Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä erityisen lapsellista olen tällä kertaa tehnyt, kun kohtelu on mitä on?
Lähdit sanomatta heippa. :/
Sanoin moikka. Olisiko heippa ollut parempi vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Antaisin kyllä kaivatulleni mahdollisuuden ja voisin harkita suuriakin liikkeitä, jos
a) näkisin hänet taas jossain b) hän osoittaisi itse selkeitä kiinnostuksen merkkejä
Kunhan puhut. Ihan hyvin tiedät, mitä vaihtoehtoja mulle olet antanut osoittaa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sanoja voi pyöritellä, mutta asia ei muutu miksikään.
Mkä asia?
Onpas kyllä kova ikävä kun ei olla nähty vähään aikaan. Ja vielä kovempi ikävä tulee aina kun nähdään, koska olet niin lähellä mutta saavuttamattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkin asiat on vain nieltävä.
En niele.
Et alennu koskaan etkä niele, saattaa kitkuinen selkäranka katketa silmänräpäyksessä. Selkärankaa on taipua, joustaa ja olla huomaavainen, antaakin itsestään. Samalla pystyy vallan hyvin arvostamaankin itseään. Jokaisella on omat rajat ja jos elämä pakottaa niin minähän kumarran ja pyllistän vaikka väkisin. Pakko myöntää että kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää, enpä olisi tätäkään uskonut tapahtuvan sillä elämänkoululla joka minulla jo oli ennen tätä tapahtumaa. Ihan jopa surkuhupaisaa. Nöyryyttäkää itseänne ihmiset!
Hawk tuah!
Mitä meinaa tämä
*viraali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkin asiat on vain nieltävä.
En niele.
Et alennu koskaan etkä niele, saattaa kitkuinen selkäranka katketa silmänräpäyksessä. Selkärankaa on taipua, joustaa ja olla huomaavainen, antaakin itsestään. Samalla pystyy vallan hyvin arvostamaankin itseään. Jokaisella on omat rajat ja jos elämä pakottaa niin minähän kumarran ja pyllistän vaikka väkisin. Pakko myöntää että kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää, enpä olisi tätäkään uskonut tapahtuvan sillä elämänkoululla joka minulla jo oli ennen tätä tapahtumaa. Ihan jopa surkuhupaisaa. Nöyryyttäkää itseänne ihmiset!
Haw
Ok. Selvä homma!
Asioilla on tapana eskaloitua.
kun tunteista ja ihmisistä on kyse, niin vaan käy.
minä jarruttelin paljon enemmän aiemmin. Mut nyt mä tunnun vähän rentoutuneen. Mäkin osaan pelata tätä peliä.
meillä on ehkä jokin luottamusongelma. Mä en tiedä manipuloitko sä vaan vai oletko tosissasi. Mut mäkin osaan leikkiä. Kumpi meistä on chicken?
ken leikkiin ryhtyy niin..
Asioilla on tapana eskaloitua.
niin ja mulla on jo lempibiisi. Teit vaikutuksen. Kerron sen ehkä sulle joskus
Jotenkin helpottunut olo, kun nyt tiedän sinun olevan onnellinen siellä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin vaikea irl pysähtyä juttelemaan? Koskee molempia.
Kai se on helpompaa juosta karkuun ja ikävöidä...
Karkuun juokseminen on helpompaa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä lempibiisi?
Useampia. Riippuu fiiliksestä.
Yritän olla ajattelematta kaivattua, mutta ajattelen silti😓
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen tanssi - Behm
Jätän välistä. Tanssiminen ei nyt luonnistu. Kuuntelen sujuvasti kuitenkin.
En ymmärrä, mikä himputin tarve sulla on osoitella mulle paikkaani. Ihan kuin en itse ymmärtäisi sitä. Rakasta, ketä rakastat, mutta miksi siitä pitää tulla avautumaan juuri tänne? Ihan kuin ei muuten sattuisi tarpeeksi.
Hauku vaan, mutta en laihduta. E
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla ajattelematta kaivattua, mutta ajattelen silti😓
Välillä tulee mieleen ja välillä onnistuu unohtelemaan. Muuta vaihtoehtoa ei ole kuin unohdus. Sivusta.
Mitkä on selkeitä kiinnostuksen merkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on selkeitä kiinnostuksen merkkejä?
Ei ne merkit vaan vire. Saahan hiuksiaan sukia kuka tahansa niin halutessaan. Pupillien laajentuminen on ehkä ainoa merkki, jota voi tietoisesti esittää.
Sanoja voi pyöritellä, mutta asia ei muutu miksikään.