Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon etten olisi koskaan tavannut sinua sillä mua koskee nyt.
Ja teeskentelitkö sinä? Sanoit mua rakkaaksi ihan vitsinä?
Kollegalle ihanaa koti-iltaa.
Vierailija kirjoitti:
18:58
Tää sai peukun. Jos tajuat (tällä kertaa) niin laita mulle viesti. Tikusta asiaa, kyl sä keksit.
Vierailija kirjoitti:
Kollegalle ihanaa koti-iltaa.
missäs päin kollega koti-iltaa viettelee?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa keksiä tikusta asiaa. En vaan jaksa.
Luovutan vain suosiolla.
Tikusta viinaan, tai tikkuviinaan.
Eipä. Läppä vaan sivusta. 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mihin tapaamiseen ja juttuun viittaat?"
Kaivatun kanssa irl "sovittuun", jota en siis usko hänen oikeasti edes haluavan, koska ei mitään tapahdu.
Eli siis sinun ja hänen välinen tapaaminen?
Kyllä, erittäin kuumat treffit kahdestaan.
Jotenkin ihmetyttää, miten yhtäkkiä ei vain enää kaivatuta. Pitkään toivoin tällaista tajuamista, ja nyt kun sen olen saavuttanut, tuntuu hieman hassulta. Ehkä jopa vähän tyhjältä tämän asian suhteen. Iltaa kuitenkin, kun tänne vielä vaivauduin.
Niin, tämä oli naiselta, niin ette turhaan syytä kaivattumiehiänne.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihmetyttää, miten yhtäkkiä ei vain enää kaivatuta. Pitkään toivoin tällaista tajuamista, ja nyt kun sen olen saavuttanut, tuntuu hieman hassulta. Ehkä jopa vähän tyhjältä tämän asian suhteen. Iltaa kuitenkin, kun tänne vielä vaivauduin.
Kaivattumiehet kirjoittaa kuumia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon etten olisi koskaan tavannut sinua sillä mua koskee nyt.
Ja teeskentelitkö sinä? Sanoit mua rakkaaksi ihan vitsinä?
Sait minut ihastumaan. Mut et ollutkaan tosissasi.
Halaillaan, pussaillaan, rakastellaan mahdoton mahdolliseksi. Vai onko sinulla parempia ideoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa irl "sovittuun", jota en siis usko hänen oikeasti edes haluavan, koska ei mitään tapahdu.
Jos oli tyyliin "nähdään"/"soitellaan"', niin hyvinkin mahdollista, ettei mitään tapahdu. Terv. kokemus
Ei ole kyse tuollaisesta. Ihan tarkkaan on puhuttu mitä tapahtuu kahden kesken😁😁. Paitsi että hänen välttelynsä ja toimettomuutensa asian suhteen kertoo ettei mitään tule tapahtumaan, kunhan puhuu lämpimikseen.
Ei tämä vonkaaminen sovi naiselle...
Vierailija kirjoitti:
Sua ei kiinnostanutkaan
Herkut kiinnostaa aina. E
Vierailija kirjoitti:
Löytyikö joku toinen kaivattu ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oli tyyliin "nähdään"/"soitellaan"', niin hyvinkin mahdollista, ettei mitään tapahdu. Terv. kokemus
Ei ole kyse tuollaisesta. Ihan tarkkaan on puhuttu mitä tapahtuu kahden kesken😁😁. Paitsi että hänen välttelynsä ja toimettomuutensa asian suhteen kertoo ettei mitään tule tapahtumaan, kunhan puhuu lämpimikseen.
Ei tämä vonkaaminen sovi naiselle...
Eroaisit ensin.
"Mitä helvettiä" on tyylisi ihmetellä. Tunnistatko itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä oli naiselta, niin ette turhaan syytä kaivattumiehiänne.Löytyikö joku toinen kaivattu ?
Eipä oikeastaan. Jos joku olisikin erityisen kiinnostava ihmisenä, en siltä enää tänne avautuisi.
Vierailija kirjoitti:
I:lle lämmin 🧡
Ehkä joskus oli, ehkä enää ei.
Jos oltais tavattu 14v sitten niin kaikki olis ollut meille mahdollista. Kaikki on myöhäistä nyt.