Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Johanna 😚
Nähdään taas maanantaina 🥰
Kuvittelen hetken, että osuu. 😘🥰
Ehkä osuu 😚
Ei valitettavasti, vaikka oletkin miesope.
Itsensä eilen miesopena esitellyt ei sitten kaipaa Johannaa eikä (luultavasti) näe maanantaina. Sivusta selventäen miesope.
Vierailija kirjoitti:
Löydänköhän enää koskaan ketään joka ymmärtäisi minua täysin.
Ja ymmärrät itse täysin.
Voisiko alkerran harmaahapsi uskoa, että minua ei kiinnost?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydänköhän enää koskaan ketään joka ymmärtäisi minua täysin.
Ja ymmärrät itse täysin.
Tottakai ymmärrän itseäni, kukapa ei ymmärtäisi itseänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Johanna 😚
Ehkä osuu 😚
Itsensä eilen miesopena esitellyt ei sitten kaipaa Johannaa eikä (luultavasti) näe maanantaina. Sivusta selventäen miesope.
Ketä hän sitten kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Johanna 😚
Ehkä osuu 😚
Ketä hän sitten kaipaa?
mitä se sinun persettä kutittaa?
Ymmärrän ihmisiä ja heidän tunteitansa.
Olen tavallinen ihminen. Havaitsen ympäristöä, tosin en aina yhtä paljon sillä joskus olen hyvin keskittynyt johonkin tai olen omissa ajatuksissani.
Huomenta. Aamulenkki tehty ja piti mennä Bodymajaan. Koodi ei toiminut, joten pettyneenä tilasin aamukahvin kahvilasta. Ei mikään hullumpi idea sekään, kun ehdin tässä samalla miettiä mikä meidän tilanne mahtaa olla.
Kop kop. Sopiiko tähän viereen istua?
Näyteikkunassa on hieno kitara. Oppisinpa joskus soittamaan sellaista.
Olen kerran kohdannut naisen, joka ymmärsi minua täydellisesti, ja minä häntä. Silti emme olleet toisillemme oikeat. Se oli kyllä silloin järkytys itselleni, että miten voi olla noin, kun yleensä se vaikeus on just siinä, ettei ole toisen kanssa samalla aaltopituudella.
Nykyään en oleta mitään. Pieleen se menee kuitenkin, kun naiset eivät ole tyytyväisiä mihinkään ja haluavat aina vain enemmän ja enemmän. Lapsen/lapsia teen, jos tulee vastaan joku hyvännäköinen, joka sellaista haluaa. En edes odota löytäväni mitään pysyvää, mutta jonkun kanssa sukua olisi jatkettava, eikä sillä ole niin paljon merkitystä kuka se on. Nainen kyllästyy ja lähtee kuitenkin alkuhuuman jälkeen olipa mies millainen tahansa.
Juuri eilen kuulin, miten rikkaan kaverini vaimo haluaa erota. Nainen tienaa itse 1500 € ja muuttaa 140 neliön kämpästä 65 neliön kämppään, jossa ei ole edes toimivaa lämmitystä mutta vuokra 700 €. Tuon ymmärtäisi, jos kaverini olisi jokin juopotteleva, pettävä, väkivaltainen luuseri, vaan kun ei ole. Nainen on jo yli 40 ja pyöreähkö, ei todellakaan mikään catch. Kuvittelee ressukka löytävänsä jotain parempaa. Sanoin kyllä kaverille, että hänen ei pitäisi naida itseään niin paljon köyhempää; hän on tottunut kurjuuteen, joten kokee keskiluokkaisuuden itselleen vieraana ja ahdistavana. Terveiset vain kaverille: älä sure, sinä et tehnyt mitään väärää ja sinun käy paremmin kuin ex-vaimosi.
Sinä olet kauneinta mitä tiedän.
Pitäisitkö minusta vaikka en olisikaan ihan täydellinen ulkoisesti?
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään
Ihmiset ovat erinäköisiä ja monet ovat silmissäni kauniita ja komeita, hyvännäköisiä ihmisiä. Kokonaisuus ratkaisee asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään
Hyvä. Silloin et katso edes minuun päin.
Jos joku ei kiinnosta sinua ulkoisesti, älä kiinnitä häneen suotta huomiota. Anna hänen vain olla. Kaikki eivät tietenkään arvostelekaan mutta tämäpä tuli nyt mieleeni.
Kaunista päivää