Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kun todellisuus tai tahto tai mikälie on se ettei meidän välissä ole mitään ja että sinä et kiukuttele, niin nyt kun olen ensin työstänyt ensimmäistä kohtaa pitkään niin nyt sitten toista vai? Voisitko hieman auttaa tässä ihan itse asettamasi tavoitteiden kanssa kun tuo juttu koskee nyt enemmän sinua?
Yritän tänään painaa tunteeni taka-alalle.
Hyvää päivää meille.
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ikävä sinua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Nöpölle hyvää yötä
Höpölle hyvää huomenta!
Vierailija kirjoitti:
Yritän tänään painaa tunteeni taka-alalle.
Hyvää päivää meille.
Toivottavasti onnistut. Minä nimittäin en, kun en edes yritä. Hyvän mielen päivää sulle!
Pakko se on hyväksyä, ettei meitä koskaan tule. Hyvää jatkoa sulle, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Läsnäolokateus
Läsnäolon kaipuu/tarve
Huomenta, Pi <3. Oot kaunis. Kivaa päivää! T. La
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läsnäolokateus
Läsnäolon kaipuu/tarve
Tarkoitin että kadehditaan sitä taitoa olla läsnä ja keskittyä.
Miten liittyy kaipuuseen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ikävä sinua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Samoin. Minullakin ikävä vain jatkuu... Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Voisit käyttää fallistista ohjusta.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle naiselle?
Sinun on varmaan helpompi olla tyytyväinen tilanteeseen, kun siellä päässä kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sinun on varmaan helpompi olla tyytyväinen tilanteeseen, kun siellä päässä kaikki on hyvin.
Ennemmin olisin onnellinen kuin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sinut elämääni sulostuttamaan, mutta en tiedä miten se onnistuisi ilman taistelua. En ole ainoa, jonka huomion olet onnistunut kiinnittämään.
Onpas taas jotenkin keskiaikainen ja mieskeskeinen näkökulma. Joo, miehet kilpailee parhaista naaraista hikeä ja verta vuotaen ja julman taistelun voittaja saa omakseen blah blah blah.
Oikeassa elämässä merkitystä on sillä ja vain sillä, kenet HÄN huomaa ja haluaa.
Ei aina. Jos mies ei näytä saavan mitään aikaiseksi, niin kyllä minä luovutan ja otan sen joka pistää tuulemaan.
Sellainen mies ei ole susta tarpeeksi kiinnostunut, jos ei saa aikaiseksi. Itse sinuna odottaisin seuraavaa omasta mielestäni oik
Naisten elämä menee aina odotellessa. Ei varmaan kannata ottaa ohjia omiin käsiinsä?
Eli sun mielestä kannattaa ottaa epäkiinnostava vain koska se on saatavilla? Kertoo paljon ns miesten elämästä tuo asenne.
Olen eri mieltä. Hyvää kannattaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä oisi lempiminen ensimmäisenä mielessä. Näkisi nyt vaikka kaivattua ensimmäiseksi... Tietäisi miltä tuntuu nähdä toinen kun aikaa on vierähtänyt viime näkemisestä.
On mulla se seksikin mielessä vaikka aikaa onkin vierähtänyt ja olisi kiva muutenkin nähdä. Ei nämä ulossulje toisiaan mulla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää jatkoa myös sinulle!
Huomenta sulle kans, lojaali Joppe. 😙