Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Ketä kaipaat?
Entistä kollegaa joka asuu nykyään Turussa🤗
Silloin kulki kirjeet, nyt vois chatata tai ottaa videopuhelun.
Eli siis tarkoitin hyvässä tekemistä. Jos on taipumusta vihaan ja muuhun ikävään niin tulee punnita mitä tekee, sehän on selvä. Pahaa ei kannata tehdä tai edes haluta tehdä kenellekään. Jos huomaat ettet elä täysin rakkaudellista sisäistä elämää niin tee parannusta itsesi hyväksi nyt lähinnä.
Oi voi, kun on niin epävarma olo elämän tuulien mukana kieppuessa. Jos hän ei tykkääkään, enää, kohta. Jos se vaan lakkaa.
Miksi te nyt sitten poistatte auttajien viestejä? Ei niissä luulisi olevan mitään pahaa ainakaan kenellekään tai mitään sellaista jonka vuoksi täytyisi malttinsa tai yöunensa menettää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole mitään järkeä. Mitä te täältä oikein odotatte saavanne?
Rakkausunelmia, telenovelaa. t. Gorda Bella
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ihastustani. Suloinen nainen ja kaunis hymy.
-joppe-
Olen sängyssä peiton alla juomassa kahvia, syömässä taateleita maapähkinävoin kanssa ja katson Henkien kätkemää. Jos minulla olisi seuraa tässä, niin varmaan tehtäisiin tätä samaa sitten yhdessä. En syö varsinaista aamupalaa, mutta otan usein pari taatelia ja maapähkinävoita kahvin kanssa. Näitä ei kyllä tarvi kenenkään muun ottaa jos ei tykkää, mutta elokuvien suhteen olisi hyvä jos olisi jotain samaa makua. Ainakin yhdellä joka yrittää lähentyä on sama maku ja tykkää just tästäkin mitä nyt katson.
Vierailija kirjoitti:
En ketään. Joitakin lukioaikaisia kavereita kaipaan täällä aina välillä, mutta en nyt just. Ja edesmennyttä koiraani olen kaivannut pariin otteeseen.
Olen kyllä kiinnostunut eräästä henkilöstä, mutta saa nyt nähdä, tuleeko siitä mitään. Kaikki rauhassa ja ajallaan, ei paineita. Onneksi. Mutta ei siihen siis mitään ns. kaipausta liity, kehkeytymässä oleva juttu.
No karkkia kaipaan. Aamukahvin kanssa olisi kiva olla salmiakkia.
Vierailija kirjoitti:
Elokuun 11.
Mitä silloin?
Vierailija kirjoitti:
Osuit minuun ja jätit jäljen, kuin tatuointi sydämessä ilman mustetta mutta neula.
Millä se jälki sitten jäi, jos ei mustetta ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N naista.
Kuka kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun 11.
Mitä silloin?
Laulu. Koska hän aikanaan lähti silloin.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, kun on niin epävarma olo elämän tuulien mukana kieppuessa. Jos hän ei tykkääkään, enää, kohta. Jos se vaan lakkaa.
Tao, kun rauta on kuumaa
Olisitpa aloittamassa aamua kanssani. Tekisin tällä hetkellä sulle aamupalaa, kahvi olisi tippumassa. Hyvin nukuttu yö takana eikä kiire mihinkään...