Somalit etsivät käsiinsä syrjäytyneitä ihmisiä
Kommentit (15)
Joo olipa yllätys, että somput ovat Ruotsin vaalivilpin takana.
Hieno kulttuuri, USAssa myös petoksella keräsivät miljardeja rahaa nälkäänäkeville lapsille ja pitivät rahat.
Mistään muusta Afrikan kulttuurista ei tule yhtä paljon tällaista uutista.
Rullatuolillakin? Huvitti kun eräs Th ammattilainen tuohtui silminnähden kun köytin sanaa rullatuoli eikä pyörätuoli.
Ali kertoo Ruotsin televisiolle (SVT) olevansa järkyttynyt kuultuaan asiasta. SVT:n tietojen mukaan Alia ei epäillä mistään rikoksesta. Hän kertoo saaneensa asian tietoon toimittajalta tulleen tekstiviestin kautta.
– En ole tehnyt sitä. Tiedän lain. Olen saanut luottamusta jokaisessa Taalainmaan piirissä. En voisi tehdä niin vakavaa rikosta Ruotsin lakia vastaan, hän sanoi SVT:lle.
Ali oli kamalan yllättynyt!
somalit ja demarit ne yhteen soppii somalit ja demarit ne yhteen soppii kun ei omat rahat riitä kun ei omat rahat riitä
Iiiiigor se vaan jatkaa spämmäystään!
Vierailija kirjoitti:
somalit ja demarit ne yhteen soppii somalit ja demarit ne yhteen soppii kun ei omat rahat riitä kun ei omat rahat riitä
Ai siks nii moni persu keräilee maamuja kotiinsa?
Mula olla monta pulloa hyllylla odottamassa hatkatyttoa.
-Ahmed-
Vierailija kirjoitti:
Rullatuolillakin? Huvitti kun eräs Th ammattilainen tuohtui silminnähden kun köytin sanaa rullatuoli eikä pyörätuoli.
Lanka on rullalla, ei tuoli.
Ei tuohduntaa, vaan läpeensä tyhmän ihmisen opastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lanka on rullalla, ei tuoli.
Ei tuohduntaa, vaan läpeensä tyhmän ihmisen opastusta.
Lanka voi olla myös rullalla, lanka voi myös laulaa kyllä Katri tietää sen, joku voi roikkua langalla, sulla luultavasti on lankaton nettiyhteys.
Vierailija kirjoitti:
Ali kertoo Ruotsin televisiolle (SVT) olevansa järkyttynyt kuultuaan asiasta. SVT:n tietojen mukaan Alia ei epäillä mistään rikoksesta. Hän kertoo saaneensa asian tietoon toimittajalta tulleen tekstiviestin kautta.
– En ole tehnyt sitä. Tiedän lain. Olen saanut luottamusta jokaisessa Taalainmaan piirissä. En voisi tehdä niin vakavaa rikosta Ruotsin lakia vastaan, hän sanoi SVT:lle.
Taalainmaan laama- ali :-)))))))))))
Vierailija kirjoitti:
Mula olla monta pulloa hyllylla odottamassa hatkatyttoa.
-Ahmed-
Median ajojahti.
-Sheikki Laakso (PS)
Toi on itse asiassa aika hyvä keikka, tarvittiin 600+ henkilöääntä. Kansanedustaja tienaa kaudellaan karkeasti 380k€, eli jokainen ääni on jonkun 650€ arvoinen. Kyllä mä sillä rahalla menisin äänestämään, 500€ riittäisi ja "edustaja" voi pitää loput koska joutuu julkkikseksi. Pitäisi toteuttaa jossain maaseudulla niin tienasi enemmän per äänestäjä.
Ihan kuin täällä Suomessa ei oltaisi jo tilanteessa, että imaamit neuvovat miten äänestää. Ylläreitä luvassa. Klaanit kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten pannaan pussauskoppiin. Sieltä kuuluu niks naks jne.
Vierailija kirjoitti:
"Pyytämättä ja yllättäen."
Vierailija kirjoitti:
Toi on itse asiassa aika hyvä keikka, tarvittiin 600+ henkilöääntä. Kansanedustaja tienaa kaudellaan karkeasti 380k€, eli jokainen ääni on jonkun 650€ arvoinen. Kyllä mä sillä rahalla menisin äänestämään, 500€ riittäisi ja "edustaja" voi pitää loput koska joutuu julkkikseksi. Pitäisi toteuttaa jossain maaseudulla niin tienasi enemmän per äänestäjä.
Miten kuudellasadalla äänellä pääsee kansanedustajaksi Ruotsissa??
Kytän pusikossa koska pilu tule niin hyökän ja rikastelen hentä.
Minä en ainakaan halua noita haisevia alineekereitä 10 metrin säteelle minusta
Kuskaa ne äänestämään