Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Anna siis kaikkien niiden ihmisten olla rauhassa jotka eivät sinua kiinnosta.
En voi sille mitään että mua panettaa ihan liikaa just nyt. Ovulaation aikana on tuskaa jos ei ole miestä lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisitkö minusta vaikka en olisikaan ihan täydellinen ulkoisesti?
En tietenkään
Hyvä. Silloin et katso edes minuun päin.
Jos pitäisin sinua viehättävänä sekä ulkonäön että luonteen perusteella, olisin jo tehnyt aloitteen. Jos en ole sellaista tehnyt, ei sitä ole tulossa jatkossakaan. On toki ihan kivan näköisiäkin naisia, joita tulee katseltua mutta joille ei tee aloitteita. Syynä voi olla esim. feminismi, äksy, kontrollinhaluinen, mustasukkainen, neuroottinen, laiska, sottainen, veltto, perfektionistinen luonne, poliittiset mielipiteet, liiallinen kiinnostus ympäristö- tai ihmisoikeusasioista, vegaanius tmv. Haluan elämältä mukavuutta - en sitä, että kotona joku moittii ja syyllistää. Saman ruuan pitää kelvata, mitä itsekin syön, mukaan lukien kaikki tehotuotettu liha ja kassikasvatettu lohi. Mutta kyllä mä silti katson häpeilemättä, jos sinussa on mielestäni katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko alkerran harmaahapsi uskoa, että minua ei kiinnost?
Moi. Paksut, vahvat, pitkät, ei harmaantuneet hiukseni ovat siis se suurin harmituksen paikka? Sinun tulisi nyt hillitä tätä kateuskampanjaasi, etten laita asioita eteenpäin kunnianloukkaussyytteen muodossa. Taidan tietää nimesikin, kirjoitanko sen ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran kohdannut naisen, joka ymmärsi minua täydellisesti, ja minä häntä. Silti emme olleet toisillemme oikeat. Se oli kyllä silloin järkytys itselleni, että miten voi olla noin, kun yleensä se vaikeus on just siinä, ettei ole toisen kanssa samalla aaltopituudella.
Nykyään en oleta mitään. Pieleen se menee kuitenkin, kun naiset eivät ole tyytyväisiä mihinkään ja haluavat aina vain enemmän ja enemmän. Lapsen/lapsia teen, jos tulee vastaan joku hyvännäköinen, joka sellaista haluaa. En edes odota löytäväni mitään pysyvää, mutta jonkun kanssa sukua olisi jatkettava, eikä sillä ole niin paljon merkitystä kuka se on. Nainen kyllästyy ja lähtee kuitenkin alkuhuuman jälkeen olipa mies millainen tahansa.
Juuri eilen kuulin, miten rikkaan kaverini vaimo haluaa erota. Nainen tienaa itse 1500 € ja muuttaa 140 neliön kämpästä 65 neliön kämppään, jossa ei ole edes toimivaa lämmitystä mutta vuokra 700 €. Tuon ymmärtäisi,
Luultavasti kaveris eksästä tulee ekaa kertaa elämässään onnellinen. Kaikille katsos onnellisuus ei koostu materiasta, vaikka ihan kivaa sekin toki on.
Rikas ja keskiluokkainen on muuten hyvin eri asioita, kumpaa tarkoitit kun kirjoitit kuitenkin molemmista saman henkilön yhteydessä?
t. Kultalusikka perseessä syntynyt keskiluokkainen, joka just kieltäytyi sukulaisen jättämästä perinnöstä, koska ei tarvitse elämässä enempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään
Jos pitäisin sinua viehättävänä sekä ulkonäön että luonteen perusteella, olisin jo tehnyt aloitteen. Jos en ole sellaista tehnyt, ei sitä ole tulossa jatkossakaan. On toki ihan kivan näköisiäkin naisia, joita tulee katseltua mutta joille ei tee aloitteita. Syynä voi olla esim. feminismi, äksy, kontrollinhaluinen, mustasukkainen, neuroottinen, laiska, sottainen, veltto, perfektionistinen luonne, poliittiset mielipiteet, liiallinen kiinnostus ympäristö- tai ihmisoikeusasioista, vegaanius tmv. Haluan elämältä mukavuutta - en sitä, että kotona joku moittii ja syyllistää. Saman ruuan pitää kelvata, mit
Kiitos hyvästä kommentistasi, olisin vaikka itse voinut kirjoittaa saman. Katsellaan rauhallisesti!
Kaunis ilma ulkona. Ehkä ajan keskustaan tuulettamaan ajatuksiani, pois kirjoituskoneen ääreltä ->
Hyvää lauantaita kaivatulleni
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran kohdannut naisen, joka ymmärsi minua täydellisesti, ja minä häntä. Silti emme olleet toisillemme oikeat. Se oli kyllä silloin järkytys itselleni, että miten voi olla noin, kun yleensä se vaikeus on just siinä, ettei ole toisen kanssa samalla aaltopituudella.
