Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
H,
Saisinpa käpertyä kainaloosi ja vain kuunnella sydämesi sykettä. Olet ajatuksissani <3
-leijona
Vierailija kirjoitti:
Pitänee sitte unohtaa.
Se olisi kai suotavaa. Vähän vain vaikeaa. Ainakin mulle.
Kävin 6km päässä tädin luona syömässä. Kuulin kiintoisia tietoja isoisäni toimista 1918. Työhakemus vielä tekemättä. Nuku hyvin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimään että mistä johtuu että mulla ei ollut kunnon äänenmurrosta teini-ikäisenä? Joku häikkä mikä on tehnyt mut naiselliseksi mieheksi. Mulla on kapeat hartiatkin.
Kehitysvamma
9.33 lukion keski-arvolla vaikeaa uskoa kehitysvammaa. Enemmän mietin mikä on alhaisen teston takana?
Vierailija kirjoitti:
Joku kanssani sinut jakaa.
Niin sinutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljalleen kun kaivatun kanssa ei olla nähty olen alkanut päästä ajattelusta eroon. Aika pitkään olen jumittanut siinä ja täällä.
Nyt ongelmana on vaan se, että tapasin uuden viehättävän tyypin. Ja yritän nyt olla kiinnostumatta hänestä.
Kummallista tämä elämä.
Miksi pitäisi olla kiinnostumatta? What?
Varmaan sen takia, että tilanteet toistavat itseään. Eli tämä kaipaaja tekee uuden tyypin kohdalla samat "virheet".
Ehkä, toivottavasti ei tee. Sivusta.
Tykkään näistä sanoista, että toivottavasti onnistuu olemaan kiinnostumatta, koska ainahan se on ongelma. Ollaanhan täällä tuuleen huutelijoiden keskuudessa. Ärieri
30km taa naiselle halein suukoin mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Joku kanssani sinut jakaa.
Ei jaa. Jakaa ehkä osia arjestani, mutta ei tiedä edes puolia niistä mun ajatuksista mitä sä tiedät. No joo, lapset kyllä jakaa.
Hyviä öitä miehelle, missä oletkin. 🌟
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimään että mistä johtuu että mulla ei ollut kunnon äänenmurrosta teini-ikäisenä? Joku häikkä mikä on tehnyt mut naiselliseksi mieheksi. Mulla on kapeat hartiatkin.
Kehitysvamma
9.33 lukion keski-arvolla vaikeaa uskoa kehitysvammaa. Enemmän mietin mikä on alhaisen teston takana?
Oikea osoite on lääkärin vastaanotto,varmaan asiat selviää sinun kohdalla.
Hän on ihanin mies, ketä voi olla. Riudun.
Oispa tuo yksi viesti ollut mulle, mutta eihän se ollut.😚