Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: o molempien etunimen toka.
i ja a
Koppi. Kumpi kirjaimista on sinun?
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei ole kääntänyt takkia.
Toppa takissa tulloopi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En elä täydellä potentiaalilla. Jos olisimme yhdessä, viettäisin iltani sinun kanssasi. Olisit sylissäni ja pitäisin sinua hyvänä. Kuuntelisin kiinnostavia ajatuksiasi tai olisimme vain ihan hiljaa omassa rakkauden kuplassamme. Saman ajan minkä sinusta haaveilen ja näitä palstoja luen, käyttäisin sinuun. Haaveilisimme yhdessä ihan muista asioista. Silloin elämäni olisi kohdallaan ja eläisin täydellä potentiaalilla.
Naiselle mieheltä samasta kaupungista.
Tosi paljon samanlainen olo ja aatokset. En vain tiedä miten asiaa edistää. Miehelle naiselta samasta kaupungista
Tahto löytää keinot.
Toki. Pitäisi vaan tietää se toisenkin tahto. Se toinen kun ei ole mun keinoihin oikein lähtenyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan riski. Laitan numeroni julkiseksi ensi viikon ajaksi. En lisää tähän tunnisteeksi nimikirjaimia. Jos huomaat salaisen numeroni muuttuneen julkiseksi, onnittelut. Tiedät mitä tehdä. Etsivä löytää. 😉
Minä tein näin elokuussa. Ei tuottanut tulosta.
Vierailija kirjoitti:
En tarkista mitään. Minun kaipaamillani henkilöillä on aina ollut ihan julkinen numero - ja ovat sen normaalisti kysyttäessä antaneet.
Kokemuksen syvä rintaääni. en enää koskaan anna numeroani satunnaiselle tuttavuudelle tai kadulla treffeille pyytäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset naiselle, jonka kanssa kohtaaminen tuntui ainakin minulle miellyttävältä! Lisäksi vähän harmittavastikin oman tuntuiselta ja lämpimältä. Harmittavasti siksi, että hänellä se sama tunne on jo kohteensa löytänyt toisaalta. Silti kokonaisuudessaan ehdottoman positiivinen törmäys ja häntä muistelen lämmöllä ja kaikkea hyvää toivoen.
💚 ehkä vielä kohdataan.
Jos hänet kohtaan, sehän on pelkkä ilo. Kohtaamiseen en kuitenkaan usko, koska taidamme haluta elämältä aika tavalla erilaisia asioita ja siksi emme kovin helposti asetu törmäyskurssille.
Kesäiset törmäämiset toivat aitoa iloa itsenikin elämääni. Toivon, että sinä oikeasti huomasit sen. Minulla on paha tapa uskoa kaikenlaiseen, kuten sattumiin. Elämämme polut risteytyvät kyllä ajallaan, mikäli niin on tarkoitettu käyvän. - sivusta
Jannelle terveisiä. Voikaa hyvin ja muista että älä tee kuten minä tein, hoida arkeasi yksin tai saatat väsyä. Rakastan sinua. Kyllä se siitä vuosi vuodelta vähenee sekin urakka. Muista nyt levätä sitten ja syödä terveellisesti. Kuten tiedät, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. <3
Löydät minut iltaruskosta, rähjäisenä ja nälkiintyneenä. Asun varjossa, talossa joka on paneloitu surulla, kyyneleistä virtaavan joen varrella kirjoitan sinulle kirjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tulet aina mieleen tuosta elokuvasta joka on nyt Friillä.
Tavallinen murhaaja? Ok.
Unisuudelman sulle lähetän, toivottavasti otan vastaan sen.
Teidän metodit yrittää tavoittaa kaivattunne kuulostaa ihan teinien hömpötyksiltä. Oletteko suoraa puhetta koskaan kokeilleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tulet aina mieleen tuosta elokuvasta joka on nyt Friillä.
Tavallinen murhaaja? Ok.
Viesteissä on kyllä kelloaika...
Olen kokeillut. Se ei silloin toiminut, eikä mikään ole muuttunut ainakaan paremmaksi, joten ei maksa vaivaa kokeilla uudestaan. Kyllä tämä tästä ohi menee. Ketjukoukku on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
En tarkista mitään. Minun kaipaamillani henkilöillä on aina ollut ihan julkinen numero - ja ovat sen normaalisti kysyttäessä antaneet.
Ei ollut siinä tapauksessa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut. Se ei silloin toiminut, eikä mikään ole muuttunut ainakaan paremmaksi, joten ei maksa vaivaa kokeilla uudestaan. Kyllä tämä tästä ohi menee. Ketjukoukku on eri asia.
Kuulostat siltä, ettet yritä edes tavoittaa kaivattuasi.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Voisin olla sun ikioma pikkupuuma.