Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Jokaisella on omat vahvuudet ja omia ominaisuuksiakin voi kehittää ja tottakai myös uusiakin asioita voi opiskella ja oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läsnäolokateus
Läsnäolon kaipuu/tarve
Tarkoitin että kadehditaan sitä taitoa olla läsnä ja keskittyä.
Miten liittyy kaipuuseen?
Olen sitä mieltä että jokainen saa jakaa kommenttinsa vaikka ne eivät kaikkia miellytä, kiinnosta tai kosketa. Ei sinunkaan kysymyksesi liity kaipuuseen. Saisikohan täällä jo kirjoittaa rauhassa ilman kiusaamista?
Ei ollut kyse kiusaamisesta vaan mietin, että liittyykö tämä jotenkin kaipaamiseen. Mikä kytkös.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla tunnettu puumana. Sehän tarkoittaisi että olen vanha ja nuorten perään mitä en koskaan haluaisi olla.
Sama! Vaikka olisin suuren ikäeron suhteessakin niin silti en olisi mikään puuma kenellekään, todellakaan. Enhän mä mitenkään tietoisesti ja kohdennetusti saati aktiivisesti saalista just nuorempia. Olis tosi loukkaava ilmaus mulle.
Vierailija kirjoitti:
Sinun on varmaan helpompi olla tyytyväinen tilanteeseen, kun siellä päässä kaikki on hyvin.
Mistä tiedät kaiken olevan hyvin? Minulla on suruja ja huolia, joista en puhu. Ne vaikuttavat myös "tilanteeseen".
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on hyväksyä, ettei meitä koskaan tule. Hyvää jatkoa sulle, nainen.
Noin vähälläkö luovutat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läsnäolokateus
Läsnäolon kaipuu/tarve
Tarkoitin että kadehditaan sitä taitoa olla läsnä ja keskittyä.
Miten liittyy kaipuuseen?
Olen sitä mieltä että jokainen saa jakaa kommenttinsa vaikka ne eivät kaikkia miellytä, kiinnosta tai kosketa. Ei sinunkaan kysymyksesi liity kaipuuseen. Saisikohan täällä jo kirjoittaa rauhassa ilman kiusaamista?
Ei ollut kyse kiusaamisesta vaan mietin, että liittyykö tämä jotenkin kaipaamiseen. Mikä kytkös.
Kytkös on ajatus joka on jaettu ketjuun. Tätä muutkin tekevät eikä kaikilta kysytä syytä joten tuntuu välillä hieman ikävältä että täytyy jatkuvasti kertoa omia yksityisasioita. Ei tässä sen kummempaa syytä ole. Joskus toivon myös että omat kommentit hyödyttävät ketjussa lukijoita kuten itsekin välillä inspiroidun kommenteista tai hoksaan muuten jotakin muiden jakamien kommenttien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun on varmaan helpompi olla tyytyväinen tilanteeseen, kun siellä päässä kaikki on hyvin.
Mistä tiedät kaiken olevan hyvin? Minulla on suruja ja huolia, joista en puhu. Ne vaikuttavat myös "tilanteeseen".
En tiedäkään, oletan vain ja puhun perusasioista. Ehkä olen tästä lähtien vähän vähemmän äänessä. Pahoittelen.
Otan osaa suruusi. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun suora tunnustus poistui? 🥺 Nyt en voi ees leikkiä että kaivattu olisi lukenut sen ja päättänyt ignoorata.
Johanna
Oliko M:lle?
Vierailija kirjoitti:
En ole kenenkään jumalatar tai elämän suurin kolahdus enkä tule koskaan olemaankaan. Heidän onnensa, jotka sellaisen osan ovat saaneet.
Mä taas olen ollut monille, mutta ovat kaikki olleet sellaisia, joista en itse ole ollut tippaakaan kiinnostunut. Molemminpuoleista täyttä kolahdusta en ole vielä koskaan elänyt todeksi, kokenut olen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viimeinkin! Olikin tosi vaivaannuttavaa kun näin miten rakastunut minuun olit.
Jäin miettimään eilistä alakuloista viestiä. Jos se olisi ollut kaivatulta, haluaisin sanoa, että mikään ei estä ottamasta yhteyttä. Olen tukenasi aina, jos mahdollista. <3 XOX,Minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin olisin onnellinen kuin tyytyväinen.
Etkös sinä ole onnellinen? Minusta näin olet joskus sanonut? Onnellinen hänen kanssaan ja muutoinkin kaikkeen, mitä olet saanut?
Puhut nyt minusta?
Mies sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväisyys on hyvä alku onnellisuudelle. Anna tunteelle tilaisuus. Eri
Oi kaunis Johanna, älä usko marsuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkös sinä ole onnellinen? Minusta näin olet joskus sanonut? Onnellinen hänen kanssaan ja muutoinkin kaikkeen, mitä olet saanut?
Puhut nyt minusta?
Mies sivusta
Ehkä, jos tunnistat tuosta itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään eilistä alakuloista viestiä. Jos se olisi ollut kaivatulta, haluaisin sanoa, että mikään ei estä ottamasta yhteyttä. Olen tukenasi aina, jos mahdollista. <3 XOX,Minä
Nn, nm, mn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle naiselle?
Kaipaamalleen? Katso otsikko
Mene matkoihisi kommentoimaan joka viestiin. Sinua ei täällä kaivata.
Mene matkoihisi kyselemästä joka viestin perään, ei sinua sen paremmin täällä kukaan kaipaa.
Tuotan sinulle pettymyksen, mutta kyllä kaipaa.
Ei se mussa mitään tunteita herätä, ärsyttää vain sun jatkuva lypsäminen ja kalastelu muiden viesteissä. Kysy edes suoraan sun omilla tunnisteilla, että ootko kyseinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuus ei ole mikään valinta. Joko on tai ei ole. Eräs läheiseni elää persoonallisuushäiriöisen henkilön kanssa, joka kohtelee häntä törkeästi, mutta läheiseni kokee silti onnelliseksi itsensä. Ei koe onnelliseksi suhdettaan, mutta koska muut asiat ovat hyvin, hän voi olla onnellinen.
Minulla oli sama juttu eksäni kanssa. Ymmärrän tämän täysin.
Huomenta turkulainen opettajanainen 💕