman.
Ensin tietysti vaatteilla, jotta on jotain mitä vähentää... Tulisihan sitä nyt kuumat oltavat 😉
Myrskyää, tulee lämpimästi.. Sinua ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Muistutus itselle: Älä mene pikkujouluihin, jottei sulle kävisi kaivatun kanssa samalla tavoin kuin tuolle ensimmäisen leijonavideon naarasraukalle. Just sieluni silmillä pystyn näkemään, miten kännissä yrittäisin epätoivoisesti tehdä kaivattuun vaikutuksen. Pyörisin ja hääräisin ympärillään, ja lopulta kellistyisin maahan ketarat kohti kattoa et eksä jo huomaa.
Jos mä menisin olisin varma, että se jota ajattelen huomaisi mun tissit ;)
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistä on kala?
Minä olen kalat.
Ja koska tilanne oli mikä oli niin etäisyys vain pahensi oloani.
En halua yhtään miestä jolla asuu lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lakkaan nyt haaveilemasta sinusta. Pallo oli sinulla, mitään et vaikuta ns. sovitun tapaamisen eteen tekevän. Ymmärrän tämän niin ettet haluakaan, toivot minun unohtavan koko jutun.
Ja niin aion tehdä. Käännyn toisaalle, joku odottaa minua, minä odotin sinua, mutta selvästi turhaan.
Tee niin. Älä suotta kiusaa itseäsi odottelemamma sellaista, jota ei ole tulossa. Jos tapaamisen eteen ei tee mitään hän etkä sinä, ei ole mitään mahdollisuutta teidän välillä. Asia on oikeasti täysin simppeli ja selvä.
Näinpä. Minä olen tehnyt kaiken minkä voin, olen vain miettinyt kuinka kauan pitää odottaa että aikaa löytyy? Kuinka kauan pitää odottaa edes pientä vihjettä milloin mahdollisesti voisi olla?
Enää en anele enkä kysele, sen olen jo tehnyt. Hiljaisuudessa lienee vastausta
Mihin tapaamiseen ja juttuun viittaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistä on kala?
Minä olen kalat.
Nyt ei ole kyse horoskoopeista vaan onkimisesta (kalastelusta).
Vierailija kirjoitti:
Miten menee?
Hyvin pyyhkii Suomessa
Ei taida mimmejä kiinostaa vanha lörppä kulli läski.
Vierailija kirjoitti:
Minä lakkaan nyt haaveilemasta sinusta. Pallo oli sinulla, mitään et vaikuta ns. sovitun tapaamisen eteen tekevän. Ymmärrän tämän niin ettet haluakaan, toivot minun unohtavan koko jutun.
Ja niin aion tehdä. Käännyn toisaalle, joku odottaa minua, minä odotin sinua, mutta selvästi turhaan.
Koko elämäänsä ei tarvitse odottaa possujunassa kun on huvipuistotkin.
Tahdoitko mut tosiaan, suhteeseen.