Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Eilen sä katoit mua, muttet kuitenkaan kattonu.
Kuten sanottu, narsisti. "Ei kirjoittamassani ole mitään vikaa, luit vaan väärin".
Kaltoinkohtelun tunnelukko. Aktvoituu ghostatuksi tullessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tulet aina mieleen tuosta elokuvasta joka on nyt Friillä.
Sinulle on postia? Romanttinen koedia, jossa yritettiin toista uneton Seattlessa-ilmiötä. mikä tuo mieleen kaivatun? sivusta
Koska toivon, että olisimme tavanneet.
G: o molempien etunimen toka.
Vierailija kirjoitti:
Kop kop tuli mieleen ihana muisto, noin me tavattiin.
Sinäkö koputit? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olit taas mielessäni jostain syystä.
Kuka kenen mielessä?
Yksi, johon taisin ihastua hiukan vähäsen nelisen vuotta sitten ei suostu poistumaan mun päästä. Ärsyttävää.
Mulla sama. Mutta elämä jatkuu ja samat tilanteet tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin.
Terveiset naiselle, jonka kanssa kohtaaminen tuntui ainakin minulle miellyttävältä! Lisäksi vähän harmittavastikin oman tuntuiselta ja lämpimältä. Harmittavasti siksi, että hänellä se sama tunne on jo kohteensa löytänyt toisaalta. Silti kokonaisuudessaan ehdottoman positiivinen törmäys ja häntä muistelen lämmöllä ja kaikkea hyvää toivoen.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kerro, mikä kirjain on yhteinen nimissänne ja missä kohti nimeä se teillä on.
Kerro vaan.
i sukunimessä molemmilla (toinen ja viimeinen)
Vierailija kirjoitti:
i ja a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i ja a
Tokat?
Sinun näkökulmastasi suorapuheisuuteni on huono puoli. Omassa elinpiirissäni en ole möläyttelijän maineessa.
Sulla oli siniset chinot ja harmaa poolo eilen.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kerro, mikä kirjain on yhteinen nimissänne ja missä kohti nimeä se teillä on.
a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nää on näitä, juttuja. Ollaan niin huolissamme elintavoistasi, että tuhotaan mielenterveytesi ja ellämähallinnasta, että lisätään stressiä ja painetta muistuttamalaa jatkuvasti miten huonosti asiat ovat. Ja tietenkin myös miten huono on kaikin puolin, koska halutaan opettaa rakastamaan itseään enemmän.
Illan paras.
Kaukana toimivista keinoista.
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkökulmastasi suorapuheisuuteni on huono puoli. Omassa elinpiirissäni en ole möläyttelijän maineessa.
Miksi möläyttelet kaivatullesi ja mikä saa vaimennuksen päälle "omassa elinpiirissäsi"?
Vierailija kirjoitti:
E kummallakin etunimen toisena kirjaimena.
Sinä nyt vain otit asian väärin vastaan. Kannattaa opetella vielä sitä lukemisen ymmärtämistä. Suomessa on kyllä kohtuullisen laadukasta opetusta. Kannattaa itse pyytää sitä apua ja huolehtia itsestäsi.