Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Se, että puolisoa näkee vähän, on onnellisen parisuhteen salaisuus.
Vedät mutkat suoriksi. Kaikille sopii erilainen parisuhde ja siihen liittyvät järjestelyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko alkerran harmaahapsi uskoa, että minua ei kiinnost?
Moi. Paksut, vahvat, pitkät, ei harmaantuneet hiukseni ovat siis se suurin harmituksen paikka? Sinun tulisi nyt hillitä tätä kateuskampanjaasi, etten laita asioita eteenpäin kunnianloukkaussyytteen muodossa. Taidan tietää nimesikin, kirjoitanko sen ketjuun?
Luin kommenttisi tarkemmin. Kenen kanssa luulet keskustelevasi? Ihan mielnkiinnosta kysyn, koska millä perusteella vedit tähän hiuksesi, jotka eivät ilmiselvästi liiyt ekaan kommenttiin millään tavalla? En edes ole kiinnostunut kenenkään hiuksista siinä määrin, että jaksaisin tuhlata aikaani hiusten miettimiseen. Taidat itse kärsiä kateellisuusharhasta. Harmaahapsi ja alakerta olivat tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedät mutkat suoriksi. Kaikille sopii erilainen parisuhde ja siihen liittyvät järjestelyt
Nykynaisten järjestelyt kyllä tiedetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla on moraali, toisilla ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä tapahtunutta: trolli on löytänyt ketjusta alakerran propalpäissään liikkuvan harmaahapsen, joka tuijottaa häntä. Keittiöpsykologin neuvona annan: HARHAT MUCH!?
Yhdistät nyt eri viestejä. Ei tuolla vihaamallani sh:lla ole harmaat hapset. Toki värjäyksen alla varmaan olisikin. Tuijottaa ja stalkkaa. Lähtee töistään aikaisemmin, jotta pääsee näkemään minut. Tulisipa oikeasti kasvotusten juttelemaan, niin voisin kertoa, että lopettaisi hyvän sään aikana. Ei trollausta. Muista tämän aamun viesteistä en tiedä, kun en ole niistä osallinen.
Hehe. Vastasit siis toisen viestiin vai kirjoititko aloituksenkin itse? Kirjoita oma aloitus, ellet halua leimautua trolliksi ärtsyine kommentteinesi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kauneinta mitä tiedän.
😍
Vierailija kirjoitti:
Pitäisitkö minusta vaikka en olisikaan ihan täydellinen ulkoisesti?
Tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Ok, sulla sitten niin. Miks edes haluat parisuhteeseen jos et halua oikeasti nähdä sen toisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ovat töissä, kuten sun viestiin idean antaneessa viestissäkin kirjoitettiin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä tapahtunutta: trolli on löytänyt ketjusta alakerran propalpäissään liikkuvan harmaahapsen, joka tuijottaa häntä. Keittiöpsykologin neuvona annan: HARHAT MUCH!?
Yhdistät nyt eri viestejä. Ei tuolla vihaamallani sh:lla ole harmaat hapset. Toki värjäyksen alla varmaan olisikin. Tuijottaa ja stalkkaa. Lähtee töistään aikaisemmin, jotta pääsee näkemään minut. Tulisipa oikeasti kasvotusten juttelemaan, niin voisin kertoa, että lopettaisi hyvän sään aikana. Ei trollausta. Muista tämän aamun viesteistä en tiedä, kun en ole niistä osallinen.
Hehe. Vastasit siis toisen viestiin vai kirjoititko aloituksenkin itse? Kirjoita oma aloitus, ellet halua leimautua trolliksi ärtsyine kommentteinesi.
Etköhän sinä ole täällä provosoiva trolli. Moro. Palsta on jälleen saastuttamasi provosointikenttä, josta haet voimaantumisen kokemusta tökkimällä ja piikittelemälllä, jotta saisit aikaan reaktioita. Moro! eri
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaa väärän puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko alkerran harmaahapsi uskoa, että minua ei kiinnost?
Moi. Paksut, vahvat, pitkät, ei harmaantuneet hiukseni ovat siis se suurin harmituksen paikka? Sinun tulisi nyt hillitä tätä kateuskampanjaasi, etten laita asioita eteenpäin kunnianloukkaussyytteen muodossa. Taidan tietää nimesikin, kirjoitanko sen ketjuun?
Luin kommenttisi tarkemmin. Kenen kanssa luulet keskustelevasi? Ihan mielnkiinnosta kysyn, koska millä perusteella vedit tähän hiuksesi, jotka eivät ilmiselvästi liiyt ekaan kommenttiin millään tavalla? En edes ole kiinnostunut kenenkään hiuksista siinä määrin, että jaksaisin tuhlata aikaani hiusten miettimiseen. Taidat itse kärsiä kateellisuusharhasta. Harmaahapsi ja alakerta olivat tunnisteita.
n->m? n->n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Johanna 😚
Nähdään taas maanantaina 🥰
Kuvittelen hetken, että osuu. 😘🥰
Ehkä osuu 😚
Ei valitettavasti, vaikka oletkin miesope.
Itsensä eilen miesopena esitellyt ei sitten kaipaa Johannaa eikä (luultavasti) näe maanantaina. Sivusta selventäen miesope.
Juu, mutta miesopeja kaipaamassa naisopea on vaiks hurumykke (lisäksi n-n ja n-m).
Epäilemättä.
Olen menettänyt toivoni, että näkisin sinua tai että haluaisit itse nähdä minua.
Jos minä olen haamu, niin sinä olet aave.
Olen ilman sinua joka aamu ja sinä ikuinen haave.
Tunnisteena: vinkkasin, että hunajatyyppi kannattaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen menettänyt toivoni, että näkisin sinua tai että haluaisit itse nähdä minua.
Jep, mahdotonta. Pitää vain niellä pettymys ja mennä eteenpäin
Miesope kaipaa kollegaa pks.