Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
29721/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: Huonot puolesi?

Ei mulla enää muita puolia olekaan. Hyvät puolet ovat surkastuneet olemattomiin vuosien myötä.

Kuulostaa tutulta. Tai ainakin siltä osin hyvien puolten kuihtuminen, joilla olisi elämässä jotakin merkitystä. Mikä sinulla aiheutti surkastumisen? eri

Vierailija
29722/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on vettä virrannut joessa sitten viime näkemisen. Nähdäänköhän enää ikinä? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29723/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat parhaat puoleni esiin.

Onko noin? Ironiaa? Ketä kaipaat?

Vierailija
29724/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko oman sairaanhoitajan? 

Joo, oon hieman kiinnostunut eräästä semmoisesta 

Hieman? Vai vähän enemmän.

T. Sairaanhoitaja

Kas, täällä on aina juuri sopivasti oikea henkilö paikalla.. Jännä.

"wööö ei kukaan kerää mitään tunnisteita tai trollaa, kuka nyt sellaista tekis!"

Suomessa on 40 000 sairaanhoitajaa. Ei nyt olen kovin iso tunniste.

T. Sairaanhoitaja

Vierailija
29725/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on hyvät ja huonot puolensa. Pääasia, että on sinut niiden kanssa. Se ei oikeuta kuitenkaan muita korostamaan huonoja puolia vain. Hyvässä ihmissuhteessa hyvät puolet korostuvat.

Vierailija
29726/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI minun tarvitse luetella huonoja puoliana tässä,koska minulle jatkuvasti osoitetaan missä olen huono ja millä tavoin. Olisiko parempi vaihtoehto esittää luulevansa tietävänsä ja osaavansa kaiken? Mielestäni ei, mutta ilmeisesti epävarmuuden hetket tai omien heikkouksiensa tiedostamisen ilmaiseminen antaa oikeutuksen muillekin kritisoida. Erikoista sillä hienotunteisuuteen käsittääkseni kuuluu ettei kaivella ja korosteta kenenkään huonoja puolia tai aiheuteta hänelle lisää epävarmuutta.

Pointti onkin suhde omiin huonoihin puoliinsa. On kiinnostavaa kuulla, mitä ihmiset vastaavat.

Pointtini on se, etten enää realistisesti hahmota mikä minussa on hyvää ja mikä huonoa, mikä on vahvuuteni ja mikä ei tai missä olen lahjakas ja missä en. Johtuu  useammasta seikasta, mutta paljolti etenkin siitä, että olen saanut niin paljon kritiikkiä itseäni kohtaan. Niistäkin piirteistä, jotka ovat useille täysin sallittuja eikä heitä kukaan kritisoi. 

Vierailija
29727/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoittainen huono itseluottamus, vitkuttelu / lievä add?, terveysongelmat. Herkkyys on sekä huono että hyvä, riippuu näkökulmasta.

Vierailija
29728/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan intohimoista, luotettavaa ja arvostavaa miestä🥰

Vierailija
29729/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: huonot puolet = huonot vitsit

Vierailija
29730/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En elä täydellä potentiaalilla. Jos olisimme yhdessä, viettäisin iltani sinun kanssasi. Olisit sylissäni ja pitäisin sinua hyvänä. Kuuntelisin kiinnostavia ajatuksiasi tai olisimme vain ihan hiljaa omassa rakkauden kuplassamme. Saman ajan minkä sinusta haaveilen ja näitä palstoja luen, käyttäisin sinuun. Haaveilisimme yhdessä ihan muista asioista. Silloin elämäni olisi kohdallaan ja eläisin täydellä potentiaalilla.

Naiselle mieheltä samasta kaupungista.

Tosi paljon samanlainen olo ja aatokset. En vain tiedä miten asiaa edistää. Miehelle naiselta samasta kaupungista

Vierailija
29731/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tulet aina mieleen tuosta elokuvasta joka on nyt Friillä. 

Vierailija
29732/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla samasta kaupungista. Ollaan kyllä töissä samassa kaupungissa.

Vierailija
29733/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on postia? Romanttinen koedia, jossa yritettiin toista uneton Seattlessa-ilmiötä. mikä tuo mieleen kaivatun? sivusta

Vierailija
29734/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko oman sairaanhoitajan? 

Joo, oon hieman kiinnostunut eräästä semmoisesta 

Hieman? Vai vähän enemmän.

T. Sairaanhoitaja

😊

jos olet nainen, ei osu

Vierailija
29735/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Megille vai Tomille?

Vierailija
29736/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tämä kokonaisuus.

