Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku lopettanut tapailun kumppani ehdokkaan epämiellyttävän ominaishajun takia?

Vierailija
29.07.2024 |

Tapailen tällä hetkellä aivan ihanaa miestä, meidän luonteemme ja kiinostuksen kohteemme menevät yksi yhteen ja hän kohtelee minua ihanasti, on romanttinen tms, joten minua harmittaa ihan kamalasti, ihan todella, todella paljon se, että en pidä hänen ominaishajustaan. Ja hän huolehtii kyllä hygieniastaan jne, mutta ominaishaju vain ei haise minun nenääni hyvältä. Ja se vähentää mm halujani läheisyyteen ja intiimiin kanssakäymiseen. 

Kuulostaa taas vuosisadan "ongelmalta", mutta en voi sille mitään, että se vaikuttaa minuun tällä tavalla. 

Onko kellekkään muulle tullut vastaan tällaista? Jatkoitko silti tapailua? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että haju kertoo meille onko ihminen sopiva vai ei. 

Vierailija
2/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että haju kertoo meille onko ihminen sopiva vai ei. 

Voi myös kertoa hoitamattomasta sairaudesta, ruokavaliosta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuoksuttelen aina miestäni, ja hänen paitojaan.. Tuoksuu niin ihanalle.

Vierailija
4/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain puutteita on hygieniasta, ei kukaan puhtaana haise pahalle.

Vierailija
5/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ominaishaju pitää tuoksua hyvältä, lue feromoneista

Vierailija
6/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ehkä tämä, mutta pakko sanoa, että oma mieheni tuoksuu hyvälle mielestäni, vaikka hikisenä töiden jälkeen.. 

Vierailija
7/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut! Kyllä luonto tietää sopiiko kumppani meille. Mies voi olla esimerkiksi sukua sinulle tai sit muuten geneettisesti yhteensopimaton. 

Vierailija
8/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin naisen tapailun hajun takia kerran. Oli ihana nainen ja kaunis, mutta en pitänyt siitä miltä hän haisi. En vain tottunut siihen. En tietenkään sitä hänelle syyksi sanonut ja yritin päättää tapailun mahdollisimman pehmeästi. Itse myös uskon, että ihmisen tuoksu erottaa meille sopivat kumppanit. 

Vierailija
9/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut, useammankin kerran. Yhden naisen kanssa seurustelin silti toista vuotta, kun oli muuten niin sopiva, mutta ominaishajusta en vain tykännyt ja se esti myös syvempien tunteiden syntymisen.

Nyt kun asiaa ajattelen, niin kaikilla minun torppaamilla naisilla on ollut omaan nenääni epämiellyttävä ominaistuoksu, vaikka hygienia on ollut kunnossa. Minut jättäneillä naisilla on taas ominaistuoksu miellyttänyt ja siksi varmaankaan en itse olisi erota halunnut.

Vierailija
10/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuoksuu hyvälle ja minä hänen mielstään. Kipinää on vielä lähes 30 vuoden jälkeen ja lapsetkin lähtivät alulle kun siihen antoi mahdollisuuden. Uskon tuoksun kertovan kuka sopii kellekin.

Vierailija
11/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin, joskin keksin kyllä muitakin syitä, jottei tarvinnut hien hajun vuoksi itselleen tapailun päättymistä perustella. Hänelle tietysti selitin jotain elämäntilanteidemme eroavuuksista. Luulen, että ko. miehellä oli puutteita hygieniassaan, niin voimakas se haju oli. Oli semmonen vähän ekotyyppi, eikä tainnut tajuta käyttää saippuaa ja dödöä. Eihän se hiki pelkällä vedellä lähde. Tuntui, etten saanut sitä ekalla pesulla tyynyliinasta pois. Tuosta olisi todella vaikeaa sanoa mitenkään korrektisti toiselle.

Vierailija
12/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sellaiseen ole törmännyt.  Eräs ystävä lopetti tapailun miehen epämiellyttävän äänen takia, oli kuulemma muuten  joka tavalla ok.

Vierailija
13/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä pahalle, mutta moni ei tuoksu haluttavalle. Toki jonkun toisen miehen nenään sama nainen voi tuoksua hyvälle.

Vierailija
14/14 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paha ominaishaju voi johtua lihavuudesta. Jos laihduttaa normaalipainoiseksi, niin haju voi muuttua paljonkin.