Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Luotettava ihminen on tänä päivänä kultaakin kalliinpi.
Kannattaa arvostaa. En ole löytänyt itse sellaista koskaan mutta olen itse sellainen. Nyt olen luotettava vain itselleni tässä kohdassa elämää mutta en myöskään puutu muiden elämiin ja osaan käyttää aina järkeä tilanteissa. Ihan olen opetellut. Sivutarina
Vierailija kirjoitti:
Birkin-laukun suunnitellut aikanaan legenda, huippumalli ja myös menestynyt näyttelijä oli tuossa jonkun linkissä mustavalkokuvassa joku ilta sitten puolisivuprofiilissa. Kuollut jo vanhuuteen supertähti tuo, mutta nuorempana todella kaunis.
Oma kaivattu on kauniimpi, henkkoht ei ole mun tyyppiä tollanen birkinin tyyppinen, vaikka toki kaunis.
Mitäs meinasit viikonloppuna?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kaivattu puuhaa?
Pelaan femboyna The Finalsia. Pyykinpesukone taustalla päällä ja Cyber Ace-teematunnari tahdittaa yksinäistä perjantai-iltaa. Kohta keitän varmaan kofeiinitonta kahvetta.
Yritän piristyä. Jostain pitäisi voimia löytää.
Vien asioita hautaan. Näin on parempi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs täsä mittää...
Vierailija kirjoitti:
Mikä vie voimat? Mulla on ollut virkeä päivä, joten voin antaa energiaa sylillisen. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me enää koskaan?
Aika hyvä sattuma pitäis olla, että törmättäis missään. Tuskin. Tai no en sun tilanteesta mitään tiedä, mutta itsellä näin
Vierailija kirjoitti:
Siivota, pyykätä ja tehdä kaikkea muuta äärimmäisen sensuellia eli todennäköisesti käydä kävelyllä tai valokuvaus-kävely yhdistelmällä. Eri jännää.
Vierailija kirjoitti:
Hoidan kaikki roikkuvat asiat, mm. muutama kurssi odottelee vikoja tehtäviään. Värjään tukan. Siivoan. Pakkaan ja lähetän sellpy-kassin. Käyn ehkä yhdellä keikalla.
Mitäs tykkäät mun uudesta tyylistä, muru?
Vierailija kirjoitti:
Joku kiesi pitäisi huomenna käydä ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan ja hoidan asioita valmiiksi, tiistaina lähto kolmeksi viikoksi Kreikkaan ja Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidan asioita ja käyn ehkä Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Vien asioita hautaan. Näin on parempi toimia.
Miksihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakkomielle suhun
Mä haluan että sä haluat mua
etkä ketään muuta
Mä haluan että sä otat musta kiinni
vedät lähelle
etkä välitä enää
Mä haluan että sä tuijotat mua silleen himokkaasti miten sä joskus tuijotat
(muistan, siitä on yli 2 vuotta kun sain sut kiinni kun tuijotit mun sääriä )
Mulle alkaa tulla paniikki. Kello tikittää. Tunsitko sä näin viime vuonna ? Mitä meidän välillä oikein on? En mä voi kuvitella tätä kaikkea. Ei tässä ole järkeä. Mä yhtäaikaa haluan pois tästä ja en halua. Mä haluan sut.
Tajuatko?
Haluan myös.
Mitäs sit tehdään ?
Pituutta hänellä oli 173 cm, enemmän kuin toisella UK based huippumallilla ysärin catwalk queenilla Kate Mossilla, joka on vain 170 cm eli pätkä huippumalliksi.