Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä menen kirkkoon, jos tästä piristyn
Ei kannata. Hihhuleiden veisaaminen saa itsemurhan partaalle.
Ei saa mennä kirkkoon mutta olisi hyvä mennä kuitenkin?
Älä tee niin mutta ethän tee näinkään kuitenkaan. Joka asiassa jokainen tekee aina väärin jonkun mielestä.
Älä mene kirkkoon, se on vaarallista.
Älä oleile kotonasi, se on vaarallista.
Älä tee lapsia, se on vaarallista.
Älä jätä lapsia tekemättä, se on vaarallista.
Älä mene yökerhoon, se on vaarallista.
Älä tee töitä, se on vaarallista.
Yms.
Omat arvot ja itsetuntemus kohdilleen! Se on tie tasapainoisempaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kerro, mikä kirjain on yhteinen nimissänne ja missä kohti nimeä se teillä on.
a, p ja s
Näin sinusta pitkän unen. Alkuosassa istuin taas kyydissäsi, ja oltiin matkalla Ouluun.
Minun arvoja muut eivät kyllä täällä kunnioita. Sen olen huomannut. Väärä yhteisö! Ja onko ylipäätään yhteisöä mulle, josta hyväksyvä tyty löytyisi? Terveisiä manga-sarjis-gamer-turri-femboyhaaveilijalta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee niin mutta ethän tee näinkään kuitenkaan. Joka asiassa jokainen tekee aina väärin jonkun mielestä.
Yms.
No siksipä tässä ihmettelinkin tätä arvostelua. Sehän on typerää kun asiaa suhteuttaa sinunkin kommenttiisi.
Vierailija kirjoitti:
Minun arvoja muut eivät kyllä täällä kunnioita. Sen olen huomannut. Väärä yhteisö! Ja onko ylipäätään yhteisöä mulle, josta hyväksyvä tyty löytyisi? Terveisiä manga-sarjis-gamer-turri-femboyhaaveilijalta 🤔
Eikä minun. 👍
Vierailija kirjoitti:
Suutuitko päivällisistä?
Joo. Että osaakin pistellä vihaksi 🤬
Vierailija kirjoitti:
Miksi olit niin vihaisen näköinen, kun viimeksi ohimennen nähtiin? Mikä hätänä?
No jos välttämättä haluat tietää, niin tyrkkyilysi on melko vaivaannuttavaa. Mieluiten kiertäisin sinut kaukaa, mutta aina se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yms.
Narsistit ja muut käskyvaltaiset pyövelit pakottavat ihmiset omaan ahtaaseen muottiinsa. Ole oma itsesi rohkeasti ja levitä sitä positiivista jota sinun sisäinen maailmasi huokuu! Näin puhun itselleni haasteiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet että väkeä risoo odottamaasi vähemmän nämä luomasi roolihahmon pekuliariteetit niin lisäilet siihen uusia, triggeröiväksi luulemiasi aspekteja ja nyt listailet jo koomisesti tähänastista kirjoa. Sanoisin että voisihan sitä viikonloppua huonommissakin merkeissä viettää mutta kyllähän sitä jonkin uhrina silloin väkisinkin kyllä olisi. :P
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta pitkän unen. Alkuosassa istuin taas kyydissäsi, ja oltiin matkalla Ouluun.
Se onkin tuttu kaupunki vuosien varrelta. Harmittavan kaukana täältä etelästä mutta kaivatun seurassa sekään matka autossa ei tuntuisi pitkältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olit niin vihaisen näköinen, kun viimeksi ohimennen nähtiin? Mikä hätänä?
No jos välttämättä haluat tietää, niin tyrkkyilysi on melko vaivaannuttavaa. Mieluiten kiertäisin sinut kaukaa, mutta aina se ei onnistu.
Olet kohta varmaan viikon vetänyt tuota samaa, "toivottavasti osuu johonkin"-skeidaasi täällä vaikka sitä päivää tuskin tulee että kukaan tyrkyttäisi mitään kaltaisellesi syöverille. Käännyttäjätkin kiertävät kaukaa kun heidänkin pelinsä panokset ovat vain ikuisia (heille itselleen ainakin) eli aivan ei riitä eväät moiseen vaihdantaan sitten. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet että väkeä risoo odottamaasi vähemmän nämä luomasi roolihahmon pekuliariteetit niin lisäilet siihen uusia, triggeröiväksi luulemiasi aspekteja ja nyt listailet jo koomisesti tähänastista kirjoa. Sanoisin että voisihan sitä viikonloppua huonommissakin merkeissä viettää mutta kyllähän sitä jonkin uhrina silloin väkisinkin kyllä olisi. :P
Olen oma itseni. Onko se sinulta jotakin pois? Ja kyllä, mun kommentteja on poistettu täältä narsistisen persoonan toimesta sillä he eivät siedä oman maailmansa vastakkaisia tulkintoja jos kokevat ne uhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että pari kertaa olen mennyt kirkonpenkkiin rauhoittumaan. Kaivattu sai aikaan sellaisen kemiallisen myrskyn, etten tiennyt miten päin olisin. Oli ahdistavaa kantaa niitä ajatuksia yksin, kun ei voinut kenellekään kertoa. Keksin myös muita tapoja, joilla rentoutin itseni. Yhdestä niistä tuli myöhemmin harrastus. Näin vältin terapeutin, mikä olisi voinut olla myös yksi hyvä vaihtoehto. Joku varmaan ajattelee, ettei ihastusta kannata ottaa näin vakavasti, mutta kyseessä oli ne elämää suuremmat tunteet ja rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Johanna se, joka on pienessä rannikkokaupungissa?
Sinä se jaksat kysellä tiettyjen nimien kohdalla
Vierailija kirjoitti:
H,
Saisinpa käpertyä kainaloosi ja vain kuunnella sydämesi sykettä. Olet ajatuksissani <3
-leijona
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hissikaveriani. Se mitä hississä tapahtuu, se hissiin jää.
Pääsikö tuhnu?
Vierailija kirjoitti:
Viikot täällä synnin pesässä ja sunnuntaina kirkkoon, jep jep.
Asuuko kaikissa miehissä pieni homo?
Mulle kyllä paras seura kelpais, mutta ei olis kyllä varaa maksaa mitään. Ilmankos onkin aina niin huonoa seuraa. 😂