Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mielettömältä 30 km ja kuntarajain takaa sinne auvolaan. Huomiseen rakas.
Edistääkö sinun kello
Tietynlainen kalju, eräänlaisessa kuusimetsässä. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista, joka ei ole itsekeskeinen ja itsekäs näätä, joka voi tehdä mitä vaan, mistä itse saa jotakin ja muista piittaamatta. Valitettavasti sellaisia ihmisiä on minun maailmassani paljon, enkä juuri muita löydä mistään.
Ymmärrän tuskasi. Tunnen useita ns. menestyneitä ihmisiä ja keskeinen yhdistävä tekijä on härskiys ja röyhkeys. Asioiden oikealla tolalla ei ole niin väliä, mutta sillä on valtavasti, miltä niiden halutaan näyttävän. Kartan heidän seuraa, etten tulisi epähuomiossa nuijineeksi heitä läjään. Onneksi on olemassa myös hyviä ihmisiä, jotta voi vapaa-aikansa valita viettää heidän kanssaan. Terveisiä kaikille sellaisille, minä olen aina teidän puolellanne, vaikka en erityisen hyvä itse ole.
Juuri tuo manipulointi heissä minuakin joissakin ihmisissä häiritsee. Yritetään h
Heitä kuitenkin on, toivottavasti tulee sinullekin vastaan. Elämä olisi parhaimmillaan, jos saisi lähelleen paljon hyviä ja mielenkiintoisia ihmisiä. Muulla ei sitten niin suurta väliä olisikaan. Minäkin yhä etsin paikkaani, mutta en ole enää kovin toiveikas sen löytymisestä. Ei ole mitään käsitystä, mihin suuntaan pitäisi tästä lähteä. Sinulle toivotan onnea matkaan, itselleni myös.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, voisin katsella sua tuntikausia.
Ja minä sinua pienen ikuisuuden, mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista, joka ei ole itsekeskeinen ja itsekäs näätä, joka voi tehdä mitä vaan, mistä itse saa jotakin ja muista piittaamatta. Valitettavasti sellaisia ihmisiä on minun maailmassani paljon, enkä juuri muita löydä mistään.
Ymmärrän tuskasi. Tunnen useita ns. menestyneitä ihmisiä ja keskeinen yhdistävä tekijä on härskiys ja röyhkeys. Asioiden oikealla tolalla ei ole niin väliä, mutta sillä on valtavasti, miltä niiden halutaan näyttävän. Kartan heidän seuraa, etten tulisi epähuomiossa nuijineeksi heitä läjään. Onneksi on olemassa myös hyviä ihmisiä, jotta voi vapaa-aikansa valita viettää heidän kanssaan. Terveisiä kaikille sellaisille, minä olen aina teidän puolellanne, vaikka en erityisen hyvä itse ole.
Juuri tuo manipulointi heissä minuakin joissakin ihmisissä häiritsee. Yritetään h
Jokainen voi vaikuttaa pääosin itseensä pitämällä huolen ettei ole tuollainen näätä. Ei pidä myöskään leimata ihmisiä näädiksi menestyksen perusteella, tätäkin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä enää.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
G:
Millaista rakkautta etsit?
En etsi, enkä voisikaan etsiä, koska etsinnän kohteena olisi rakkaus, jossa kumpikin osapuoli tietäisi ensi hetkestä, että tässä se nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä enää.
Sano vielä meidän viimeisin juttelunaihe ja lemmikkini lapsuudestani, niin lupaan, että tämä oli viimeinen viestini tässä ketjussa ikinä. Ja viimeinen kerta kuin koskaan täällä käyn. Se on lupaus, jota en rikkoisi. Koska jos me ei enää nähdä tai yritetä mitään, minun kiinnostus ketjuun on täysi nolla.
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin irl ilmoittaa, että haluan nähdä?
Minulta voi kysyä puhelinnumeron vaihtoa kohdatessa mut. Siitä sitten treffeille ja sitä rataa. Muuten hankalaa sillä mulla ei oo someja joihin ottaa yhteyttä. 😘 t. Femboy
Olisin halunnut hetkeksi rakkauskuplaan kanssasi, kun on ikävä ja sydän tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
G:
Millaista rakkautta etsit?
Rakkaus on vahva sana. Olen jo saanut rakastaa ja olla rakastettu.
Nyt etsin vain hauskaa ja sporttista seuraa ja hyvää seksiä. Viihdyn myös itsekseni ja ystävien kanssa. En halua kokonaista miestä. Pieni annos silloin tällöin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun nykyistäsi ei näköjään haitannut se, että et ollut irti entisestäsi. Hän vietteli sinut. Minä vain aina kiltisti odottelin, koska en ole ihminen, joka menee muiden suhteiden väliin vaikka suhteessa olisikin huono aika. Ehkä tarvitsit ihmisen, joka ihailee ja palvoo sinua teinitytön lailla.
Jos olis halunnut sinut, olis lähestynyt sinua. Ei lähestynyt, lähestyi toista. Miksi itket kun itsekin tiedostat että ette olisi sopineet yhteen?
En antanut siihen mahdollisuutta, teeskentelin, ettei aiheuta mitään tunteita minussa. Hän ei voinut mitenkään tietää kiinnostuksestani
Rakkaus on suurempaa kuin haihtuvat saippuakuplat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo manipulointi heissä min
Jokainen voi vaikuttaa pääosin itseensä pitämällä huolen ettei ole tuollainen näätä. Ei pidä myöskään leimata ihmisiä näädiksi menestyksen perusteella, tätäkin tapahtuu.
Totta, mutta siitä ei ole kyse. On hyviä tyyppejä, jotka ovat menestyneet. Silti siellä on paljon härskejä näätiä.
Hyvää yötä Hämeestä! Olisin muutakin halunnut tänään.