Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
"Olen käärme veikeä, luikertelen veessä..."
Vierailija kirjoitti:
Elämä on hyvää, kun tietää toimineensa oikein eikä ole tehnyt mitään väärää. Puolensa saa pitää jokainen🌞
Tiedätkö toimineesi oikein jokaisen näkökulmasta? Saatat oll mitä suurin väärintekijä jonkun mielestä vaikka aikeesi olivat olleet mitä parhaimmat. Teoreettisena pohdintana näin illan ratoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko oman sairaanhoitajan?
Joo, oon hieman kiinnostunut eräästä semmoisesta
Hieman? Vai vähän enemmän.
T. Sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että puolisoa näkee vähän, on onnellisen parisuhteen salaisuus.
Ok, sulla sitten niin. Miks edes haluat parisuhteeseen jos et halua oikeasti nähdä sen toisen kanssa?
Siksi, että hän ei kestä itseään kenenkään seurassa liiaksi.
Te ette voi toisten suhteista tai kenenkään itsensä kestämisestä sanoa ulkoapäin mitään. Voi olla vaikka minkälaista tarinaa, miksi eivät ole aina yhdessä. Minulla ainakin osittaiseen etäsuhteeseen ei liity mikään itseeni kestäminen tai sellainen. Voisin olla yhdessä 24/7 ja siltikin rakastettaisiin. Elämää ei vain aina voi järjestää täydell
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ja hänen kumppanilla on oikeus siihen. Eikö ole? Lakiko kieltää?
Sillä mitään kumppania ole, kommentoi ton aiempaan keskusteluun sairaanhoitajien kolmivuorotyöstä :D
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkäästi ignoorattu.
Mitä alapeukuttamista, jos on tullut ignooratuksi?
Jos olisin käärme, toimisin toisin. En ole kuitenkaan kostaja, kiusantekijä enkä paha. Haluan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko oman sairaanhoitajan?
Joo, oon hieman kiinnostunut eräästä semmoisesta
Hieman? Vai vähän enemmän.
T. Sairaanhoitaja
Kas, täällä on aina juuri sopivasti oikea henkilö paikalla.. Jännä.
"wööö ei kukaan kerää mitään tunnisteita tai trollaa, kuka nyt sellaista tekis!"
Vierailija kirjoitti:
"Olen käärme veikeä, luikertelen veessä..."
Mikäs käärmeteema kummitusjuttujen lisäksi tänään on pinnalla?
Vierailija kirjoitti:
G: Huonot puolesi?
Tämän palstan selailu. En edes tiedä, miten ihmiset on vieläkin elossa, kun lukee näitä tyhmyyksiä.
Jos haluat minut niin kerro se. E
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla enää muita puolia olekaan. Hyvät puolet ovat surkastuneet olemattomiin vuosien myötä.
Vierailija kirjoitti:
EI minun tarvitse luetella huonoja puoliana tässä,koska minulle jatkuvasti osoitetaan missä olen huono ja millä tavoin. Olisiko parempi vaihtoehto esittää luulevansa tietävänsä ja osaavansa kaiken? Mielestäni ei, mutta ilmeisesti epävarmuuden hetket tai omien heikkouksiensa tiedostamisen ilmaiseminen antaa oikeutuksen muillekin kritisoida. Erikoista sillä hienotunteisuuteen käsittääkseni kuuluu ettei kaivella ja korosteta kenenkään huonoja puolia tai aiheuteta hänelle lisää epävarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla enää muita puolia olekaan. Hyvät puolet ovat surkastuneet olemattomiin vuosien myötä.
En usko. Miksi niin olisi?
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat parhaat puoleni esiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat minut niin kerro se. E
No enpä kyllä halua ketään E-naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI minun tarvitse luetella huonoja puoliana tässä,koska minulle jatkuvasti osoitetaan missä olen huono ja millä tavoin. Olisiko parempi vaihtoehto esittää luulevansa tietävänsä ja osaavansa kaiken? Mielestäni ei, mutta ilmeisesti epävarmuuden hetket tai omien heikkouksiensa tiedostamisen ilmaiseminen antaa oikeutuksen muillekin kritisoida. Erikoista sillä hienotunteisuuteen käsittääkseni kuuluu ettei kaivella ja korosteta kenenkään huonoja puolia tai aiheuteta hänelle lisää epävarmuutta.
Pointti onkin suhde omiin huonoihin puoliinsa. On kiinnostavaa kuulla, mitä ihmiset vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa typeryksiä enkä turhia oksettavia asioita enkä tykkää lasten kaltoinkohtelijoista. Lisäksi olen rehellinen ihminen.
Kyllä tunnistaa, jos tunnistaa. Muutoinkin tämä älä kerro mitään henkilökohtaista tai ole avoin on muutoinkin infernaalisen typerä sääntö. Kyllä silloin heissä, joiden kanssa on tekemisissä on enemmän häikkää, kuin kertojassa, jos jatkuvasti joutuu katumaan kertoneensa pienintäkään tuntemustaan tai elämästään.