Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olen sängyssä peiton alla juomassa kahvia, syömässä taateleita maapähkinävoin kanssa ja katson Henkien kätkemää. Jos minulla olisi seuraa tässä, niin varmaan tehtäisiin tätä samaa sitten yhdessä. En syö varsinaista aamupalaa, mutta otan usein pari taatelia ja maapähkinävoita kahvin kanssa. Näitä ei kyllä tarvi kenenkään muun ottaa jos ei tykkää, mutta elokuvien suhteen olisi hyvä jos olisi jotain samaa makua. Ainakin yhdellä joka yrittää lähentyä on sama maku ja tykkää just tästäkin mitä nyt katson.
Nähty jo liian monta kertaa toi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole mitään järkeä. Mitä te täältä oikein odotatte saavanne?
No en yhtään mitään oleta täältä saavani :D asiat tapahtuu tosielämässä, onneksi. Tämä ketju on vain ajankulua ja ajatusten purkua varten, kuten mikä tahansa muukin somekanava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sängyssä peiton alla juomassa kahvia, syömässä taateleita maapähkinävoin kanssa ja katson Henkien kätkemää. Jos minulla olisi seuraa tässä, niin varmaan tehtäisiin tätä samaa sitten yhdessä. En syö varsinaista aamupalaa, mutta otan usein pari taatelia ja maapähkinävoita kahvin kanssa. Näitä ei kyllä tarvi kenenkään muun ottaa jos ei tykkää, mutta elokuvien suhteen olisi hyvä jos olisi jotain samaa makua. Ainakin yhdellä joka yrittää lähentyä on sama maku ja tykkää just tästäkin mitä nyt katson.
Minä katson usein samoja, siis en liian usein (viimeksi joskus tammikuussa edellisen kerran katsoin tän) mut säännöllisesti tietyt leffat.
Toi tyyppi josta kirjoitin on ainakin semmonen jolla on tosi paljon samoja tapoja kuin mulla, huomasin taas kun laittoi kuvia tekemisistään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en yhtään mitään oleta täältä saavani :D asiat tapahtuu tosielämässä, onneksi. Tämä ketju on vain ajankulua ja ajatusten purkua varten, kuten mikä tahansa muukin somekanava
Mietit sä mua nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli homerit poistaa?
🤦
Ei vaan ettei mitään "auttamista" ole. Ns. Valotyöskentelijöiden ego on vain niin suuri että kaikesta pienestäkin tehdään iso juttu. Se on vähän kuin löytäisit autoa parkkeeratessasi tyhjän parkkiruudun ja huudahtaisit "Oih, minä tiesin! Tämä oli jumaalan tahto!
No minä nyt olen kuule auttanut ihan tavallisena ihmisenä että ei ole minun syyni tämä valotyöntekijöiden illuusio auttamisesta.
Trust me - samaa sakkia olet silti jos autat kun kukaan ei ole kysynyt apuasi "tavalliselta" ihmiseltä tavallisina ihmisinä.
Höpötihöö. En ihan väkisin tuppaudu. Ketjussa voi asioida lukematta viestejäni.
Kun kieltää itseltään kaiken mitä vastaan tulee, huomaa pian olevansa yksinäisempi ihminen. Tavallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katson usein samoja, siis en liian usein (viimeksi joskus tammikuussa edellisen kerran katsoin tän) mut säännöllisesti tietyt leffat.
Toi tyyppi josta kirjoitin on ainakin semmonen jolla on tosi paljon samoja tapoja kuin mulla, huom
En ole tyyppisi, mutta melko lailla kaikki katsoo hyvät moneen kertaan. Kuten sanoin, nähty liian monta kertaa, ei vain että nähty ennenkin. On liian perusleffa, joku muu vastaava olis vähemmän nähty ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Trust me - samaa sakkia olet silti jos autat kun kukaan ei ole kysynyt apuasi "tavalliselta" ihmiseltä tavallisina ihmisinä.
Höpötihöö ja hummani hei. Ketjussa ja muualla voi asioida ilman väkisin tai ei väkisin tuppautumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietit sä mua nyt?
Miksi mä sua miettisin? En edes tiedä kuka olet
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Ketä kaipaat?
Helsinkiläistä opettajanaista ala-asteella. Ruotsinkielinen.
Yks kiusoitteli sua eilen siitä, kun olit luvannut auttaa iPad-asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyyppisi, mutta melko lailla kaikki katsoo hyvät moneen kertaan. Kuten sanoin, nähty liian monta kertaa, ei vain että nähty ennenkin. On liian perusleffa, joku muu vastaava olis vähemmän nähty ehkä.
Mikähän siinäkin on että tuollaista pitää erikseen alkaa jankkamaan ja toitottamaan että olet nähnyt niin monen monta kertaa ja että mielestäsi on on liian perusleffa yms. Ketään ei kiinnosta.
Ei tuossa ole mitään jankkaamista, ap vastasi ja oli väärinkäsitys ja minä vastasin tarkentamalla mitä tarkoitin. Tänne ei saa nykyään kirjoittaa mitään ilman että se jollekulle jAnKkAaMiStA. Ei toinen viesti samasta aiheesta ole edes mitään jankkaamista vielä, mitenkään
Et tietenkään ole hän, ei hän ole täällä. Itse tykkään juurikin tietyistä hyvän mielen perusleffoista, pitää olla erilainen hetki kun alkaa jotain uutta katsomaan. Aamulla ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinäkin on että tuollaista pitää erikseen alkaa jankkamaan ja toitottamaan että olet nähnyt niin monen monta kertaa ja että mielestäsi on on liian perusleffa yms. Ketään ei kiinnosta.
Odotitko oikein tilaisuutta päästä aloittamaan jankkausaiheen jankkaamisesta? Teet tätä nykyään jatkuvasti.. sivusta huomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpötihöö ja hummani hei. Ketjussa ja muualla voi asioida ilman väkisin tai ei väkisin tuppautumisia.
Niin? Toistit vain kertomani asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietit sä mua nyt?
Miksi mä sua miettisin? En edes tiedä kuka olet
Aa no sitte.
Olin hulluna häneen, mutta hän ei niinkään minuun. Se satuttaa edelleen.