Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Inhoan väittelyä ja kiistelyä tyhjänpäiväisistä asioista. Netissä tulee välillä rähjättyä, mutta kotona en jaksa sellaista kyllä yhtään, ainakaan parisuhteessa. Vanhemmat nyt tietty motkottavat milloin mistäkin, mutta se on tavallaan heidän velvollisuutensakin.
L***u ja loistavat silmät <3
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä sinut. Vaatteilla tai ilman.
Minäkin halusin. Niin kauan halusin etten enää halua nähdä tai tavata ketään.
Minun uskoni loppui.
Tiedäthän, että en ole lakannut haaveilemasta sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele miksei ihmiset nykyään pariudu. Syyt voi nähdä pelkästään lukemalla tätä ketjua.
Kyllä mun lähipiirissä pariudutaan ihan kuten ennenkin. Mitä syitä näet ketjusta?
En puhu omasta lähipiiristä. Puhun koko kansan tasolla pariutumisen haasteista sanoessani -miksei ihmiset nykyään pariudu. Syitä on useita, en avaa niitä enempää. Jokainen tarkkanäköinen pistäköön merkille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hyvä panemaan?
Sitä et tule tietämään koskaan.
Sivusta.
Haluaisin nähdä, vaikka se menikin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele miksei ihmiset nykyään pariudu. Syyt voi nähdä pelkästään lukemalla tätä ketjua.
Kyllä mun lähipiirissä pariudutaan ihan kuten ennenkin. Mitä syitä näet ketjusta?
En puhu omasta lähipiiristä. Puhun koko kansan tasolla pariutumisen haasteista sanoessani -miksei ihmiset nykyään pariudu. Syitä on useita, en avaa niitä enempää. Jokainen tarkkanäköinen pistäköön merkille.
Oma syyni on se, että en ole kiinnostunut parisuhteesta kenenkään kanssa. Miten se näkyy ketjusta sulle?
Minä lakkaan nyt haaveilemasta sinusta. Pallo oli sinulla, mitään et vaikuta ns. sovitun tapaamisen eteen tekevän. Ymmärrän tämän niin ettet haluakaan, toivot minun unohtavan koko jutun.
Ja niin aion tehdä. Käännyn toisaalle, joku odottaa minua, minä odotin sinua, mutta selvästi turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen nyt vinkkiä tännepäin mies.
Irl on vinkit jaettu. Sinun vuorosi ottaa vinkistä vaari.
Vierailija kirjoitti:
Sinuako ei haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Sitäkö että perhe kasvaa? En ole mikään varavaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Olitpa vakava.
Ei paljon naurata. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Sitäkö että perhe kasvaa? En ole mikään varavaihtoehto.
Tämä oli sinkkunaiselta sinkkumiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Toivon ainakin, tietää en voi
Vierailija kirjoitti:
Minä lakkaan nyt haaveilemasta sinusta. Pallo oli sinulla, mitään et vaikuta ns. sovitun tapaamisen eteen tekevän. Ymmärrän tämän niin ettet haluakaan, toivot minun unohtavan koko jutun.
Ja niin aion tehdä. Käännyn toisaalle, joku odottaa minua, minä odotin sinua, mutta selvästi turhaan.
Tee niin. Älä suotta kiusaa itseäsi odottelemamma sellaista, jota ei ole tulossa. Jos tapaamisen eteen ei tee mitään hän etkä sinä, ei ole mitään mahdollisuutta teidän välillä. Asia on oikeasti täysin simppeli ja selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiseni kaivattulleni,vaikka ehkä jopa nykyään vihaankin häntä. Silti himoitsen hänen kosketustaan. Siitä saa nauttia aivan joku toinen.
Miksi vihaat?
Kysy ennemmin miksi vihaa itseänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli sinkkunaiselta sinkkumiehelle.
Eipä siitä näin anonyymisti mistään voi tietää, kuka haaveilee ja kenestä.