Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Olisi kiva käydä läpi kahdestaan miten hyvin oikeasti ollaan tunnistettu toistemme viestit. Useammassa erässä, ettei käy tylsäksi. Siis jos meistä joskus vielä tulisi jotain?
Miksi olet irl minulle niin mukava ja täällä haukut? 😥
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kerro, mikä kirjain on yhteinen nimissänne ja missä kohti nimeä se teillä on.
Sukunimi alkaa ja päättyy samoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkökulmastasi suorapuheisuuteni on huono puoli. Omassa elinpiirissäni en ole möläyttelijän maineessa.
Suorapuheisuutta on monia eri sävyjä.
Mitä se sinusta on?
Jyrkkää tölväisyä?
Keskustelua rauhallisesti tuoden omia näkökulmia esiin, kuunnellen myös toista?
Luokaten sanoa suoraan ja haukkuu persoonan?
Näkemättä omaa osuuttaan?
Moittia toista joka asiasta?
Suoraa puhetta hyvistä puolista?
Onko suora puhe negatiivista vai positiivista? Vai sekä että?
Ei se mitä sanoo vaan miten sen sanoo. - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta todella paljon, kaikesta huolimatta.
Kalle
Kaikesta huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkökulmastasi suorapuheisuuteni on huono puoli. Omassa elinpiirissäni en ole möläyttelijän maineessa.
Suorapuheisuutta on monia eri sävyjä.
Mitä se sinusta on?
Jyrkkää tölväisyä?
Keskustelua rauhallisesti tuoden omia näkökulmia esiin, kuunnellen myös toista?
Luokaten sanoa suoraan ja haukkuu persoonan?
Näkemättä omaa osuuttaan?
Moittia toista joka asiasta?
Suoraa puhetta hyvistä puolista?
Onko suora puhe negatiivista vai positiivista? Vai sekä että?
Asiat riitelee, ei ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kerro, mikä kirjain on yhteinen nimissänne ja missä kohti nimeä se teillä on.
Yhteisiä sukunimissä: i, l, a 😉
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet irl minulle niin mukava ja täällä haukut? 😥
Irl ratkaisee. Täällä kuvittelet jonkun muun viestejä hänen kirjoittamikseen.
Kaikki ei tykkää kaikista, mutta jokaiselle varmasti on joku joka tykkää.
Niinkuin yksi tykkää talvesta, toinen keväästä, joku kesästä ja yksi syksystä🧡
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei tykkää kaikista, mutta jokaiselle varmasti on joku joka tykkää.
Niinkuin yksi tykkää talvesta, toinen keväästä, joku kesästä ja yksi syksystä🧡
Tietenkin löytyy, vaikka kuinka monta. Miten se mun tilannetta mitenkään helpottaa, kun itseä ei kiinnosta tippaakaan kukaan heistä?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva käydä läpi kahdestaan miten hyvin oikeasti ollaan tunnistettu toistemme viestit. Useammassa erässä, ettei käy tylsäksi. Siis jos meistä joskus vielä tulisi jotain?
Nm vai nn?
Jos mull ois enemmän pokkaa, laittaisin sulle nyt suoraan irl viestiä,ett mielessä olet koko ajan🥰 ja ett oon tainnu rakastua suhun. n-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Huonot puolesi?
EI minun tarvitse luetella huonoja puoliana tässä,koska minulle jatkuvasti osoitetaan missä olen huono ja millä tavoin. Olisiko parempi vaihtoehto esittää luulevansa tietävänsä ja osaavansa kaiken? Mielestäni ei, mutta ilmeisesti epävarmuuden hetket tai omien heikkouksiensa tiedostamisen ilmaiseminen antaa oikeutuksen muillekin kritisoida. Erikoista sillä hienotunteisuuteen käsittääkseni kuuluu ettei kaivella ja korosteta kenenkään huonoja puolia tai aiheuteta hänelle lisää epävarmuutta.
Pointti onkin suhde omiin huonoihin puoliinsa. On kiinnostavaa kuulla, mitä ihmiset vastaavat.
Pointtini on se, etten enää realistisesti hahmota mikä minussa on hyvää ja mikä huonoa, mikä on vahvuuteni ja mikä ei tai missä
Ne jotka tekevät itse sitä mistä sinua krititoidaan, voit unohtaa. Tuollaiset ihmiset ovat monesti sokeita itselleen. Pää pystyyn!
Otetaan riski. Laitan numeroni julkiseksi ensi viikon ajaksi. En lisää tähän tunnisteeksi nimikirjaimia. Jos huomaat salaisen numeroni muuttuneen julkiseksi, onnittelut. Tiedät mitä tehdä. Etsivä löytää. 😉
Vierailija kirjoitti:
Jos mull ois enemmän pokkaa, laittaisin sulle nyt suoraan irl viestiä,ett mielessä olet koko ajan🥰 ja ett oon tainnu rakastua suhun. n-m
Mistäs me sulle sitä pokkaa saatais hankittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset naiselle, jonka kanssa kohtaaminen tuntui ainakin minulle miellyttävältä! Lisäksi vähän harmittavastikin oman tuntuiselta ja lämpimältä. Harmittavasti siksi, että hänellä se sama tunne on jo kohteensa löytänyt toisaalta. Silti kokonaisuudessaan ehdottoman positiivinen törmäys ja häntä muistelen lämmöllä ja kaikkea hyvää toivoen.
💚 ehkä vielä kohdataan.
Jos hänet kohtaan, sehän on pelkkä ilo. Kohtaamiseen en kuitenkaan usko, koska taidamme haluta elämältä aika tavalla erilaisia asioita ja siksi emme kovin helposti asetu törmäyskurssille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kerran unessa silittänyt hiuksiani ihmisten edessä. Se oli kaunis ja hellä hetki.
Nainen kiihottuu jopa apinoiden parittelusta, jota taas mies katsoo kuin luontodokumenttia.
-eri
Niin, miehet etenee suoraan tekoihin: https://news.sky.com/story/amp/british-crocodile-expert-adam-britton-ja…
Vihreät on sitten erikseen.
Toi mikään vihreä ole vaan nimenomaan niiden luontodokumenttien tekijä :D
Vihreä mikä vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En elä täydellä potentiaalilla. Jos olisimme yhdessä, viettäisin iltani sinun kanssasi. Olisit sylissäni ja pitäisin sinua hyvänä. Kuuntelisin kiinnostavia ajatuksiasi tai olisimme vain ihan hiljaa omassa rakkauden kuplassamme. Saman ajan minkä sinusta haaveilen ja näitä palstoja luen, käyttäisin sinuun. Haaveilisimme yhdessä ihan muista asioista. Silloin elämäni olisi kohdallaan ja eläisin täydellä potentiaalilla.
Naiselle mieheltä samasta kaupungista.
Tosi paljon samanlainen olo ja aatokset. En vain tiedä miten asiaa edistää. Miehelle naiselta samasta kaupungista
Tahto löytää keinot.
Luja tahto menee läpi harmaan kiven.
Tahto löytää keinot.