Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Tein työhakemuksen ja lähetin sen. Nyt huolena määräaikaisen työsuhteen, jossa nyt olen, terminointi. Nuku hyvin rakas
Vierailija kirjoitti:
Kuraojassa uitan korkeintaan kaarnalaivoja.
Leikkiä, leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen väsynyt kurottelemaan ja venymään. Venyn spagatiin, mutta en ole selvästikään tarpeeksi notkea, että sinuun yltäisin.
Uusi yritys😉
G:
Millaista rakkautta etsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näet jossain leveän penkin niin tiedät, että jossain on paikka jonne minunkin leveä takamukseni mahtuu. E
Siellä se taas on pimppara mehuissa Eetä fanaamassa, sie oot jo superfani. Koskettelekko ittees peräti? 😅
Itse en edes katso aiheelliseksi kommentoida, ettei nämä E-negat viestit koskaan ole minulta. Kyllä minun E-kaivattuni tietää sen ilmoittamattakin. Hän tietää varmasti paljon minusta, tai siitä, millainen olen. Havainnoimalla. Siinä hän on erityisen hyvä. Kaukaa sivupuskista, enkä tiedä, mistä täällä on tänäänkään juteltu. On olemassa elämä, jota elän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen väsynyt kurottelemaan ja venymään. Venyn spagatiin, mutta en ole selvästikään tarpeeksi notkea, että sinuun yltäisin.
Uusi yritys😉
Haluat, että ratkean liitoksistani?
Lapsen kaltaiselle elämä on yhtä leikkiä, se ei ole niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
G:
En minkäänlaista
Vierailija kirjoitti:
G:
Uskollista, hiljaista ja kestävää.
Vierailija kirjoitti:
Saatan vähän murista, mutta en käy päälle.
Itsehän ainoastaan kehrään kutsuvan kuuluvasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin houkutus tutustua sinuun paremmin.😓
Kuka houkuttaa?
Kissanainen
Tällä nimityksellä olen tullu pilkatuksi, mutta kaipa joku saattaa kohteliaisuutenakin lausua.
Siinä mahtavat sanat piisissä lauloin naiselleni 2009.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
En minkäänlaista
Tää
Vierailija kirjoitti:
G:
En etsi mitään. Haluaisin vain sen käyvän toteen.
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle, toivottavasti teillä oli kiva päivä. Haluaisin laittaa kukkia viikon puolessa välissä vaan en tiedä kunne lähettäisin.
En etsi rakkautta, mutta jos vahingossa löytäisin, se olisi voimakasta, laajentuvaa, käsin kosketeltavaa, ikuista, lämpöistä, suloista ja unenomaista, mutta hyvin todellista.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa gallupoida. Kertokaas kaivatuistanne jotain ihanaa.
Kuuma kuin peruna.
Sellaista, joka ei ole itsekeskeinen ja itsekäs näätä, joka voi tehdä mitä vaan, mistä itse saa jotakin ja muista piittaamatta. Valitettavasti sellaisia ihmisiä on minun maailmassani paljon, enkä juuri muita löydä mistään.
Rakastan kisuja