Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somalit etsivät käsiinsä syrjäytyneitä ihmisiä

Vierailija
25.09.2026 |

Mitä tähän sanoo Fatim Diarrhea?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaa ne äänestämään

Vierailija
2/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olipa yllätys, että somput ovat Ruotsin vaalivilpin takana.

Hieno kulttuuri, USAssa myös petoksella keräsivät miljardeja rahaa nälkäänäkeville lapsille ja pitivät rahat.

Mistään muusta Afrikan kulttuurista ei tule yhtä paljon tällaista uutista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullatuolillakin? Huvitti kun eräs Th ammattilainen tuohtui silminnähden kun köytin sanaa rullatuoli eikä pyörätuoli. 

Vierailija
4/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali kertoo Ruotsin televisiolle (SVT) olevansa järkyttynyt kuultuaan asiasta. SVT:n tietojen mukaan Alia ei epäillä mistään rikoksesta. Hän kertoo saaneensa asian tietoon toimittajalta tulleen tekstiviestin kautta.

– En ole tehnyt sitä. Tiedän lain. Olen saanut luottamusta jokaisessa Taalainmaan piirissä. En voisi tehdä niin vakavaa rikosta Ruotsin lakia vastaan, hän sanoi SVT:lle.

Ali oli kamalan yllättynyt!

Vierailija
5/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

somalit ja demarit ne yhteen soppii somalit ja demarit ne yhteen soppii kun ei omat rahat riitä kun ei omat rahat riitä

Vierailija
6/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiiigor se vaan jatkaa spämmäystään! 

Vierailija
7/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

somalit ja demarit ne yhteen soppii somalit ja demarit ne yhteen soppii kun ei omat rahat riitä kun ei omat rahat riitä

Ai siks nii moni persu keräilee maamuja kotiinsa? 

Vierailija
8/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula olla monta pulloa hyllylla odottamassa hatkatyttoa.

-Ahmed-

Vierailija
9/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rullatuolillakin? Huvitti kun eräs Th ammattilainen tuohtui silminnähden kun köytin sanaa rullatuoli eikä pyörätuoli. 

Lanka on rullalla, ei tuoli.

Ei tuohduntaa, vaan läpeensä tyhmän ihmisen opastusta.

Vierailija
10/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lanka on rullalla, ei tuoli.

Ei tuohduntaa, vaan läpeensä tyhmän ihmisen opastusta.

Lanka voi olla myös rullalla, lanka voi myös laulaa kyllä Katri tietää sen, joku voi roikkua langalla, sulla luultavasti on lankaton nettiyhteys.

Vierailija
11/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ali kertoo Ruotsin televisiolle (SVT) olevansa järkyttynyt kuultuaan asiasta. SVT:n tietojen mukaan Alia ei epäillä mistään rikoksesta. Hän kertoo saaneensa asian tietoon toimittajalta tulleen tekstiviestin kautta.

– En ole tehnyt sitä. Tiedän lain. Olen saanut luottamusta jokaisessa Taalainmaan piirissä. En voisi tehdä niin vakavaa rikosta Ruotsin lakia vastaan, hän sanoi SVT:lle.

Taalainmaan laama- ali :-)))))))))))

Vierailija
12/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mula olla monta pulloa hyllylla odottamassa hatkatyttoa.

-Ahmed-

Median ajojahti. 

-Sheikki Laakso (PS) 

Vierailija
13/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on itse asiassa aika hyvä keikka, tarvittiin 600+ henkilöääntä. Kansanedustaja tienaa kaudellaan karkeasti 380k€, eli jokainen ääni on jonkun 650€ arvoinen. Kyllä mä sillä rahalla menisin äänestämään, 500€ riittäisi ja "edustaja" voi pitää loput koska joutuu julkkikseksi. Pitäisi toteuttaa jossain maaseudulla niin tienasi enemmän per äänestäjä.

Vierailija
14/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin täällä Suomessa ei oltaisi jo tilanteessa, että imaamit neuvovat miten äänestää. Ylläreitä luvassa. Klaanit kunniaan.

Vierailija
15/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pannaan pussauskoppiin. Sieltä kuuluu niks naks jne. 

Vierailija
16/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pyytämättä ja yllättäen."

Vierailija
17/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on itse asiassa aika hyvä keikka, tarvittiin 600+ henkilöääntä. Kansanedustaja tienaa kaudellaan karkeasti 380k€, eli jokainen ääni on jonkun 650€ arvoinen. Kyllä mä sillä rahalla menisin äänestämään, 500€ riittäisi ja "edustaja" voi pitää loput koska joutuu julkkikseksi. Pitäisi toteuttaa jossain maaseudulla niin tienasi enemmän per äänestäjä.

Miten kuudellasadalla äänellä pääsee kansanedustajaksi Ruotsissa??

Vierailija
18/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytän pusikossa  koska pilu tule niin hyökän ja rikastelen hentä.

Vierailija
19/15 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua noita haisevia alineekereitä 10 metrin säteelle minusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi