Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asia on niin
että sä olet vain kangastus. Etkä sä tiedä ollenkaan, miksi minä olen sinut luonut.
Ja minä suljen koneen,
Vien koiran ulos.
Odotan puolisoni kotiin, jolle olen taas velkaa asioita. Lisäksi talo on täynnä väärin tehtyjä töitä. Näen jo sen listan.
(mun jossain unissa, sä olisit katsos vienyt mut täältä pois)
Hymy naamalle. Täällä ei tykätä pillittäjistä.
Olen ymmärtänyt, että niistä ei tykätä oikein missään.
Oih, mitä julmuutta. Niin ihana ajatus, kun ajattelen että tuosta lauseestasi tiedän, että et ainakaan ole se että kaipaan. Mun kaivattuni käskisi kävellä pois sunlaisten ihmisten luota.
Krooniseen väsymykseen voisi kysyä lääkäriltä bupropionia, esim. Voxraa. Virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakkomielle suhun
Mä haluan että sä haluat mua
etkä ketään muuta
Mä haluan että sä otat musta kiinni
vedät lähelle
etkä välitä enää
Mä haluan että sä tuijotat mua silleen himokkaasti miten sä joskus tuijotat
(muistan, siitä on yli 2 vuotta kun sain sut kiinni kun tuijotit mun sääriä )
Mulle alkaa tulla paniikki. Kello tikittää. Tunsitko sä näin viime vuonna ? Mitä meidän välillä oikein on? En mä voi kuvitella tätä kaikkea. Ei tässä ole järkeä. Mä yhtäaikaa haluan pois tästä ja en halua. Mä haluan sut.
Tajuatko?
Haluan myös.
Mitäs sit tehdään ?
Muutetaan muualle.
Minne ?
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me enää koskaan?
Ei varmaankaan hänen kanssaan nähdä. Nähdään sitten taivaassa, jos hän päättää uskoa evankeliumin. Hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me enää koskaan?
Aika hyvä sattuma pitäis olla, että törmättäis missään. Tuskin. Tai no en sun tilanteesta mitään tiedä, mutta itsellä näin
Sama. Sivusta.
Kyllä mä toivoisin, että me vielä nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mut hän ei haluu, joten se oli sit siinä. Kaikkee hyvää hänelle ja palstalla kävijöille.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin toivon joka viikko, että näkisin hänet edes vilaukselta, mutta ei. Kuin maa olisi nielaissut. Toisaalta, jonkinlaisena kohtaloon uskovana pidän myös sitä ihan ok vaihtoehtona, jos ei enää nähdä. Sitten se vain on niin. nn
G: kaivattuni ei näytä julkkikselta, mutta silmissä on jotain samaa kuin A-teamin Facemanillä ja nenä muistuttaa Ryan Goslingin nenää.
Jos joskus törmätään niin, että kumpikin on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kaivattu puuhaa?
Sivusta huutelen, sori. Minä tuskin olen kenenkään kaivattu, mutta kaipaajana ajattelen ihanaa ihastustani.
-joppe-
Jakke,Jake,Jappe mikä lie?Sulle terveisiä; hyviä oloja syksyyn.Haukkuja antoisia!
Kunpa kaivattuni tulisi mun kanssa matkalle. Yksin matkustaminen on ihan kivaa lyhyemmillä matkoilla, pidemmillä sit olis hyvä olla kaveri mukana edes osan matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vien asioita hautaan. Näin on parempi toimia.
Miksihän?
Ei viitsi kertoa totuuksia kaikista ihmisistä tai kaikesta siitä minkä tiedän, näen ja muutenkin.
Aika paljon menee tietoakin hautoihin.
Ihan vain vinkkinä muillekin.
Olen kertonut nyt kaiken olennaisen liityyen menneisyyteeni, en koe tarvetta puhua enempää mistään tai kenestäkään.
Mikset kirjoita kaikkea vihkoon ja jätä sitä paikkaan, josta se löydetään kuolemasi jälkeen? Vähän ohjelmaa siinä muille sitten.
Vierailija kirjoitti:
Luotettava ihminen on tänä päivänä kultaakin kalliinpi.
Luottotyyppejä on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vien asioita hautaan. Näin on parempi toimia.
Miksihän?
Ei viitsi kertoa totuuksia kaikista ihmisistä tai kaikesta siitä minkä tiedän, näen ja muutenkin.
Aika paljon menee tietoakin hautoihin.
Ihan vain vinkkinä muillekin.
Olen kertonut nyt kaiken olennaisen liityyen menneisyyteeni, en koe tarvetta puhua enempää mistään tai kenestäkään.
Mikset kirjoita kaikkea vihkoon ja jätä sitä paikkaan, josta se löydetään kuolemasi jälkeen? Vähän ohjelmaa siinä muille sitten.
No miksi tuhlaisin aikani sellaiseen kun olen jo jakanut kaiken olennaisen tiedon ja loput saavat jäädä unholaan. Maailma muuttuu eikä minulla ole tarvetta jättää menneisyyteni asioita kenenkään luettavaksi. Kiitollisempaa on vielä mennessään tärkeitä asioita joilla kukaan ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Krooniseen väsymykseen voisi kysyä lääkäriltä bupropionia, esim. Voxraa. Virkistää.
Bupropionissa on yllättäviä sivuvaikutuksia.
En luota enää keneenkään. Kaikki ovat himojensa vallassa ja tyystin turmeltuneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus törmätään niin, että kumpikin on yksin.
Se olisi hyvä, mutta mulla sellainen kaivattu joka tuskin ikinä liikkuu yksin. Korkeintaan työmatkat. Ehkä.
Muutetaan muualle.