Vierailija
29737/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitähän riittää! Sanottakoon heti alkuun, etten todellakaan haaveile parisuhteesta yhtään kenenkään kanssa. Säästyy sitten joltakulta neuvominen tässä kohtaa.

Ensinnäkin paineensietokykyni on melko olematon, alan heti sekoilla sanoissa ja teoissa, tai menen defensiiviseksi, jos joku hiillostaa. Olen myös äärimmäisen esiintymiskammoinen, jännitän turhia tilanteita, inhoan kaikkea itseeni kohdistuvaa huomiota enkä halua kertoa mitään itsestäni kenellekään. Muutenkin sulkeudun kuoreeni helposti tai dissosioin. Fight or flight on ensireaktioni kaikkiin kuormittaviin tilanteisiin. 

Lisäksi viihdyn liian hyvin yksin, muiden ihmisten seura lähinnä ikävystyttää mua. Voisin elää koko elämäni helposti ilman yhtäkään suoraa ihmiskontaktia. Kärsin tästä huonoa omaatuntoa, koska tykkään ihmisistä lajina kuitenkin, mutta en vain jaksa olla kiinnostunut typeristä jutuista kovin pitkään. Suurin osa keskustelusta onkin omalta puoleltani täysin pelkkää teatteria sen toisen viihdyttämiseksi ja mietin yleensä samalla jotakin aivan muuta. Myönnän, että mulla on lievä taipumus myös ylimielisyyteen tässä kohtaa.

Mitäs vielä. No, olen aika mukavuudenhaluinen, ja tykkään kaikesta kalliista ja sievästä. Kulutan siis ihan sikana rahaa jatkuvaan shoppailuun. Lisäksi elän enimmäkseen sokerilla. Ruokaa en laita koskaan, tilaan valmiina mitä tekee mieli. Urheilukaan ei ole mun juttuni. Ja mitkään telttailu tai vaeltelu yms ei todellakaan ole mun juttujani, vaikka näistäkin välillä pitää kiinnostunutta teeskennellä. 

Ylibuukkaan itseni jatkuvasti kaikenlaiseen tekemiseen ja sitten olen ihan hermoromahduksen partaalla, kun dedikset paukkuvat. En myöskään osaa oikein mitään säännöllistä syömistä tai nukkumista. Niin, ja nukun valot päällä, muuten en saa unta. En kyllä oikeastaan muutenkaan saa unta kovin hyvin, saati pysy unessa kovinkaan pitkään, koska jokin ajatus tunkee kuitenkin päällimmäiseksi ja vie huomion nukkumiselta.

Jos nyt tossa ensi alkuun muutama kohta. 🙃

Vierailija
29738/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En elä täydellä potentiaalilla. Jos olisimme yhdessä, viettäisin iltani sinun kanssasi. Olisit sylissäni ja pitäisin sinua hyvänä. Kuuntelisin kiinnostavia ajatuksiasi tai olisimme vain ihan hiljaa omassa rakkauden kuplassamme. Saman ajan minkä sinusta haaveilen ja näitä palstoja luen, käyttäisin sinuun. Haaveilisimme yhdessä ihan muista asioista. Silloin elämäni olisi kohdallaan ja eläisin täydellä potentiaalilla.

Naiselle mieheltä samasta kaupungista.

Samat sanat naiselta miehelle samasta kaupungista 🤭 Toivon vieläkin, että jotenkin törmättäisiin jossain.

Vierailija
29739/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: kerro, mikä kirjain on yhteinen nimissänne ja missä kohti nimeä se teillä on. 

Vierailija
29740/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen elämään halutaan sellaisia ihmisiä, joiden kanssa tulee positiivisia tuntemuksia. On helppo mieltyä ihmiseen, joka keskellä kaatopaikkaa osaa kiinnittää huomionsa siellä kaiken saastan keskellä kasvavaan kukkaan ja iloita siitä. On paljon vaikeampaa pitää heistä, jotka kaiken hyvän keskellä tahtovat keksittyä siihen, mikä on pielessä. 

Jokaisella ihmisellä on elämässään vaikeudet, jotka pitää kohdata. Ei siihen rinnalle houkuta ottamaan sellaista, joka tahtoo lisätä taakkaa keräämällä aivan turhia ongelmia siihen lisäksi. Esimerkiksi se ei ole kovin hauskaa, että ihmisten sanomisista halutaan etsiä pahaa tarkoitusta ja ikävää mieltä. Paljon hauskempaa on käyttää aikansa johonkin muuhun, positiivisiin asioihin.

Ketju on lukittu.