Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia ihmisiä pilkkaavat herättävät ihmetystä kun sahaavat omaa oksaansa. Heistä kun tulee samanlaisia haisevia vanhuksia, hah.
Kiusaajista, haukkuvista, manipuloivista tulee sellaisia, jollaista kuvailin. Itse vanhenen kunnialla, kun olen hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, että olin alkanut odottaa vauvaa. Mietin, että tässä nyt menee sitten vain kauemmin, asiat siirtyvät. Toisaalta ajattelin, että sinä varmaan unohdat nyt. Kolmanneksi mietin jaksamistani.
Odottaisitko minua silti?
Odotan varmaan lopun ikääni.
Ja minä omaani, sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakkomielle suhun
Mä haluan että sä haluat mua
etkä ketään muuta
Mä haluan että sä otat musta kiinni
vedät lähelle
etkä välitä enää
Mä haluan että sä tuijotat mua silleen himokkaasti miten sä joskus tuijotat
(muistan, siitä on yli 2 vuotta kun sain sut kiinni kun tuijotit mun sääriä )
Mulle alkaa tulla paniikki. Kello tikittää. Tunsitko sä näin viime vuonna ? Mitä meidän välillä oikein on? En mä voi kuvitella tätä kaikkea. Ei tässä ole järkeä. Mä yhtäaikaa haluan pois tästä ja en halua. Mä haluan sut.
Tajuatko?
Haluan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla tunnisteita. Sen vaan tietää, mutta ei siitä sen enempää.
Tää onkin jännä juttu. Kun minustakin tuntuu, että minä vain tiedän ja huomaan aina, kun kaivattu kirjoittelee. Mutta olen liian älykäs sellaiseen kuvitteluun. Se tässä on suuri dilemma. Kuinkahan moni meistä kuvittelee, että oikeasti kaivattu kirjoittelee meille? Ollaanko kaikki yhtä pihalla?
En mä ainakaan kuvittele. Tiedän ettei kirjoittele mulle tai kenellekään muullekaan täällä yhtään mitään. Erittäin kiireinen erittäin varattu mies.
Sama. Tai ei oo varatti, mutta kiireinen, eikä taatusti täällä kirjoittele.
Ei kukaan kiireinen voi täällä kirjoittaa koskaan. Kaikki täällä kirjoittelevat ovat työttömiä, perheettömiä ja pennittömiä.
Täällä oli yksi päivä kuva siitä naisesta, Jane joku? niin näyttää mun mielestä cara delevingnen ja kaya scodelarion välimuodolta, en muistanu ton kayan nimeä sillon niin en voinu sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia ihmisiä pilkkaavat herättävät ihmetystä kun sahaavat omaa oksaansa. Heistä kun tulee samanlaisia haisevia vanhuksia, hah.
Kiusaajista, haukkuvista, manipuloivista tulee sellaisia, jollaista kuvailin. Itse vanhenen kunnialla, kun olen hyvä ihminen.
Entäpä jos sairastut vakavasti?
Joh. 21:18 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos sairastut vakavasti?
Sillehän ei sitten mitään voi. Vältän huonoja elämäntapoja niin paljon kuin mahdollista.
Luotettava ihminen on tänä päivänä kultaakin kalliinpi.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kaivattu puuhaa?
Mua tuskin kukaan täällä kaipailee, mutta terveiset kahvilasta silti. Työn alla pumpkin chai latte ja peanut butter brownie. Elämä ei tästä parane.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asia on niin
että sä olet vain kangastus. Etkä sä tiedä ollenkaan, miksi minä olen sinut luonut.
Ja minä suljen koneen,
Vien koiran ulos.
Odotan puolisoni kotiin, jolle olen taas velkaa asioita. Lisäksi talo on täynnä väärin tehtyjä töitä. Näen jo sen listan.
(mun jossain unissa, sä olisit katsos vienyt mut täältä pois)
Hymy naamalle. Täällä ei tykätä pillittäjistä.
Olen ymmärtänyt, että niistä ei tykätä oikein missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikko gallup:
Keneltä julkkikselta kaivattusi näyttää?
Aika lähelle kuin Milan Kunis
Mä varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikko gallup:
Keneltä julkkikselta kaivattusi näyttää?
Ei siitä klassikkoa tule, jos sitä kysytään kolmen viikon ajan joka toinen päivä.
Eikös klassikko nimen omaan tarkoita että joku asia pysyy pitkään ajankohtaisena??? Taidat olla melko klassikko.😂
Ei muutama viikko ole pitkä aika tuossa kohtaa. Lisäksi pitää olla jokseenkin tärkeä ja ansioitunut, sekä laajalti levinnyt.
En kanssa ymmärrä mikset vain kerro siitä omasta kaivatustasi ja jätä kysymättä samaa joka toinen päivä. Jankkausta tämä on eikä klassikko.
eri
Birkin-laukun suunnitellut aikanaan legenda, huippumalli ja myös menestynyt näyttelijä oli tuossa jonkun linkissä mustavalkokuvassa joku ilta sitten puolisivuprofiilissa. Kuollut jo vanhuuteen supertähti tuo, mutta nuorempana todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla tunnisteita. Sen vaan tietää, mutta ei siitä sen enempää.
Tää onkin jännä juttu. Kun minustakin tuntuu, että minä vain tiedän ja huomaan aina, kun kaivattu kirjoittelee. Mutta olen liian älykäs sellaiseen kuvitteluun. Se tässä on suuri dilemma. Kuinkahan moni meistä kuvittelee, että oikeasti kaivattu kirjoittelee meille? Ollaanko kaikki yhtä pihalla?
En mä ainakaan kuvittele. Tiedän ettei kirjoittele mulle tai kenellekään muullekaan täällä yhtään mitään. Erittäin kiireinen erittäin varattu mies.
Ei kukaan kiireinen voi täällä kirjoittaa koskaan. Kaikki täällä
Olen itsekin kiireinen, joten ivasi menee ohi taas kerran. Nyt kuitenkin erittäin kiireisestä ja erittäin varatusta kyse, ei susta tai tosiaan kenestäkään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerikortti löydetty - All in - Kaikki peliin - Elämä jatkuu - Tulevaisuutta kohti -> 🍎
Millainen jokerikortti? Alla on, mutta mitä?
Löytyi uusi henkilö, positiivinen löytö tässä ajankuvassa, siis Mikko Harju. Pistäkääs seurantaan hänkin.
Hän on yksi niitä artisteja, joiden nimissä höynäytetään rakkaudennälkäisiä vanhempia naisia. Siis ei hän itse vaan huijarit. Rahaa liikkuu, kun rakastunut nainen haluaa auttaa.
Nähdäänköhän me enää koskaan?