Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä menen kirkkoon, jos tästä piristyn
Myönnän, että pari kertaa olen mennyt kirkonpenkkiin rauhoittumaan. Kaivattu sai aikaan sellaisen kemiallisen myrskyn, etten tiennyt miten päin olisin. Oli ahdistavaa kantaa niitä ajatuksia yksin, kun ei voinut kenellekään kertoa. Keksin myös muita tapoja, joilla rentoutin itseni. Yhdestä niistä tuli myöhemmin harrastus. Näin vältin terapeutin, mikä olisi voinut olla myös yksi hyvä vaihtoehto. Joku varmaan ajattelee, ettei ihastusta kannata ottaa näin vakavasti, mutta kyseessä oli ne elämää suuremmat tunteet ja rakkaus.
Onko tunteet laantunut?
Vierailija kirjoitti:
Asuuko kaikissa miehissä pieni homo?
Ei kai, kuis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hissikaveriani. Se mitä hississä tapahtuu, se hissiin jää.
Pääsikö tuhnu?
Syytän keittiötä, samoin kalanhajusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hissikaveria ni. Se mitä hississä tapahtuu, se hissiin jää.
Pääsikö tuhnu?
Siellä on parhaat jutut. Se on semmoinen ilon linnake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Johanna se, joka on pienessä rannikkokaupungissa?
Sinä se jaksat kysellä tiettyjen nimien kohdalla
SInä se jaksat luulla, että kyseessä on aina sama.
Jos tietää, että tänne kirjoittaa joku, joka kaipaa "Johannaa rannikkokaupungissa", niin tuskin se ainakaan kukaan uusi ketjulainen on..
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että pari kertaa olen mennyt kirkonpenkkiin rauhoittumaan. Kaivattu sai aikaan sellaisen kemiallisen myrskyn, etten tiennyt miten päin olisin. Oli ahdistavaa kantaa niitä ajatuksia yksin, kun ei voinut kenellekään kertoa. Keksin myös muita tapoja, joilla rentoutin itseni. Yhdestä niistä tuli myöhemmin harrastus. Näin vältin terapeutin, mikä olisi voinut olla myös yksi hyvä vaihtoehto. Joku varmaan ajattelee, ettei ihastusta kannata ottaa näin vakavasti, mutta kyseessä oli ne elämää suuremmat tunteet ja rakkaus.
Onko tunteet laantunut?
Kuvasin tuossa ensimmäisiä vuosia. Vieläkin ajattelen häntä päivittäin. Hän on tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se kumminkin olet sinä, joka kyselet, jos kerran aiemminkin on "syytetty" kyselemisestä. lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko kaikissa miehissä pieni homo?
Ei kai, kuis?
Ovat usein kiinnostuneempia pippelistä/pippeleistä kuin toosista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se kumminkin olet sinä, joka kyselet, jos kerran aiemminkin on "syytetty" kyselemisestä. lol
Olen joskus kysynyt jotain ja heti oli sama vanha virsi. LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hissikaveriani. Se mitä hississä tapahtuu, se hissiin jää.
Pääsikö tuhnu?
Ohista pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta pitkän unen. Alkuosassa istuin taas kyydissäsi, ja oltiin matkalla Ouluun.
Se onkin tuttu kaupunki vuosien varrelta. Harmittavan kaukana täältä etelästä mutta kaivatun seurassa sekään matka autossa ei tuntuisi pitkältä.
Olen itsekin asunut siellä vähän aikaa. Olisin viihtynyt pitempäänkin.
Ehkä myös jossain hän,tuntee saman ikävän, saman tyhjyyden mut varma voi olla en..
Rannikkoa riittää kyliä, kaupunkia. Varmaan satoja samanlaisen nimen omaavia ihmisiä.
Voi kaivata kuka tahansa. Mitä siitä hernettä vetää.
Ihastusta on paljon samoissa piireissä liikkuvilla, työn tai harrastuksen kautta.
Näytin hänelle kerran hississä avaimenperäni, josta oli kaikki viisaus alkanut kulumaan pois.
Vierailija kirjoitti:
No heippa hei, mitä kuuluu ihmiset? Sehän on pyhityspäivä jälleen. Mitä teet tänään?
Töitä, kuten sina sunnuntaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta pitkän unen. Alkuosassa istuin taas kyydissäsi, ja oltiin matkalla Ouluun.
Se onkin tuttu kaupunki vuosien varrelta. Harmittavan kaukana täältä etelästä mutta kaivatun seurassa sekään matka autossa ei tuntuisi pitkältä.
Olen itsekin asunut siellä vähän aikaa. Olisin viihtynyt pitempäänkin.
Eikö Oulu ole vähän levoton paikka? Kuullut että huume- ja päihdeongelmat ovat pahat. Vaikka niin ne ovat kaikissa kaupungeissa nykyään.
Joskus vuosia sitten ystävä totesi Oulusta "ihan hullu kaupunki! Lähdin vaivihkaa pois". Oli osunut johonkin baariin, kun asiakkaat pistivät sitä silpuksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun arvoja muut eivät kyllä täällä kunnioita. Sen olen huomannut. Väärä yhteisö! Ja onko ylipäätään yhteisöä mulle, josta hyväksyvä tyty löytyisi? Terveisiä manga-sarjis-gamer-turri-femboyhaaveilijalta 🤔
Täältä ei ole tarkoitus löytää ketään vaan lähettää terveisiä tosielämässä kaipaamallesi henkilölle. Seuranhakupalstat on aivan erikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Jos voi tehdä jotain sellaista, mikä rentouttaa, tuntuu merkitykselliseltä, tuottaa iloa ja nautintoa ja jonka parissa ehkä voi tavata jonkun/joitain samanhenkisiä ihmisiä jakamaan samoja asioita, niin onhan se varmasti terapiaa sanan varsinaisessa merkityksessä. Ihastukset voivat olla niin voimakkaita, että sitä voi oikeasti pelätä tulevansa hulluksi, joten tuollaisen terapeuttisen harrastuksen löytäminen on kyllä kullanarvoista.