Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Non nii j***** hyvää yötä, missä menetkin. Muisto sinusta on säilötty kauniiden muistojen bokxiin. Olet hyvin mukava mies ja hymysi tuo valoa syksyn aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Millaista rakkautta etsit?
En varsinaisesti etsi, mutta on mulla yksi kiusankappale, jonka kanssa voisin asiasta keskustella (Irl).
😁
Tunteeni juoksee
Sinua päin
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi.
Hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista, joka ei ole itsekeskeinen ja itsekäs näätä, joka voi tehdä mitä vaan, mistä itse saa jotakin ja muista piittaamatta. Valitettavasti sellaisia ihmisiä on minun maailmassani paljon, enkä juuri muita löydä mistään.
Ymmärrän tuskasi. Tunnen useita ns. menestyneitä ihmisiä ja keskeinen yhdistävä tekijä on härskiys ja röyhkeys. Asioiden oikealla tolalla ei ole niin väliä, mutta sillä on valtavasti, miltä niiden halutaan näyttävän. Kartan heidän seuraa, etten tulisi epähuomiossa nuijineeksi heitä läjään. Onneksi on olemassa myös hyviä ihmisiä, jotta voi vapaa-aikansa valita viettää heidän kanssaan. Terveisiä kaikille sellaisille, minä olen aina teidän puolellanne, vaikka en erityisen hyvä itse ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
En varsinaisesti etsi, mutta on mulla yksi kiusankappale, jonka kanssa voisin asiasta keskustella (Irl).
Onko se pikku Myy? Ainakin hän on kiusankappale
Iltaa mammoille. Ketjun kultapoika hetken paikalla. Huomenna alkaa rankka työviikko. Mammat on sitten ahkeria.
Vierailija kirjoitti:
Saatan vähän murista, mutta en käy päälle.
Mistä syystä?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa gallupoida. Kertokaas kaivatuistanne jotain ihanaa.
Kaunis katse. Kaunis hymy.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Ketjun kultapoika hetken paikalla. Huomenna alkaa rankka työviikko. Mammat on sitten ahkeria.
Ei tarvitse vaivautua oleen edes hetkeä paikalla. Hyvät jutut kato kesken.
Sinun nykyistäsi ei näköjään haitannut se, että et ollut irti entisestäsi. Hän vietteli sinut. Minä vain aina kiltisti odottelin, koska en ole ihminen, joka menee muiden suhteiden väliin vaikka suhteessa olisikin huono aika. Ehkä tarvitsit ihmisen, joka ihailee ja palvoo sinua teinitytön lailla.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa gallupoida. Kertokaas kaivatuistanne jotain ihanaa.
On taitava. Pian tarvittaisiin hänen osaamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi.
Hyvästi.
Kivasti teillä tuollainen yhteinen sävel
Vierailija kirjoitti:
Sinun nykyistäsi ei näköjään haitannut se, että et ollut irti entisestäsi. Hän vietteli sinut. Minä vain aina kiltisti odottelin, koska en ole ihminen, joka menee muiden suhteiden väliin vaikka suhteessa olisikin huono aika. Ehkä tarvitsit ihmisen, joka ihailee ja palvoo sinua teinitytön lailla.
Jos olis halunnut sinut, olis lähestynyt sinua. Ei lähestynyt, lähestyi toista. Miksi itket kun itsekin tiedostat että ette olisi sopineet yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi.
Hyvästi.
Hyvää jatkoa teille molemmille. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse vaivautua oleen edes hetkeä paikalla. Hyvät jutut kato kesken.
Nyt, nyt ollaan näköjään väärällä asenteella ketjussa. Ensimmäinen huomautus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Onko se pikku Myy? Ainakin hän on kiusankappale
Sovitaan niin ;)