Nykyään en oleta mitään. Pieleen se menee kuitenkin, kun naiset eivät ole tyytyväisiä mihinkään ja haluavat aina vain enemmän ja enemmän. Lapsen/lapsia teen, jos tulee vastaan joku hyvännäköinen, joka sellaista haluaa. En edes odota löytäväni mitään pysyvää, mutta jonkun kanssa sukua olisi jatkettava, eikä sillä ole niin paljon merkitystä kuka se on. Nainen kyllästyy ja lähtee kuitenkin alkuhuuman jälkeen olipa mies millainen tahansa.
Juuri eilen kuulin, miten rikkaan kaverini vaimo haluaa erota. Nainen tienaa itse 1500 € ja muuttaa 140 neliön kämpästä 65 neliön kämppään, jossa ei ole edes toimivaa lämmitystä mutta vuokra 700 €. Tuon ymmärtäisi,
Vaikutat kyllä aika ärsyttävältä ihmiseltä.
Sinulla kaivattuni on kaunein kakkonen päällä maan! Terveisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään
Jos pitäisin sinua viehättävänä sekä ulkonäön että luonteen perusteella, olisin jo tehnyt aloitteen. Jos en ole sellaista tehnyt, ei sitä ole tulossa jatkossakaan. On toki ihan kivan näköisiäkin naisia, joita tulee katseltua mutta joille ei tee aloitteita. Syynä voi olla esim. feminismi, äksy, kontrollinhaluinen, mustasukkainen, neuroottinen, laiska, sottainen, veltto, perfektionistinen luonne, poliittiset mielipiteet, liiallinen kiinnostus ympäristö- tai ihmisoikeusasioista, vegaanius tmv. Haluan elämältä mukavuutta - en sitä, että kotona joku moittii ja syyllistää. Saman ruuan pitää kelvata, mit
Ja sä ihmettelet miksi naisten kiinnostus sua kohtaan lopahtaa, kun tutustutte paremmin 😅😂 eri
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki tee luontaisesti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään
Kauhean pitkä lista, vaikka olisit vain voinut tiivistää sen siihen, että haluat siis tyhmän ihmisen, heikkolahjaisen ja välinpitämättömän.
Vierailija kirjoitti:
Näin teen, tai yritän tehdä. Silti ne, jotka eivät kiinnosta lainkaan, yrittävät tehdä tikusta asiaa ja hakeutuvat hollille silmät kiiluen. Miksi 2x minun kokoinen luulee, että pitäisin häntä viehättävänä, kun itse käytän vähintään 12h viikosta liikuntaan.
Pidän häntä rikkaana, koska hänen ei tarvitsisi työskennellä lainkaan. Haluaa kuitenkin tehdä niin, että olisi jotain mielekästä puuhaa. Hän elää sijoitusasuntojen tuotolla ihan täysin. Paperit on tehty niin, että vaimo saa erossa vain yhden heidän kolmesta autostaan, ei muuta. Lapset tulevat olemaan ensi kesästä asti 50-50, joten tiukkaa tulee olemaan sille hänen eksälleen. Kaverini pärjää kyllä. Ehkä ottaa jonkun taloudenhoitajan.
Rikkaan ja keskiluokkaisen eroa on vaikea määritellä. Nykyään on niin vaikea päästä edes kahden hengen työpanoksella siihen, mikä esim. kasarilla oli ihan tavanomaista keskiluokkaisuutta, eli että on talo, pari autoa, kesämökki, vene jne. Mutta en ala tästä väittelemään.
Yksi viikko takana ja yhdeksän vielä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko alkerran harmaahapsi uskoa, että minua ei kiinnost?
Moi. Paksut, vahvat, pitkät, ei harmaantuneet hiukseni ovat siis se suurin harmituksen paikka? Sinun tulisi nyt hillitä tätä kateuskampanjaasi, etten laita asioita eteenpäin kunnianloukkaussyytteen muodossa. Taidan tietää nimesikin, kirjoitanko sen ketjuun?
No laitapa nimi, jos kerran tiedät? Mikähän edeltävässä viestissä on kunnianloukkaussyytteen aihe? En todellakaan kadehdi harmaita hiuksia vaikka ne joillekin sopivat. En vain ole kiinnostunut hänestä vaikka hän kuinka pyörisi erinäisisä paikoissa ja yrittäisi vetää huomioni häneen kuvaelmillaan.
Ei vaan riittävän fiksun, joka tajuaa olla vouhottamatta tyhjänpäiväisistä asioista, joihin yksittäisen ihmisen tekemisillä ja valinnoilla ei ole mitään merkitystä - etenkin, kun Kiina avasi tänä vuonna 43 uutta hiilivoimalaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko oman sairaanhoitajan?
Kiikarissa olisi yksi, joten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki tee luontaisesti näin.
Näin sitä olettaisi koska näinhän sen kuuluisi ollakin.
Älä halua ajatella muista pahaa, elä vain omaa elämääsi ja keskity niihin hyviin asioihin. Olisi kamalaa elää muiden asioissa.