Äitini ollut 30 vuotta eläkkeellä
Niistä 15 vuotta saanut leskeneläkettä lisäksi. Hankkinut itselleen diabeteksen ja tarvitsee lääkkeitä. Asuu kotona, ei onneksi vielä tarvitse kotihoitoa. Vanhukset ovat valtava rasite meille maksajille.
Kommentit (29)
Niskalaukaus saatanan hapen- ja rahantuhlaajille!
Mummoni ollut eläkkeellä 35 vuotta ja edelleen vaan henki pihisee
Niinkö vähän ? Ite oon ollu eläkkeel jo yli 35 v ! Aloin saamaan eläkettä rippi juhlien jälkeen 35 v sitten. Tosi pientä se oli silloin. Mut oli mukavaa, kun sai enemmän rahaa, kuin muut !
Joten eläkeikää on nostettava. Niinhän koko ajan nostetaankin. Ei tämä meno voi jatkua, että kymmeniä vuosia ollaan joutilaana eläkettä nostaen.
Tiedän montakin , jotka jäivät eläkkeelle 18v. Ovat siis jo parikymmentä vuotta olleet eläkkeellä laittamatta tikkua ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Joten eläkeikää on nostettava. Niinhän koko ajan nostetaankin. Ei tämä meno voi jatkua, että kymmeniä vuosia ollaan joutilaana eläkettä nostaen.
Jep työmuurahaisten on puurettavaa yötä päivää, jotta saavat vähän eläkettä kun kroppaa prakaa. Ihan vain jotta kaikki lusmut ja mt potilaat voivat nauttia leppoisista päivistä koko elämänsä. Ei mene tasan hedelmäkarkit.
Montako vuotta saa olla eläkkeellä ennen kuin saa niskalaukauksen?
Mutta saavat hyvää hoitoa.
Yhtä sukulaista tutkitaan jatkuvasti ja on osastolla hoidossa. On 95-vuotias. Hyvää hoitoa saa.
Toinen eläköitynyt pariskunta käy jatkuvasti tutkimuksissa. Verikokeita, röntgeniä ja lääkäritapaamisia.
Kolmas sukulainen on 88-vuotias. Ja häntäkin hoidetaan todella hyvin. Oli 3 kk osastolla kun oli syönyt saamiaan lääkkeitä vähän sekaisin (vaimo on). Verikokeita, kuntoutusta yms tarjotaan.
Itse soitin tk:n ja yritin päästä verikokeisiin. En päässyt. Menin sitten maksulliseen (99 e) palveluun. Lisäkokeita pitäisi ottaa mutta taidan alkaa valelääkäriksi ja hoidatan itseäni näin. Onnistuu se näinkin mutta jatkotutkimukset on kalliit yksityisellä.
Olen 29-vuotias ja jäin eläkkeelle 25-vuotiaana. Saatan olla eläkkeellä 60 vuotta ja syön kolmea eri lääkettä.
Vi on ap:n äiti oikein hankkinut itselleen diabeteksen. Ei sitä tarvitse hankkia, kyllä se tulee kenelle vaan, vaikka kuinka terveesti eläisi. Ap ilmeisesti odottelee jo kieli pitkällä isoja perintöjä ja toivoo äitinsä kuolevan pian. Itse huolehdin vanhempieni asioista hyvinkin paljon parinkymmenen vuoden ajan, molemmat kuolivat pian 90-vuotta täytettyään ja mielelläni olisin heistä huolehtinut pidempäänkin, jos heillä olisi elonpäiviä riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta saavat hyvää hoitoa.
Yhtä sukulaista tutkitaan jatkuvasti ja on osastolla hoidossa. On 95-vuotias. Hyvää hoitoa saa.
Toinen eläköitynyt pariskunta käy jatkuvasti tutkimuksissa. Verikokeita, röntgeniä ja lääkäritapaamisia.
Kolmas sukulainen on 88-vuotias. Ja häntäkin hoidetaan todella hyvin. Oli 3 kk osastolla kun oli syönyt saamiaan lääkkeitä vähän sekaisin (vaimo on). Verikokeita, kuntoutusta yms tarjotaan.
Itse soitin tk:n ja yritin päästä verikokeisiin. En päässyt. Menin sitten maksulliseen (99 e) palveluun. Lisäkokeita pitäisi ottaa mutta taidan alkaa valelääkäriksi ja hoidatan itseäni näin. Onnistuu se näinkin mutta jatkotutkimukset on kalliit yksityisellä.
Se työterveys?
Miksi tk-hoitaja ei antanut sinulle ohjeita?
Ja te ette hoida itsellenne edes hoitajia, kun se on liian vaivalloista.
NIIN VARMAAN JOO
Eikös äitisi ollut se , joka tuhlaa sun perintörahat matkusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte?
Yksinkertaista matematiikkaa tämä. Ei vain riitä rahat. Huoltosuhde jatkuvasti huononee, kun lapsia ei synny tarpeeksi.
Toki teknologia voi tuoda vielä uutta tähän kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Vi on ap:n äiti oikein hankkinut itselleen diabeteksen. Ei sitä tarvitse hankkia, kyllä se tulee kenelle vaan, vaikka kuinka terveesti eläisi. Ap ilmeisesti odottelee jo kieli pitkällä isoja perintöjä ja toivoo äitinsä kuolevan pian. Itse huolehdin vanhempieni asioista hyvinkin paljon parinkymmenen vuoden ajan, molemmat kuolivat pian 90-vuotta täytettyään ja mielelläni olisin heistä huolehtinut pidempäänkin, jos heillä olisi elonpäiviä riittänyt.
Liki sata prosentttia kakkostyypin diabetekseen sairastuneista on tämän omilla elämänvalinnoillaan aiheuttanut.
Ylipaino, liikkumattomuus jne.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän montakin , jotka jäivät eläkkeelle 18v. Ovat siis jo parikymmentä vuotta olleet eläkkeellä laittamatta tikkua ristiin.
Taitaa suurimmat valittajat olla juuri näitä koska eivät koskaan valita näistä todellisista luusereista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! 75-80 vuotta olisiko sopiva?
Eläkeläisiltä terveydenhuolto pois!
Olen ollut 25 vuotta työtön. En ole rasite valtiolle.
Isäni ollut eläkkeellä vuodesta 1998. Nyt 9-kymppisenä eikä hänestä ole mitään riesaa kellekään. On hyvässä fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa ja seuraa aikaansa. Nytkin halkohommissa mökillä.